Käytätkö alkohoolia? (bileissa)

Back to päihdekeskustelu O

[q]MaaKoz, 8.1.2007 21:16:
ehkä joskus.. :D
[/q]

"ehkä"?! "joskus"?!?!

Kyllä sitä alkoholia tulee käytettyä. Harvemmin kuitenkin tulee ihan perseitä vedettyä.

Olen tainnut joskus maistaa

En ole ihan varma kun en muista...

[q]Beliar, 9.1.2007 14:12:
---
MaaKoz, 8.1.2007 21:16:
ehkä joskus.. :D

---

"ehkä"?! "joskus"?!?!

[/q]

joo ei kuulu tapoihin.. :DD
oor maybe..maybe niiku profiilikuvani kertooki..maybe maybe

todellakin

tämän tästä, kuitenkin kohtuudella. Känniääliöt vituttaa isosti.

Joo

en muista..

Absolutely!

mutta onpa joskus ollut niinkin, että ollu hyvissä bileissä autolla ja silti ollu huippukivaa. Hyvä musa ja hyvät kaverit messissä ni tunnelma on katossa ihan selvinkin päin.. Harvinaista toi autoilu mulle kylläkin..

*känni* sille!

Muutama... sillon tällön... ...

Joo kyllähän sitä tulee nautittua.. :) Mutta vaan sillee että muistaaki jotain!

En dogaa enään...no alkoholittos mulle!*plur**pepsodent*

Ennen tuli juotua 1-2 drinkkiä per ilta. Sitten tulin siihen tulokseen, että tapa on kärsinyt jonkinlaisen inflaation, joten vaihdoin veteen ja batteryyn.

Mä en käytä alkoholia, alkoholi käyttää mua.

En virallisesti tarvitse viinaa, viina tarvitsee minua. Mä puen viinaa hyvin. Mä saan alkoholin näyttään hyvältä. Mä teen sen alkoholin maineen ja ystävieni takia.

toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän, joskus jopa ei ollenkaan. ainakin kerran oon ollu ilman!

[q]Aune-mummo, 9.1.2007 14:03:
monenko promillen känni on parasta bileissä*justjoo*
[/q]
LIIKAA! VAIN VÄHÄN LIIKAA ON RIITTÄVÄ ANNOKSENI!

Mutjoo nykyään sitä oikeastaan tuppaa lähtee bileisiin dokaamaan, kun harvemmin enää löytyy semmottii pilleitä misä tuo mussiikkipuoli potkis perseelle vaikka selvinpäinkin olisi. Semmosta se on ku se hohto katoo

Aina ihan vitun naamat.

[q]Kolera, 5.2.2007 16:41:
---
Aune-mummo, 9.1.2007 14:03:
monenko promillen känni on parasta bileissä*justjoo*

---

LIIKAA! VAIN VÄHÄN LIIKAA ON RIITTÄVÄ ANNOKSENI!

Mutjoo nykyään sitä oikeastaan tuppaa lähtee bileisiin dokaamaan, kun harvemmin enää löytyy semmottii pilleitä misä tuo mussiikkipuoli potkis perseelle vaikka selvinpäinkin olisi. Semmosta se on ku se hohto katoo
[/q]

Tai ne kaverit jotka olisivat ilman alkoholin vaikutuksen alaisuutta, ainut kaveri joka olisi ilman alkomahoolia liikenteessä asuu niin kaukan että harvoin tulee lähdettyä ilman sitä liikenteeseen *igor*.

Eipä oo viime aikoina oikein maistunut, oon tainnut olla jo useammat putkeen selvin päin. Ei aina maistu.

aina on päällä ns "herrasmies kunto"

O