Mikä musiikkityyli iskee parhaiten?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 19
- Seuraava »
electro, techno, tech-house
Italo intelligent dark trip hop
energetic hard jungle
[muokattu 2.8.2004 18:36]
[q]Android:
---
wallu:
Ps. Missä ovat pollista housen alalajit ja proge, kun siinä on niin paljon polccagenrejäkin(hardnrg, psytrance, hardtrance, hardhouse, tekno)?*täh*
---
Mistä lähtien psyke ja tekno on ollu polccagenrejä? Itse en kyllä saa esim progepsykestä tai deep teknosta hardia tekemälläkään. Vai onko taas niin, että kaikki paitsi house alagenreineen on polkkaa?
[/q]
Sanoja polkka ja polkkaaminen tuntuu kyllä kuulevan mitä erikoisimmissa asiayhteyksissä nykyään. Ehkä muutaman vuoden päästä IDM:kin on polkkaa :)
Piripolkka -sanallahan aiemmin viitattiin alentavaan sävyyn sellaisiin, joidenkin mielestä hieman monotonisiinkin, UK Hard -ralleihin. Kaiketi jossain vaiheessa etuliite on tippunut pois ja jäljelle jäänyt salonkikelpoinen sana jatkanut eloaan sekä saanut laajempia merkityksiä. Tämä etymologia on ihan vaan mutua. Voi tietenkin olla, että polkka-sanaa on käytetty jo ennen piripolkkaaa joissain piireissä. Joku skenempi voi korjata jos olen väärässä.
[muokattu 2.8.2004 20:04]
Riippuu aika paljon tilanteesta ja fiiliksestä, mutta suurimmaks osaks House ja Tekno pistää jalan vipattamaan
Toisaalta olenhan minä polkannut Nomic:inkin settiä
[q]wallu:
---
Android:
---
wallu:
Ps. Missä ovat pollista housen alalajit ja proge, kun siinä on niin paljon polccagenrejäkin(hardnrg, psytrance, hardtrance, hardhouse, tekno)?*täh*
---
Mistä lähtien psyke ja tekno on ollu polccagenrejä? Itse en kyllä saa esim progepsykestä tai deep teknosta hardia tekemälläkään. Vai onko taas niin, että kaikki paitsi house alagenreineen on polkkaa?
[muokattu 2.8.2004 08:37]
---
No jos katot silmällä tota listaa niin lähimpänä noi on toisiaan kun muut. Siinä oot kyllä oikeassa, että psytrance ja tekno yleensäottaen eroaa tosta muusta mätöstä. Ja onhan se totta, että polcca ei oo musiikkia vaikka sitä voikin tanssia *vink**piis*
[/q]
No niin, nyt rupeaa jo kuulostaa vähän asiallisemmalta. Tuohon voin jo melkein yhtyä =)
Jos konemusiikista puhutaan, selkeesti jynkympi tekno maistuu.
parast musaa o 5-tuntii lentokoneenpörinää... ja ihmisten kiljumista...
Eiköhän se ole se hardnrg ja hardtrance joka iskee parhaiten*sydän*
hardnrg ja hardtrance ehdottomasti, mutta myös elektro menee..
gabber ja hc *sydän*
ränse iskee mua ja kovaa
[q]Steven Hoaks:
Toisaalta olenhan minä polkannut Nomic:inkin settiä
[/q]
se on kyllä kokonaan sun häpeä
mutta parhaiten taitaa iskeä... se ihan riippuu mielialasta, joskus voi viikonkin kuunella ränsee ja heti putkeen 2kk hardimpaa, mutta hardimpi kun on enemmän lähempänä sytäntä niin taitaa mennä hard nrg/ freeform fard trance - linjalle gabberi maistuu pieninä annoksina loistavasti ja hc uppoaa aina, sitä ollaa aina ihan innoissaan jos joku vahingossa laittaa hellfishiä soittoon :) mutta siis +170bpm on kivaa allekkin voi olla kivaa, ja nyrkkipano - tesno on kivaa kanssa (kuunella/jammailla)
taidan olla kaikkiruokainen koska pidän housestakin ja psykeä nyt tulee kuunneltua päivittäin. se on lintusen syytä ;) industrialisemmasta tavarasta en osaa sanoa mitään kun en pahemmin ole kuunellut, ja ohjelmoinin yhteydessä taustalle chilliä niin on kiva koti-ilta koodin parissa :) tai chilliä ja aamu <3
_Tanssi_-musiikkina iskee kyllä tekno parhaiten. Kotona tulee kuunneltua aika laaja-alaisesti ihan mitä sattuu. Psykeä ehkä näistä kone-genreistä eniten viimeaikoina.
Eiköhän se psyke proge lämppää kivasti mieltä*slurps*
mä kuuntelen laidasta laitaan mutta *sydän*HARDCORE*sydän* on prasta!!!
ja puuttuu listasta..*dissaa*
HARDCORE FOR LIFE!!!!!!!
kaikki HARDit!
Naksutohtori suosittelee Chillouttia. *sydän*
[muokattu 10.8.2004 18:05]
Mulla kyllä iskee parhaiten Hard NRG: n ja Hard Trancen sekotus... Mutta kyllä kunnon trancekin on aivan loistavaa samoin hardhouse... No sanotaan nyt että kyllä ne kaikki konemusiikinlajit on hyviä...
[muokattu 5.4.2003 09:47]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 19
- Seuraava »