lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 91
- Seuraava »
Mulla löytyy lävistys kielestä ja on suunnitelmissa jos hiukan isontais sitä........ja sitte on suunnitelmissa ottaa lähiaikoina kahden vuoden pohdinnan jälkeen tatuoiti oikeeseen käteen kyynerpään alle ja sitte on vielä vaiheessa että otanko ylä vai alaselkään kuvan.......!!!!!
[q]Summerblink:
http://www.babyink.com/
[/q]
oh no!!!!
ei sentään alle 6 kk vauva kelpaa
[muokattu 9.7.2003 10:13]
yritän kovasti ennen joulua saada sen kielilävärin *sydän*
Ainii on mullaki tuoll ylhäällä korvassa 2koruu
En ees muistanu:)
Ja joillekin miehille sopii ihan tuskasen hyvin kulmaläväri...huoh.[/q]
niinmpä...nam!!
Mulla ei ole yhtäkään. vähänkö olen liian kiltti.
Mulla on kanssa navassa&kielessä enkä ottais pois!*plur*
Tatska kanssa ala-selkään suunnitteilla..
Miehellä kielikoru on kyll kiva
[muokattu 16.9.2002 11:27]
elikkäs, mitä löytyy iteltä ja mistä tykkäät toisilla?
itelläni kieli-ja napakoru, suunnitelmissa tatska selkään ja läväri tohon ylähuuleen.. tai siis niinku siihen kauneuspilkun kohalle:)
sit miehillä on ihanii ainaki kieli-ja nännikorut.. ja kaikki tatskat ojossei niit oo ihan törkeesti paljon..
mmmmm. ja sit miehel ois kans kiva tos alahuulessa*vink*
tähän vois vielä lisätä et missä otit, paljon maksoi, sattuko, tulehtuko..
[muokattu 16.9.2002 11:45]
Laitoin muutama vuosi taakse päin itselleni alahuuleen korun. Se killui siinä vuoden kunnes kyllästyin. Sen jälkeen oli ylhuulessa mutta se oli vain muutaman päivän koska tempaisin sen liian lähelle verisuonta..*iloinen* Nerokasta..
No nyt olen tässä piirrellyt jotain tatskaa jos vaikka kävis laittaa jossain vaiheessa. Muutama paikka on mielessä myös lävistysten merkeissä..
Miul on kielessä ja navassa lävistykset. Niitten laittaminen ei sattunu mut napa oli vuoden tulehtuneena ja koru kasvoi vähän ulos. Kieli oli viikon niin turvoksissa et kukaan ei saanu puheesta selvää. Ja se oli kipeä!!! Mut ei se viikko niin paha aika ollu.
Tatska mulla on alaselässä. Tosin iho hylki väriä pois niin et se on nyt aika haalee. Tatskan ottamisesta mulla on paljon positiivisempi kuva ku lävistyksen. Se ei ollu niin kipee eikä se ottaminenkaan oikeestaan sattunu. Mut sehän riippuu ihan ihmisestä ja paikasta mihin sen ottaa. Esim luiden päälle sattuu enemmän.
mulla ei oo lävistyksii :=:) en oo rei'ittäny viä itteeni, tatuoinnin otan kyl, pienen loharin oikeelle puolelle selkää
Kielessä on läväri...
ei sattunu yhtään kun sen otin, mut sit pariin viikkoon ei kyl saanu puheest selvää, r-vika tuli :D
ja oli vähä ankeet yrittää syödä
mut kiva tää on ollu...koht jo vuoden...
kyl sitä toisenki lävärin vois ottaa, mut että mihin ni sitä pitää viel pähkäillä....
Mulla on kielikoru.. on joskus ollu huulikoru ja kaks kertaa on ollu kulmakoru..kulma on siisti, mut useimmiten ne kasvaa ulos.Kieli on silti ehdoton ykkönen. Sit on tatskoja on kaks, toinen on niskas, semmonen kiinalainen merkki, en kerro mitä tarkottaa ja sit on alaseläs semmonen tribaalihässäkkä.. kolmas on suunnitteilla
..kielikoru mullakin (ylläriylläri;), ollut jo ehkä.. hmmh.. 5vuotta? kielikorun ottamisen jälkeen mulla oli kauhea hinku ottaa lisää läväreitä, mutta onneksi en ottanut sillä nykyiset opintoni estäisivät kaikkien näkyvien lävistysten pitämisen ja sitten olisi harmittanut...
tosin nykyinen opiskelupaikkani kieltäisi kielilävistyksenkin, mutta eihän kenenkään tarvitse tietää että omiastan sellaisen :D
..mulla on vähän sama linja jennin kanssa ton tatskan suhteen. tatuointi olisi kiva mutta en ole (vieläkään) osannut päättää minkätyylisen kuvion haluaisin, sillä sitä kuitenkin joutuisi sitten lopun elämäänsä kantamaan mukanaan..
..poikaystävälläni on kulmäläväri, ja se on mun mielestä ihana
..tatuoinneista on myös viime aikoina tullut enemmän ja enemmän näyttelykappaleita - toisinsanoen useat ottavat tatuoinin lähes tulkoon vain sen takia että se näyttää khuulilta.
..hyvä esim. ovat (tosin hiipumaan päin...) tällä hetkellä kiinalaiset merkit. vielä pari vuotta sitten tuskin kenelläkään oli kiinalaista merkkiä selässään (tai muualla), mutta nykyään tämä merkki tuntuu koristavan(?) satojen ihmisten ihoa.
...tyylikkäät ja ajattomat tatuoinnit (tarkoin harkitussa paikassa..) ovat sitten juttu erikseen
mulla on reikä kielessä. kiilteethän siinä menee kun se palllo hankaa hampaisiin, mutta auttaa kyllä jos on lyhkänen tappi ja muovinen pallo. mun pallo loistaa pimeessä...
Mulla tällä hetkellä nänniläväri ja olkapäässä tatska (kiinalainen merkki) näitä samanlaisia tatskoja (tietyst eri merkit!)on tulos pari lisää tohon alapuolelle,kuhan nyt saa revittyä aikaa ottamiseen...
Kumpikaa noista ei oikeestaa sattunu,vaikka tutun kokemuksen perusteella ton lävärin ois pitäny sattuu enemmän kun minkää....JA tatskaa ottaessa oli jo muuteski sellanen kankkunen päällä etä eipä tuo paljoa tuntunu...
Ehkä olen muotipelle,ehkä en..
Mut sit ku toi tatskarumba on valmis,ni ainaskii siin on snaomaa...=)
*Oonks mä nyt sitte niinku cool->*heiii* ku mulla on tatska&läväri,tuskin*
[muokattu 19.9.2002 16:56]
[muokattu 19.9.2002 16:56]
[muokattu 19.9.2002 16:59]
Jenni:[q]mulla on tommonen rengas vaan huulessa, et se ei onneks osu hampaisiin/ikeneen..[/q]
mäki haluun alahuuleen uuden ja sit korvaan yhen vielä! tonne rustoon ylös..
ja nyt o navassa ja kielessä.
ei sattunut kumpikaan...kieli ei ees juurikaan turvonnut pystyin syömään ihan hyvin jne jne
Yazkalla http://www.yazka.com/harness/)
(otin kummatkin eikä ollut kalliita.
Kieli joku 300mk (jos vielä oikein muistan) ja napa joku 250mk (med itse valitsemasi koru) :)
hyvin oon tullut juttuun kummankin kanssa.
*super**enkeli**sydän*
Urd:[q]mulla on reikä kielessä. kiilteethän siinä menee kun se palllo hankaa hampaisiin, mutta auttaa kyllä jos on lyhkänen tappi ja muovinen pallo. mun pallo loistaa pimeessä...[/q]
Niin yks munki palloista loistaa.....*nauru*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- ...
- 91
- Seuraava »