Vanhoja settejä hukuksissa? Etsi taikka ilmoita niistä täällä.

Back to musiikki O

[q]Epicuros, 27.10.2008 00:50:
---
Radar`, 8.9.2008 01:52:
Hybrid - Live At Labyrinth Helsinki (2001-03-24)

---

Tää laitto kyl sellaset flashback-tripit päälle ja ihon kananlihalle, et huhhuh. Löytyykös track-listii sattumalta? Eniten kiinnostais kolme seuraavaa biisiä ton Madonnan remixin jälkeen kohdasta 38min etiäpäin.
[/q]

1) Radiohead - Everything in it's Right Place (Hybrid Mix)
2) Solid Sessions - Fatal Morgana
3) Silicon Soul - Chic-o-laa (H-Foundation Mix)
4) Brethren - Reservation (Cass & Slide "lo-tech headfucker" Mix)
5) Birdie - Oiseau Blue (Grand Royale Remix) [vs] Adam Beyer - Remaining Three (Jasper Dahlbeck Remix) [vs] Madonna - Music (Accapella)
6) Versions Excursions - The Phantom (PFN vs The Light Remix)
7) TDR - Squelch
8) Starecase - Hopeless
9) Musique vs U2 - New Year's Dub (Hybrid Mix)
10) Unknown
11) Ron Houder - Outskirts (Hybrid's Tech Funk Mix)
12) Unknown
13) Sarah Mclachlan - Fear (Hybrid Mix)

[q]Radar`
..[/q]

Kiitos!

Ulkoinen kovalevy hajosi, jonka seurauksena jäin kaipeilemaan vanhoja settejäni:
Anderi - Keinuen Virtaava Puro
Anderi - Deep&Funky

Mikäli joltain löytyy kyseiset teokset, olisin oikein kiitollinen jos ne voisi uppia jonnekkin/lähettää.

Allright! Nyt tulee vaikea:

Löyty yhdeltä vanhalta MD:ltä sellanen Paul Oakenfoldin setti, mikä on soitettu Kremlinissä. En tiedä vuotta, mutta varmaankin 2000-2001. Yhdessä vaiheessa soi joku mixaus BT:n Dreaming:stä ja setti on muuten aika pitkälti melko progemainen. Tosi hyvä ja sieltä tallennuksesta löytyi lopusta sellanen biisi, mikä kolahti ja lujaa. Ei kai mielestäni ollut Radio1:n lähetys, koska missään vaiheessa ei kuulunut Pete Tongin (tai kenenkään muunkaan) ääntä.

Jos joku tähän löytää track-listin näillä eväillä niin hatunnosto ja kumarrus! <3

edit: mahdollisesti Paul Oakenfold - Live @ Kremlin 29-04-2000...?

Tuli tollanen vastaan mm. http://www.troonik.com/r/3/5/paul-oakenfold.aspx

Ihan näppärä :)

[q]tbo, 14.8.2008 19:24:
odottakaas vaan kun saan ne 10 v sit kasatut minidiskit käännettyä ämpäreiks. Löytyy ties mitä herkkuja I-Klubin, Tulliklubin ja ties minkä mestan bileistä, Tampere-fiiliksen kulta-ajoilta. Eräinä herkkuina mainittakoon mm. Tapsaa uudeltavuodelta 97-98 Tampere-talosta, Miauta, Alex Kidiä sun muita ranskanleipiä I-klubilta ym. ym.

Ei kannata kuitenkaan ihan heti kastella pöksyjään, toi on sen verran ikuisuusprojekti että kestänee hetken että päästää asiaan asti. Mut sit joskus.
[/q]
eikös noi oo monona nauhotettu? :-( :-)

[q]tumpsi, 19.11.2008 15:22:

[/q]

oisko siellä niiden kaikkien joukossa ehkä yks tai 2 settiä monona. myönnän, ei nii jees, mut äänenlaadusta 5 kun kerran oleellinen l. Tampere-fiilis (tm) on tarttunu diskille :)

[q]hrdkvr, 27.10.2008 07:58:
---
Real Charly, 10.9.2008 10:56:
Juuri eilen kotimatkallani mietin et mistä saisin tuon Maniacin February '99 setin. Pirun kovaa wanhaa mazkuu! Jos joltakulta löytyy / tietää mistä sen saa käsiinsä quottakoonsa meikäläistä. :)

---

multa pitäis löytyy cd:llä, mutta ovat nyt muuttolaatikoissa. katotaan jos löydän
[/q]

ilmoitusta myös tänne päin..

Voihan shaisse!! Meitsin 'Entropy: Ambiguity CD' [size=9](DJ Damon "Djax" Newman on mixannu)[/size] ei pelitä kunnolla. Puolet CD:stä toimii, eli koko "soft" setti on tallessa mutta "hard" puoli pätkii tai ei toimi enää ollenkaan.
Eli olisko jollain vaikkapa "hard" puoli tai koko CD mp3-muodossa?

[q]mange, 19.11.2008 21:38:
Voihan shaisse!! Meitsin 'Entropy: Ambiguity CD' [size=9](DJ Damon "Djax" Newman on mixannu)[/size] ei pelitä kunnolla. Puolet CD:stä toimii, eli koko "soft" setti on tallessa mutta "hard" puoli pätkii tai ei toimi enää ollenkaan.
Eli olisko jollain vaikkapa "hard" puoli tai koko CD mp3-muodossa?
[/q]

on mulla toikin :D

mun muutto on vaan vieläkin niin vaiheessa että en ole löytänyt edes cd levyjäni

[q]tbo, 19.11.2008 21:03:
---
tumpsi, 19.11.2008 15:22:

---

oisko siellä niiden kaikkien joukossa ehkä yks tai 2 settiä monona. myönnän, ei nii jees, mut äänenlaadusta 5 kun kerran oleellinen l. Tampere-fiilis (tm) on tarttunu diskille :)
[/q]
hehe, eipä se kyllä tossa kohtaa haittaa. oi niitä aikoja!

90 min split mixtape hakusessa. Toisella puolella LLama ja toista en lähde edes arvaamaan. Bootyträkkejä ja ruotsiteknoa tiuhaan tahtiin läiskittynä. Oisko joskus 94-96 välillä tehty.

mulla olis haussa joskus vuosituhannen alussa (2002 ehkä)
MixMagin mukana tullut 'Disco Drum'n'Bass' - setti... ei kyl
mitää muistikuvia kuka miksannut, mutta siinä oli ainakin
Peshayn 'U Got Me Burning', jne.

[q]xl8r, 31.5.2008 15:05:
Karri K - FINRG

Mä luulin että mulla oli tää tallessa mut ei löydy
[/q]

Lainaan itseäni pumpatakseni tätä viestiä. Kovasti ilahtuisin kyseisestä setistä jos se jollain vielä olisi.

[q]xl8r, 20.11.2008 11:53:
---
xl8r, 31.5.2008 15:05:
Karri K - FINRG

---

Lainaan itseäni pumpatakseni tätä viestiä. Kovasti ilahtuisin kyseisestä setistä jos se jollain vielä olisi.
[/q]

Multa taitaa löytyä. Soi itseasiassa nyt.

[q]Individual, 20.11.2008 11:59:
---
xl8r, 20.11.2008 11:53:
---
Karri K - FINRG

---

---

[/q]

Mulle mulle mulle mulle!!!

[q]xl8r, 20.11.2008 17:15:
---
Individual, 20.11.2008 11:59:
---
xl8r, 20.11.2008 11:53:
---
Karri K - FINRG

---

---

---

Mulle mulle mulle mulle!!!
[/q]
Let´s see what we can do...

[q]xl8r, 20.11.2008 11:53:
---
Karri K - FINRG

---

[/q]

Millonkohan tuo on tehty...
Sen tiedän että 28.9.2002 Resurrection bileissä jaettiin jotain Karri K:n mixtapea =)
Nimeksi tuli vain Karri K - Ressurection

Apua pliis! Multa on kadonnu/pöllitty Dj Tabin - Temple Of The Dawn miksaus. Olisin jättionnellinen jos joltain kyseisen miksauksen voisin ostaa.

Onkohan kellään Jester Moonin vanhoja miksauksia digitaalisessa formaatissa?

O