Ota tai jätä : päräyttävintä viihdettä ikinä
VITTU OOT KYL ÄIJÄ!!! :D
Tuli kyl hyvä mieli itsellekin. :)
Pidähän (tai toivottavasti pidit, milloin toi nyt sit onkaan reaaliajassa tapahtunut) kelpo kekkerit!
Ei voi muuta sanoo ku et mielettömän paljon onnea!! Kotikatsomo on vilpittömästi onnellinen sun puolesta!*hali**aplodit*
Hieno juttu, onnea!
Oli kyl ihan älyttömän tiukka ja loisto suoritus, harvemmin käy noin hyvä flaksi näis tämmösis! Vielä kerran muhkeat onnittelut pojal!
Ihan mieletöntä! Onnea!
Onnea! Aikamoinen temppu
(DJ) Suomeen!? Uhraathan kulttuurille niiku lupasit !!! :j
onnex olkoon..
täytyy liittyä onnittelijoihin vaikka tapausta en tunne, mut olihan suoritus!!!
Hei Sami..
Sä Oot Hullu Jätkä!!
Onneks Olkoon vielä kerran vaikka tekstari tais tulla jo siinä vaiheessa ku avasit salkun
ps: vippaaks satkun?
.. tai kaks?
edit: Ai niin.. Koska on Billeeet!?!
paljo napsahti hilloa?
Jeps!! huhhuh... ihan jännitti itteeki katella tota, vaiks tiesinki, ett miten käy!
Suur kiitos kaikille!! Meikä on yhtä hymyä!
katotaan millon bileet saadaan järkättyä. On tos välissä ollu jo paljon muutakin ku Steve Bug mielessä, mut kahtellaan... =)
Näin kyllä ton lopun tän päiväisestä ohjelmasta ja onnea voittajalla ja hyvä, että oli kylmät hermot. Mutta itse sarja on kotikatsojalla mun mielestä niin tylsää paskaa kun olla ja voi. Tyypit availee vaan laatikoita ja juontaja jauhaa hirveetä paskaa ja soittelee "pankkiirille" joka muka käyskentelee officessaan paskat housussa kun kilpailija voi saada liikaa rahaa. Itse pidän tietokilpailuista koska siinä katsoja voi itsekin vähän osallistua mut tossa ohjelmassa ei oo mitään muuta hyvää kuin kohtuu hyvännäköiset muijat.
onnea onnea vaikka en tsekkaillutkaan lähetystä (perkeleen kouluhommat!). pitää kattoa uusinta lauantaina
Haha! Mä vähän ihmettelin, että miks jäbällä ei oo kirettä hankkia duunia jne :D Ei hitto, onneks olkoon :D :D Ansaitsit sen!
kotikatu rules!
Jei, propsit!
Mä en ikin uskaltais pelaa tollasta ku jäisin johonki tonniin kuitenki :P
eilinen oli ällistyttävä!
Tällasta viihdettä lisää *joo*'
Bugia odotellessa
Jees onnittelut täältäkin!
Vähän leuka loksahti kun ei 151 000e kelvannu, mut paremmin päinhän se sit kääntyi :D