Mitä haluaisit sulta kysyttävän juuri nyt?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- Seuraava »
Joku vois soittaa ja kysyy, että lähenkö kahville puhumaan paskaa vähäksi aikaa.
[q]Zenni, 11.2.2008 16:41:
---
Danke. Valitettavasti noiden sanojen lausumiseen tarvitaan eräs tietty henkilö, niinkuin varmasti sunkin tapauksessa :p
[/q]
Aevan
Haluaisitko ottaa itsellesi koiran pennun (systeri justiinsa osti (oli muuten söpö*sydän*)), ois ainakin jotain seuraa, muuta kuin yssikseen oleskelu himassa.
Haluaisitko lähteä matkalle kaukomaille?
Kone lähtee kahden tunnin päästä. Ehditkö mukaan?
Hei, olen lampunhenki. Saanko toteuttaa kolme toivomustasi?
Olisiko jotain mitä voisin tehdä sun puolesta?
Systi vois kysästä, että haluanko tulla testaamaan sen uutta espressolaitetta Ei se vaan vieläkään oo tainnu säätää jauhatuksia kohilleen *huoks*
Haluisitkohan lähteä aiemmin töistä tänään ja maistuisiko kahden viikon palkallinen loma?
AS IF...
Bill Gates : hei ku mä en tee näillä mun rahoilla mitään niin haluisiksä nää kaikki :)
"Lähetkö bisselle duunin jälkeen"
tuutko mun luo viettää iltaa?
Saanks mä eka pussaa sut pöpiks ja sit sit paijaa sun päätä kun sä nukut?
Haluaistiko pelata [add nice volleyball-team name here] joukkueessa ensikaudella? sellasella 1+1 sopimuksel ja palkankorotuksel... *ykställäikiitos*
Miks oot niin laiska ja ett jaksaa nyt tehä sitä mitä sulle pitäis?*grr*
Haluaisitko pitää lomaa Tästä kaikesta ja lähteä kuukaudeksi Australiaan?(lievää katkeruutta siitä että 2 hyvää ystävääni tekee tämän huomenna v**** )
Haluaisitko tehdä etätöitä tästälähtien amsterdamista ok kk.. np.
"haluaisitko lähteä kanssani vaikka kahville?"
Ootsä tosissas?
Haluisitsä lipun Konemetsään? Ja 50 euroa leka-rahaa ja kyydin? Haluisitsä? Etsähaluis? Haluisitsä?
haluaisitko pitää huomenna vapaapäivän?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- Seuraava »