Suomen "paras" DJ?
Tää on hankala gallup.*voiei*
Oikeestaan olis tehny mieli äänestää Petrus Geishaa ihan nimen perusteella, mutta annettakoon kunnia hänelle jolle kunnia kuuluu.
ääripäät:
Jori Hulkkonen - Proteus
*sydän**sydän**sydän**sydän**ökkö*
kerpele, nuo oli mun mielipiteet*nauraa*
...höh, ei proteusta ja orkideaa saa laittaa samaan paikkaan äänestettäväks... molemmat parhaita aivan ehdottomasti*plur* angel on kans yks maininnan arvonen... Girl Powa ! ! !
Listasta puuttuu Kim, joka ainakin mun mielestä on teknisesti yksi parhaista Dj:stä.
pHaze on kanssa kova.
Proteukselle se minunkin ääneni ehdottomasti menee. Energisempää, parempaa ja mukaansatempaavampaa DJ:tä saa hakea [mutta ei varmaankaan löydä].
Toinen joka viehättää myös erittäin paljon on Infinity...en kai ole ainoa, joka tätä mieltä on??
aika suppea otos soittajia tossa, ja painottuu vielä hieman rankemman puolen lätynpyörittäjiin.. tosin muutenki mulla aina onkelmia noissa superlatiiveissa, eli joutuu passaamaan =) 'kaikkihan ne on hyviä'
joo kylhän tost listast monta helmee puuttuu, mut kylhän tossakin jo jotain äänestettävii vaihtksii on.. mut oishan niit melkeen jopa parempiiki..;)
Triton ja Jussi S Ehdottomasti parhaat!!!!*hmph*
Parasta bileissä on se jos kaikki suosikit soittaa peräjälkeen.
Orkideaa ja tab alussa välissä jussi S ja illan päätteex proteus. viimex tälläistä oli kesällä labyrintis ja huBaa oli*plur*
Suomen "paras" DJ?*heiii*
Listalta löytyy monta hyvää Dj:tä mutta uupuu tosi monta muuta hyvää Dj:tä
Mut jos tota listaa vois pidentää se olis ihan jees*plur*
Mut jos noista pitäis valita niin se olis Orkidea*klubitus*
[muokattu 21.9.2002 19:51]
Säteen dj;t !!*sydän**plur*
Proteus on muuten ihan hyvä ja taitava dj... mutta se soittaa huonoo musaa
patis:[q]Proteus on muuten ihan hyvä ja taitava dj... mutta se soittaa huonoo musaa *hih*[/q]
patis:[q]Proteus on muuten ihan hyvä ja taitava dj... mutta se soittaa huonoo musaa *hih*[/q]
*eiei**eiei**eiei**eiei* VAAN *slurps**joo**sydän*musiikkia*plur*
PoisoN:[q]Elikkä kenen settejä kuuntelet mieluiten...[/q]
*ökkö*
DJ 'Joku Muu' on paras
Elikkä kenen settejä kuuntelet mieluiten...