lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 91
- Seuraava »
vasenkulma ja alahuuli. joskus oikeenkorvan ylälehteen kun on massia. tatska harkinnassa, mut ei vielä pitkään aikaan. Ehkä sitten kun värivaihtavat ja liikkuvat tatuoinnit on kehitetty
Nii, sain sitten suostuteltua sen kaverin - nyt on kulma lävistetty! Ja nyt sitä pitää tietenkii räplätä koko ajan...
[q]*wxw*:
Jälkeenpäin mietittynä oli sen arvosta ja lisää on tulossa*joo* Aika varattuna jo*plur*
[/q]
Niihin jää koukkuun
mäki suunnittelen koko ajan kolmatta...ei vaa oo keksiny viel et minkä ottais..
Navassa kaks, kielessä ja kulmassa metallia.
Ollut joskus labret ja sitä ennen rengas huulessa, mikä tulehtui niin että näen edelleen siitä painajaisia. Mulla on vielä kohtuu paksu alahuuli, ja korun laittaminenkin oli niin tuskallista, että en kyllä suosittele huulen liikkuvaan osaan kenellekkään mitään koruja.
Tuohon alemmas se ei ole lainkaan niin paha, ja siinä olikin koru kolme kertaa uusiksi laitettuna kunnes eräänä kauniina aamuna tajusin että koru hankaa ientä niin kovaa että ien on painunut useita millejä alaspäin. Toki siihen saattaa vaikuttaa se että joskus olen saanut turpaani niin että koru painui ikenen sisään, ja verta valui monta tuntia...
Tatuointeja on suunnitelmissa ottaa, mutta se onkin pelottavampaa, sitä kun ei otettakkan pois ihan helpolla ja vain pienellä vekillä..
Nyt tavallaan asian vierestä: tietääkö kukaan muita keskustan liikkeitä kuin metrotunnelin Tetuan ja se toinen pikkuliike siinä vieressä mistä löytyis UV-valossa hohtavia kulmälävärinuppeja tai muita vastaavia? Valikoimat on aika suppeita...
Ja kysymys kaksi: oletan että nämä nupit ei välttämättä sovi kaikenkokoisiin tankoihin (onhan eripaksuisia tankoja) - olenko oikeassa?
[q]Kolibriscope:
tota, harness_issa ainaki löytyy...
http://www.harness.fi/harness/index.htm
on eripaksusii tankoja... mut harness_issa ne kyl sen mittaa jos et tiedä sun kokoo...
[/q]
Kopsu aina löytää linkit Mul on varmaan toi 1,6mm tanko... joku aika perus... Joku UV-smiley ois aika mä
edit: itse asiassa taitaa ollakin 1,2mm koska mulla on tommonen banaani
edit2: mitenköhän tän mun kulmabanaanin sais auki *täh* tuntuu olevan aika tiukassa eikä siitä saa oikein otetta kun se on noin pieni... se pitäis kuitenkii saada irti että vois kaupassa testata että pallukka on oikeaa kaliiberia...
[muokattu 3.8.2004 20:04]
[q]sapeli:
Nyt tavallaan asian vierestä: tietääkö kukaan muita keskustan liikkeitä kuin metrotunnelin Tetuan ja se toinen pikkuliike siinä vieressä mistä löytyis UV-valossa hohtavia kulmälävärinuppeja tai muita vastaavia? Valikoimat on aika suppeita...
Ja kysymys kaksi: oletan että nämä nupit ei välttämättä sovi kaikenkokoisiin tankoihin (onhan eripaksuisia tankoja) - olenko oikeassa?
[/q]
tota, harness_issa ainaki löytyy...
http://www.harness.fi/harness/index.htm
on eripaksusii tankoja... mut harness_issa ne kyl sen mittaa jos et tiedä sun kokoo...
[muokattu 2.8.2004 00:34]
lävistykset on mun mieleen....mut kohtuus niissäkin!!! ite en tykkää naamaan ottaa tai ns. niin näkyviin paikkaan...mikä siinäkin sit, en tie. itel siis kieli,-napa-ja helix lävistykset +5mm venytetty korvalehti. lisää tekee mieli ottaa, mut mihin....jaa\'a..smiley kiinnostaa ehkä eniten.*juonittel* ei tatuoinneissa mitään pahaa ole, mut tuskinpa voisin harkita ottamista koska tiiän et haluun sen joskus pois....
[q]1ncarnation:
ja kiinalaiset kirjaimet : evil bad boy
[/q]
nonnih, nyt on sitten nännissäkin lävistys
jeah.. ei se kyllä loppujen lopuks niin paljoa sattunut, kun odotin
mut nyt oon onnellinen!!!
itsellä vasta kielessä,mutta se on iiihana*plur* mutta aikeissa ois ottaa varmaa kulmaan ja st alahuuleen..ja simmujen väliski ois aik kiva,mut en viel tiiä otanko..ei vältsisti sopis mulle*hih*
Tänään tuli haettua koru kieleen sekä kulmaan tappi jossa kartiot päissä.
Vähän vielä kieli jomottaa...
Mulla on enää vaan kulmaläväri... Aikasemmin sen lisäks kaks huulessa ja kielikoru. Ne jouduin ottaan pois hammasremontin takia ja harmittaa niin vietävästi!!! Tatuointeja on kertyny neljä ja lisää olis suunnitteilla, kunhan oikeet kuvat löytäis ja rahat riittäis... Lävärit otan ehdottomasti asiantuntijalla, senkin takia, et se on niitten elanto!
-On ollut nännilävistykset. Sitten tuossa puolisen vuotta sitten ne alkoivat kasvaa pois, joten otin ne veks ihan vapaaehtoisesti. Oli ne ihan kivat sen 8 vuotta.
- Kulmalävistykset kestivät sen kuukauden kunnes totesin ettei ne sovi mun elämäntyyliin ja siihen et tykkään kireistä paidoista ja kireet paidat ei tykkää niistä *auch*
-Industrialit molemmissa korvissa oli siistit sillon kun en vielä ollut nähnyt moisii suomessa kellään. Sittemmin nekin alkoivat ahnkaloittaa elämää osumalla ylimääräisiin juttuihin ja olivat useasti vihaisen oloisia, hus veks.. Kaduttaa hieman, muttei pahasti.
-Korvalehtien levitykset vedin sinne neljääntoista milliin ja kyllästyin, nyt ne on enää 5mm paksuilla smooth segmenteillä kiinni, näyttävät joskin hieman rivoilta kun se korun painoi venyttää sitä reikää hieman auki. Jatkotoimenpiteet harkinnassa
-Kielilävistyskin oli, mutta jostain syystä se alkoi monen vuoden jälkeen koluamaan kielijännettä jtoen otin sen pois häiritsemästä notrmaalia elämää
-Huulessa ollut parikin kertaa, mutta kun ei tyhmäö kerrasta opi, että kun se alkaa syömään ientä niin se tekee sitä myös jatkossa. Eli si sitten :(
-Septumi on kiva, tosin sen lajentaminen sattui aivan saatanasti reiän ollessa lähes luussa kiinni. Painettaessa neljämillistä rengasta siihen kyyneleitä valui korvan täydeltä.
-Prinssi taas oli yllättävän kivuton, harmi sinänsä että sain kuulla vasta niinkin myöhään sen laajentamisen tuomat edut. Nyt sillä voisi melkein murtaa juomalaseja ;)
-Rintaan tatuoitu kuva oli yllättävän kivulias. Nännin alue on perkeleen herkkää seutua. Kivalta se tosin näyttää :)
-Selässä oleva lohikäärme on ihana. Tykkään siitä kovin. Yhdeksän tutia neulan alla oli täysin sen arvoisat ja enemmänkin.
Löytyy huulesta,nenästä,navasta&4 korvista. Mulla on lävistysten parantuminen kestänyt joka lävistyksen kohdalla kauemmin kuin yleensä kellään, mutta olen aina jaksanut hoitaa.
Aikasemmin on ollu yx rustossa korvassa(ei parantunut puolen vuoden hoitamisen jälkeenkään), kielessä ja kulmassa.
[q]peepe:
Nännit olis kyllä tosi jees jos vain uskaltais...
[/q]
Tuossa on pointtia muuten... Ihmisillä on jostain syystä ollut viime aikoina outo fiksaatio mun nännejä kohtaan - ehkä nillä olis vielä enemmän kivaa jos siellä olis leluja
Nyt alkoi toisen korvareiän laajennusoperaatio, ja vihdoinkin löytyi kuva jonka haluan tatuoitavan itseeni, tuonne yläselän seutuville. Joskus aikoinaan oli huulen alapuoli lävistettynä, mutta enää ei lävistyksiin suurempaa kiinnostusta ole. Nännit olis kyllä tosi jees jos vain uskaltais...
.hi hi *hykertel*
.lälläslää, otin berliinissä ehkä hienoimman genitaalilävärin ikinä.ei o tullu samanlaista koskaan vastaan :)
Kieli ja molemmat nännit läpi. Haaveena on ottaa itse suunniteltu aurinko yläselkään.
Otin itse suunnittelemani auringon selkään pari vuotta sitten Espanjassa, laatu/tekijä oli aika huonoja mutta sain korjattua sen täällä Suomessa kunnon ammattilaisella ja nyt se on juuri sellainen kuin pitääkin... Napalävistys on ollut jo 10v, joten se alkaa olemaan jo tärkeä osa minuutta..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 91
- Seuraava »