Mikä musiikkityyli iskee parhaiten?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 19
- Seuraava »
Noista on aika montaa tullut diggailtua ja hardhouse oli kova juttu itelle pari kolme vuotta sitten. Siitä jäljellä about 100 hh vinyylii mutta Vaihto ehdoista valitsin D'n b:n jota diggailen tällä hetkellä ja tulee kuunneltua joka yö nettiradiosta. Parhaiten kuitenkin iskee hardcore, terror/speedcore jota rakasta eniten kaikista *pihkassa*. Sitten on tietysti tuo breakcore johon olen ollut aika addiktoitunut jo pari kolme vuotta. Kiitoksia vaan doormouse josta innostus varsinaisesti lähti käyntiin *joo*.
Hankalaa, kun freeform ja HC puuttuu. Drum n' bass iskee hyvin, mutta valitsin silti Hard NRG:n sen ollessa lähempänä parasta eli kunnon mättöä.
[q]John, 31.8.2005 00:38:
---
Jutu, 30.8.2005 23:50:
Fiiliksen mukaan
---
Haha! Mun sigu, dang it!
[/q]
Näköjään. Mutta hyvin oot kyllä "sigus" valinnut
Mulla ainakin garageneurojungle ja minimalchicagotechop
hard techno ja avaruustaisteluelektro. sopivissa määrin melodisempaa technoa ja IDM:ää myös.
[q]trusti, 1.9.2005 00:18:
ja avaruustaisteluelektro. [/q]
ERITTäin hyvin SANottu siellä takana !
Kaksi vaihtoehtoa jotka vaihtelevat fiiliksen mukaan..*ding*
Hard NRG jonka päätin valita äänestykseen ja hyvänä kakkosena tulee psy
minimal- house ja techno
Kunnon gabba ja nykyään myös hardnrg yms...
Myös goaa, kiksua ja housea silloin tällöin.
hardtrance ja tämmönen hardstyle. tunnel recordsit on kyllä parhaita.
hrhhrhmrrmm... puuttuu HC ja HHC tuolta listalta
Riippuu todella paljon fiiliksestä, ennen tuli psykeä diggailtua tosi paljon *sydän* mutta nykyään se on jäänyt vähän vähemmälle.. Ehkä eniten tulee kuunneltua ihan perus trance/house ralleja, valillä vähän nopeempaa ja välillä rauhallisempaa.
Sitten taas jos haluu vaan "olla" , ja musa on tavallaan "taustalla" niin just joku chilli/ Drum`n bass meininki sopii siihen hyvin..
Mutta tosiaan riippuu paljon fiiliksestä. Jos haluu hyvän bile fiiliksen päälle, niin sillon jotain suht nopeeta ja melodisti beattia vaan niin hyvä tulee*jiihaa*
[q]tanhutytto, 26.1.2005 19:34:
missä meidän puhdas kiksu on listalta..? hehe
[/q]
Öhh? trance?
psyke *hihu*goa tekno proge breiksu ambient ..päässä pilisee tuo lastenleikkikalu ää oonko ees vastannu tähän jo aikasemmin.... pilililil
[q]anti, 17.10.2005 00:02:
---
Öhh? trance?
[/q]
Ei se oo trancee.. se on kiksuu
mitee?! miks ei edes oo DISCO vaihtoehtoo?!?!
PASKE!
[q]CM, 17.10.2005 00:55:
---
anti, 17.10.2005 00:02:
---
Öhh? trance?
---
Ei se oo trancee.. se on kiksuu
[/q]
Mikä ero?
[q]anti, 17.10.2005 13:05:
---
Mikä ero?
[/q]
Nojoo. Oikees oot. Trance on kai yhtä laaja termi, kuin techno, joten kai sen kiksun voi sinne alle laittaa, vaikkakaan sillä ei oo mitään tekemistä sen musan kanssa, jota itse kutsun nykyään tranceksi.
Mikä milloinkin. Perjantaina luultavasti proge/kiksu. Lauantaina breaks-tekno-rokki-hybridi-härdelli
Kunnon runpupasso potkii kyl kuin Maradona nahkapalloa.
Mut kylhän noi muutkin toimii. Hyvä musiikki on aina hyvää.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 19
- Seuraava »