Mikä jännittää?

Back to häröily O

Miten pomo ottaa sen tiedon,että en ookkaan töissä lokakuun alkuun asti,vaan lähden viimestään elokuun aikana..

Ja tietty,kuinka valtava musta oikein tulee??

Aloitteen tekeminen

Amsterdamin reissuun lähtö viikon päästä

Ehtiikö parantua lauantaihin mennessä

[q]Sparkling, 27.6.2007 15:14:
[/q]
Ehtii ehtii

[q]Sparkling, 27.6.2007 15:14:
[/q]

Mä ainakin ajattelin ehtiä!
Pikaisia parantumisia sulle

Perjantainen hammaslääkäri.. pari vuotta menny edellisest käynnist ja tuntuis et ois ainaki yks reikä ku täs yks päivä vihlo aika mukavast, mut toivottavast ei.. oon kyl semmonen sokerihiiri et en ihmettelis vaik niit reikii ois useampiki

kissat on ollut jo tunnin verran sulassa sovussa. Jännittää ihan hirveesti, että pysyykö tilanne yhtä hyvänä tästä eteenpäin vai palataanko taas eristystilanteeseen. *kaikki sormet ja varpaat ristissä*

[q]Galadhan, 26.6.2007 23:38:
Tänään tuli päätös sotilaallisen kriisinhallinnan toimintavalmiudesta. Saas nähdä käykö kutsu.
[/q]

Mikäs juttu tuo on?

[q]sapeli, 5.7.2007 18:00:
Mikäs juttu tuo on?
[/q]

Se on sellainen juttu, joka sai tänään iltapäivällä jatkoa - tuli kutsu Kosovoon rauhanmurhaajaksi. Nyt täytyy vaan neuvotella työnantajan kanssa siitä, saako mun poissaolon järjestettyä jotenkin ilman että hommat menee liian vaikeiksi.

Reissuun lähtö maanantaina.

Jännittää niin paljon, etten voi edes ajatella
koko asiaa, koska tuntuu että räjähdän silkasta
jännityksestä *jännittel*

Murul tänää työhaastattelu... toivottavast sais sen paikan!! ettei tarvis enää vaan himas istuu..

Välillä elämä; mitä se tuo tullessaan?

[q]Sallakat, 28.6.2007 22:20:
kissat on ollut jo tunnin verran sulassa sovussa. Jännittää ihan hirveesti, että pysyykö tilanne yhtä hyvänä tästä eteenpäin vai palataanko taas eristystilanteeseen. *kaikki sormet ja varpaat ristissä*
[/q]
Etkö ole AKTIVOINUT niitä tarpeeksi? :'(

huomenna pitää tehä tärkeitä puheluita

Yks puhelu mikä pitäs mun poikaystävälle tulla tänää.. ja toivottavast saa kuulla positiivisia uutisia siltä soittajalta

Kaveri menee tänää kattomaan yhtä vuokrakämppää. Jänskättää hirveesti, kun niin paljon toivon, että se sais sen

Tunnin parin sisään tuleva puhelin-neuvottelu ibarilta. *hrr*

Ensi viikolla kuulemma selviää työsopimuksen jatko

Natsaako kämppäsuunnitelmat vai ei. Jos natsaa ni muuttaminen muuwalle on ihan homohelppoa jos ei niin tulee hieman ongelmia. Staana. *kynsiäpureskel*

O