Kuinka usein haluat seksiä?

Back to häröily O

Nyt olis jees...

Ihan koska vaan.

-Edit.- Ai siis kuinka usein?

Aina vaan

WoW vie halut.

Nyt!!

[q]plink, 13.10.2007 17:18:
..vaan pikemminkin jonkun vakkarin kanssa sellaista todella kiimaista ja hikistä, hidasta ja aistikasta syväporaamista, jossa otetaan täysillä toinen huomioon ja jokainen asento tuntuu taivaalliselta. darrassa ei sillä hetkellä oo millään muulla mitään väliä:) ja auttaa sitäpaitsi itse krapulaankin ;P
[/q]
..ja tämän luettuani Vielä Enemmän!!
Voi helvetin helvetti, apua!! *hikoil**hih*

(ps: eikä mulla oo krapulaa ja yhtä hyvältä se tuntuu krapulalla tai ilman *vink*)

Kummasti taas halut noussu, kun on uus suhde. I'm alive, ALIVE!

[q]ezzy, 22.1.2008 16:19:
[/q]

Joo ja sitten se toimii niinkin, että jos on toista tapaillu muutaman viikon, eikä haluta enää yhtään niin...

Mut joo. Hianoo, että haluttaa ja että on joku johon sitä purkaa

[q]^Petunia, 22.1.2008 16:13:
Nyt!!

---
plink, 13.10.2007 17:18:
..vaan pikemminkin jonkun vakkarin kanssa sellaista todella kiimaista ja hikistä, hidasta ja aistikasta syväporaamista, jossa otetaan täysillä toinen huomioon ja jokainen asento tuntuu taivaalliselta. darrassa ei sillä hetkellä oo millään muulla mitään väliä:) ja auttaa sitäpaitsi itse krapulaankin ;P

---

(ps: eikä mulla oo krapulaa ja yhtä hyvältä se tuntuu krapulalla tai ilman *vink*)
[/q]

o/ aina valmis auttamaan ;D

[q]plink, 22.1.2008 16:28:
---
^Petunia, 22.1.2008 16:13:
Nyt!!
---
plink, 13.10.2007 17:18:
---

---
o/ aina valmis auttamaan ;D
[/q]
Eeeeh.. Kiitos mutta Ei kiitos!!
Alko tekeen vaan mieli ja aattelin ilmottaa siitä tänne ja kun luin ton sun tekstin niin siitä tuli Aivan Sietämätöntä!!
..mutta se helpotti jo vähän..
tänks enivei

[q]Lyylikki, 22.1.2008 16:22:
---
ezzy, 22.1.2008 16:19:

---

Joo ja sitten se toimii niinkin, että jos on toista tapaillu muutaman viikon, eikä haluta enää yhtään niin...

Mut joo. Hianoo, että haluttaa ja että on joku johon sitä purkaa
[/q]

Nimenomaan. Eipä tässä pitkään olla tapailtu, marraskuusta. Kaukosuhde kun on, niin sitäkin tiiviimmin, kun siihen on mahdollisuus. Helpottanut elämää ja pään sisäistä painetta kummasti. Elämä maistuu taas muullekin kuin stressileivälle ja vedelle.

Vuoden tässä jo ehtikin yksin sompailemaan. Halipula oli melkoinen.

[q]^Petunia, 22.1.2008 16:34:
Eeeeh.. Kiitos mutta Ei kiitos!!
Alko tekeen vaan mieli ja aattelin ilmottaa siitä tänne ja kun luin ton sun tekstin niin siitä tuli Aivan Sietämätöntä!!
..mutta se helpotti jo vähän..
tänks enivei
[/q]

damn:) yrittänyttä ei laiteta jne... ;P

[q]plink, 13.10.2007 17:18:
vaan pikemminkin jonkun vakkarin kanssa sellaista todella kiimaista ja hikistä, hidasta ja aistikasta syväporaamista, jossa otetaan täysillä toinen huomioon ja jokainen asento tuntuu taivaalliselta. darrassa ei sillä hetkellä oo millään muulla mitään väliä:) ja auttaa sitäpaitsi itse krapulaankin ;P
[/q]

Tää on kyllä niiiiiiiiin totta. Sellaisessa sopivassa krapulassa sopivan henkilön kanssa millään muulla ei tosiaan ole mitään väliä. Maailmankaikkeus kutistuu siihen sängyn ympärille, ja kaikki tuntuu aivan mahtavalta. Session jälkeen pullo kylmää fantaa, pienet nokoset, ja uusintakierros. Teppo M sen sanoi melkein yhtä hyvin:

"Krapulaseksi on jotain sellaista, mikä pitäisi yleisellä asetuksella määrätä kaikissa tilanteissa anteeksiannettavaksi teoksi ja sen suorittaja syyntakeettomaksi. Jos krapulapanon aikana mies esimerkiksi haistaa savun hajua, jota hieman myöhemmin alkaa tukea viereisestä huoneesta kuuluva tulenrätinä, hän menee tarkastamaan tilanteen seksin jälkeen. Jos jaksaa. Tuossa tilassa aikahorisontti ei kertakaikkiaan ulotu sen hetkistä minuuttia pidemmälle."

saa heruttaa xD xD ...ja privaa*lmao**vink*

Oman tai toisen tarpeen vaatiessa riittävän usein.

[q]Yediah, 22.1.2008 17:20:
[/q]

*privaakirjoittel*

[q]Individual, 22.1.2008 18:54:
---
Yediah, 22.1.2008 17:20:

---

*privaakirjoittel*

[/q]

24/7.

Paitsi kun on paha darra.

en muista enää.

Perkele - tänään, usein ja päivä ei ole vielä edes puolessa. levottomuus lisääntyy...

Aika usein..

Aivan liian usein

O