Ärsyttävin biisi atm
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 14
- Seuraava »
[q]ef, 13.7.2007 12:05:
Rihannan Umbrella ella ella ee ee ee
[/q]
Ja meikä on taas ihan in lööv kyseiseen artistiin ja biisiin!*pihkassa* Umbrella koppaa niin kovaa tällä hetkellä että mun maailma pysähtyy ku biisin jostain kuulen*nauru*
[q]ef, 13.7.2007 12:05:
[/q]
kyl
En kuuntele ärsyttävää musiikkia.
Radiota ei ole eikä TV edes ole ollut kytkettynä moneen viikkoon.
Tea Hiilloste - Tytöt Tykkää. Minä en.*dissaa*
[q]AnderS, 13.7.2007 12:16:
---
ef, 13.7.2007 12:05:
---
Ja meikä on taas ihan in lööv kyseiseen artistiin ja biisiin!*pihkassa* Umbrella koppaa niin kovaa tällä hetkellä että mun maailma pysähtyy ku biisin jostain kuulen*nauru*
[/q]
Hommasta meni maku tuhansien (känni)variaatioden jälkeen,tuota ella ella:a kun voi soveltaa mihin tahansa sanaan.
[q]Dasjonna, 13.7.2007 12:22:
Tea Hiilloste - Tytöt Tykkää. Minä en.*dissaa*
[/q]
samma häär ja rihanna tulee kyl oivasti kakkosena.
paremmista hittirallatuksista mainittakoon mutya buenan se ordinary girl tms. mikä samplaa oivallisesti lenny kravitzia.
System Of A Down *eikä* En oo Lonely Dayn jälkeen kuullu yhtään siedettävää biisiä. Aina kun tulee herrojen tuotoksia ni tekee mieli heittää radio ikkunasta pihalle. Miten joku voikin olla noin ärsyttävää.
Ainii mikäs se yks hirvee raita oli, mis on sämplätty Depeche Moden Strange Lovea? Jokainen, joka siihen biisiin menee sorkkimään pitäs tehdä lisääntymiskyvyttömäksi. Toisaalta DM meni itsekin raiskaamaan oman helmen tekemällä kammottavan version Enjoy The Silencesta
Joo oli kans ite paikko downii ja kuunnella toi kaikkien paljon mainostama tean - tytöt tykkää.. Kuuntelin biisin ja tuli mieleeni ainoastaan yksi kysymys VOI VITTU MITÄ PASKAA?!
[q]SyndroDome, 13.7.2007 14:44:
Joo oli kans ite paikko downii ja kuunnella toi kaikkien paljon mainostama tean - tytöt tykkää.. Kuuntelin biisin ja tuli mieleeni ainoastaan yksi kysymys VOI VITTU MITÄ PASKAA?!
[/q]
mut siitä ollaan silti tekemässä tän kesän kesähittiä <3
[q]thomas, 13.7.2007 14:44:
---
SyndroDome, 13.7.2007 14:44:
---
[/q]
Saanko toistaa itseäni? No kiitos. VOI VITTU MITÄ PASKAA?!
:D
Kesähitit on kierrossa. Tämän kuulin tänään.
Hyi svittu.
[q]Timce, 13.7.2007 14:55:
[/q]
HYI! HYI!!! EI SIIS FOR THE LOVE OF GOD EI PERKELE!!!!
ton biisin tekijää pitäis puukottaa naamaan
[q]Timce, 13.7.2007 14:55:
Hyi svittu.
[/q]
Miksi menin avaamaan ton linkin, MIKSI!?!? :D Tota mun pari frendiä luukutti viimekesän (toivottavasti) läppämielessä. Ei pää meinannu hajota, eipä!
Noq noin tykkäätte, niin pistetään viel yks.
[q]Timce, 13.7.2007 15:02:
[/q]
http://klubitus.org/liitteet/540960.gif
[q]thomas, 13.7.2007 14:44:
---
SyndroDome, 13.7.2007 14:44:
---
[/q]
Tuo on kyllä pahin vähään aikaan. Miksi, oi miksi? *sars**eiei*
[q]Timce, 13.7.2007 15:02:
[/q]
No huhhuh... mjolen sjanaton
Janos Valmunen - Bussipysäkillä
Lord est feat. mariska - Hellä Ori
Mulla meinaa napsahtaa päässä aina kun tän kuulee. Öäääh.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 14
- Seuraava »