Joskus humalassa...
[q]gerry, 27.6.2007 22:12:
---
Kolera, 28.2.2007 14:47:
...tuntee jonkinlaisen valaistumisen kun kaikki on selkeätä, yksinkertaista ja merkityksellistä. Yleensä tätä 10minuutin laatuhetkeä seuraa muinaisnorjan puhuminen.
---
Mul ois hyvä videopätkä siihen liittyen;) Kuvattu viime sunnuntaina kirjaston puistosta;D
[/q]
PYH! mä oon selvinpäin viel siihen aikaa! =P
Lähetän tyhmiä tekstareita ja kadun niitä koko loppuikäni.*igor*
tulee tehtyä saatanan huonoja päätöksiä tai muutenki jotain todella typerää
mikä sitte jälkeen päin kaduttaa!
no mitä sitte !
.. puhun niin nopeasti, et rakas poikaystäväni pelkää et mun pumppu leikkaa kiinni ku en kerkee/muista höpötyksen välissä hengittää
[q]noena, 15.2.2008 15:37:
.. puhun niin nopeasti, et rakas poikaystäväni pelkää et mun pumppu leikkaa kiinni ku en kerkee/muista höpötyksen välissä hengittää
[/q]
Komppaan kyl tän :D:D
...lähetän tekstiviestejä, jotka olisi kannattanut jättää lähettämättä tai soitan puheluita, joita ei olisi kannattanut soittaa. Sunnuntaina ahdistaakin sitten oikein olan takaa.
[q]Annakins, 18.2.2008 11:13:
...lähetän tekstiviestejä, jotka olisi kannattanut jättää lähettämättä tai soitan puheluita, joita ei olisi kannattanut soittaa. Sunnuntaina ahdistaakin sitten oikein olan takaa.
[/q]
Sama juttu :P
...tulee toisteltua samoja asioita uudestaan ja uudestaan.
..ei seiso dikki ei sitte millään
Äänenkovuus nousee kaakkoon ja sylki lentää ja ai että kun on hauskaa
Tulee kusetettua ihan urpoja juttuja. Toivottavasti kukaan ei usko :D
...tulee nolattua ittesä.
[q]noena, 15.2.2008 15:37:
[/q]
Sä teet kyl tätä ihan selvinkin päin :DD.