paitojen esikysely

Back to klubitus.org O

olisiko mitään saumaa saada jo future planettiin tollasta paitaa ;)?

cosmikki:[q]olisiko mitään saumaa saada jo future planettiin tollasta paitaa ;)?[/q]

:P ei valitettavasti, sulplise! tällä hetkellä odotellaan erään toisen teetättäjän kanssa näytekappaleita kaukaisilta mailta, jos laatu tyydyttää niin tilaus pistellään heti menemään.. siis merta edemmäs kalaan vain =) halvemmalla laadukkaampaa.

Otan paidan ehdottomasti... Yritän vaan tajuta seurailla tätä topiccia kaiken aikaa... Jos käy niin hassusti etten huomaa jotakin uutta käännettä niin tulkaa nykimään hihasta kun näette!

a vaihtoehto on paras. väri musta ja joustava trikoo kangas. puuvilla kun tuppaa lösähtämään hikisissä kemuissa.

Joo, mustaa trikoota tai muuta joustavaa. Ja valkonenkin käy. Ja painatusvaihtoehtona se A on paras. Mihin kohtaan se teksti vaan on tulossa sinne niskaan? Ja kuinka isolla? (en tiiä onko kerrottu jo, liikaa lukemista..)

Mulle kans paita. Uskoisin että miesten S pukee mua oikein mukavasti.

nykyään huolin M-koon. musta on hyvä. kiitos.

ääh... tuleeko näitä joskus? onko mitään tietoo millon suurinpiirtein sataisiin jakoon??

Morpheus:[q]ääh... tuleeko näitä joskus? onko mitään tietoo millon suurinpiirtein sataisiin jakoon??[/q]

äläs nyt sössi siinä!

...paitaa???YES PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kovin kiinnostunut olisin mäkin paidasta..kuulostaa hyvältä..

mulle kans..

Munkin varmaan tarttee tulla pyytämään paitaa, jotten mä jää sitten ilman kun niihin pääsee käsiks....*hymy*

PAITAPAITAPAITA*hymy*

Tahtoo kans!!!!!!

hmmhmm, S vai M? nojoo pannaa se pinceempi!!!! kesäki tulos ja kaikkee, mulle yks miesten S kiitos *iloinen*.

pakko saada

kannattaa muuten varmaan melkein tehdä ensin prototyyppi paidasta esim jossain stokkan fotopainomikälie tyylisessä mestas.
tein ite siellä accessspaidan proton ja sen perusteella vois kyllä tehdä rinnuksen logosta snadisti isomman. nihkee painaa 100 paitaa mihin ei ookkaan sitten ihan tyytyväinen...

ton malli on "ihan ok" mutta metskaan vähän viel paremman kyl..

[muokattu 19.1.2003 06:24]

ja mulle kans!!

yana4000:[q]kannattaa muuten varmaan melkein tehdä ensin prototyyppi paidasta esim jossain stokkan fotopainomikälie tyylisessä mestas.
tein ite siellä accessspaidan proton ja sen perusteella vois kyllä tehdä rinnuksen logosta snadisti isomman. nihkee painaa 100 paitaa mihin ei ookkaan sitten ihan tyytyväinen...

ton malli on "ihan ok" mutta metskaan vähän viel paremman kyl..

[muokattu 19.1.2003 06:24][/q]

hyvä! jäbä otti sit tän hoitaakseen.
toivottavasti ne paidat on sit valmiit kohta, kun on niitä odotettukkin

:)(:

O