Beats&Stylesin toimistoon murtauduttu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Seuraava »
[q]Caro², Kerro ihmeessä koska Karma istuu siun päälles.
[/q]
On se monta kertaa sen tehnytkin, kunnes oon pikkuhiljaa tajunnut alkaa noudattaa sitä pientä ääntä mun siälläni, et kantsiiko nyt tässä yhteydessä mennä ja tehdä noin ja noin. Nyt ku on hyväksynyt sen toimintamallin, niin on alkanut elämäkin luistelee hauskempaan suuntaan.
ps. ja tässähän se toimii koko ajan, meitsi on rääväsuuna veistelemässä täällä ja karma vastailee, niinkuin te teettekin koko ajan. Onneks nää on vaan sanoja ja sanat ei voi satuttaa, voisin olla muuten surullinen :)
peace
[q]POSER, 14.8.2007 13:44:
---
oot varmaan huomannut, että sen jälkeen kun joku vähänkin isomman skenepippelin omaava sanoo päinvastoin niin lampaat jotka muuten on ollut hiljaa ryhtyy määkymään sitä samaa sanomaa.[/q]
Heh, aika mielenkiintoinen teoria. Ei sulla olis heittää mitään tapausesimerkkiä? Mä olen aina luullut että ihmisten "hiljaaolon loppuminen" forumilla johtuu lähinnä siitä, koska ne milloinkin sattuvat kirjautumaan sisään ja olemaan kirjoittelutuulella - mutta ilmeisesti kyse onkin jostain "Hei, skenepippeli kirjoitti, nyt mäkin!" -ajattelumallista? :)
Btw, keitä tälläiset ison skenepippelin omistajat mahtavat olla? Kysyn ihan vaan jotta tiedän sit itsekin jatkossa milloin kirjoittaa ja milloin ei, kun haluan olla samanlainen lammas kuin muutkin.
Niin, ja millainen muuten on skenepippeli? Eroaako se jotenkin tavallisesta pippelistä?
[q]Juhgu, 14.8.2007 14:20:
---
POSER, 14.8.2007 13:44:
Niin, ja millainen muuten on skenepippeli? Eroaako se jotenkin tavallisesta pippelistä?
[/q]
Ainakin sen pituus määritellään skenepisteillä, ei senteillä.
edit: mutta onneksi tosiaan maailmassa on tällaisia Poserin kaltaisia kapinallisia, jotka uskaltaa sanoa niin kuin asia on, eikä puhua niiden vierestä. Toinen asia on sitten se, tuleeko sieltä ikinä mitään järkevää.
edit2: Kun on tässä päässyt jo siihen ikään, missä seuraava tasaluku on neljäkymmentä, osaa kyllä olla ihan omaakin mieltä asioista ja kyllä mä uskon, että siihen itsenäiseen ajatteluun pystyy moni muukin täällä, eikä aikuisten ihmisten tarvitse seurailla sitä mitä joku skenessä pitempään toiminut ihminen on mieltä, uskaltaakseen avata sanaisen arkkunsa. Helvetin vaikea mun on tällaista toimintaa hyväksyä, kun en varastelua hyväksy muutenkaan. Joskin onhan sekin varastamista jos kaikkea omistamaansa musiikkia ei osta levykaupasta, tai laillisista mp3-palveluista..
[q]Tontsis,
Mä sanon, että sä oot vaan vitun sekasin.
[/q]
Mä oonkin, niin moni on sitä ennenkin sanonu ja kaverit totee aina tietyin väliajoin et: "välillä mä vaan ihmettelen ;)"
Just tän takia en lähde analysoimaan sitä mitä olen, koska se ois just tota sillisalaattia mitä sä tässä kuvailit. Yhdyn tohon ajatusleikkiin aina siihen asti ku mennään sinne seksikokemuksiin. Niiden tarkoitus oli vähän antaa mr. A:lle aihetta nauruun, koska pidän Antista enkä halunnut loukata Anttia ja yritin saada sen ymmärtämään että kyseessä todellakin oli vitsi.
Pahasta Karmasta en lähde sen enempää kertoilemaan, koska silloin mukaan tulee väkisinkin muiden ihmisten elämiä, enkä koe etuoikeudekseni ruotia niitä täällä julkisesti. Itsestäni ja toilailuistani voin puhua avoimesti, niin kauan kun en kriminalisoi itseäni lain silmissä. En myöskään ole typerä, sekaisin kyllä, psykoosissa kyllä, jäärä ja jästi EHDOTTOMASTI.
Vanha aihe: Beats&Stylesin toimistoon murtauduttu
Uusi aihe: Damienin pään sisään murtauduttu
[q]Juhgu, Uusi aihe: Damienin pään sisään murtauduttu
[/q]
:D
[q]POSER, 14.8.2007 13:44:
---
Caro²,
Ai samat naamatko ne mielipiteitä muttaa vai tuliko keskusteluun mukaan uusia henkilöitä skenepisteilijöiden kommenttien jälkeen?
---
Mmm.. joo. Jos yhtään oot lukennut topicceja oot varmaan huomannut, että sen jälkeen kun joku vähänkin isomman skenepippelin omaava sanoo päinvastoin niin lampaat jotka muuten on ollut hiljaa ryhtyy määkymään sitä samaa sanomaa. Sillain sopivasti niinqu just sen jälkeen, tiäx?
[/q]
Eli ei mitenkään epänormaalia missään keskustelussa. Se joka ensiksi uskaltaa avata suunsa jonkun tietyn mielipiteen kohdalla niin sen jälkeen löytyy muutama muukin joka on samaa mieltä. Huolestuttavampaa olisi, jos toista mieltä olevat muuttaisi siltä istumalta omaa mielipidettään ilman, että saisivat minkään asteisia järkeviä perusteluja.
Offtopik: Ihmettelen muuten tuota negatiivista "kunniamainintaa" skenessä aktiivisesti keikkuvista henkilöistä.
[q]Damien, 14.8.2007 14:10:
Onneks nää on vaan sanoja ja sanat ei voi satuttaa
[/q]
Tämä onkin vain totuus siun kohdalla.
[q]Juhgu,
Heh, aika mielenkiintoinen teoria. Ei sulla olis heittää mitään tapausesimerkkiä? Mä olen aina luullut että ihmisten "hiljaaolon loppuminen" forumilla johtuu lähinnä siitä, koska ne milloinkin sattuvat kirjautumaan sisään ja olemaan kirjoittelutuulella - mutta ilmeisesti kyse onkin jostain "Hei, skenepippeli kirjoitti, nyt mäkin!" -ajattelumallista? :)
Btw, keitä tälläiset ison skenepippelin omistajat mahtavat olla? Kysyn ihan vaan jotta tiedän sit itsekin jatkossa milloin kirjoittaa ja milloin ei, kun haluan olla samanlainen lammas kuin muutkin.
[/q]
No enpä nyt ihan suoraan muuta topiccia jaksa kaivaa missä tää tulis hyvin esiin. Voin toki sen sulle tehdä jos ihan välttämäti vaadit. Toki uskon että sä itekin sen oot huomannut, oot kuitenni sen verran kauan tääl ollut. Ihmettelen vaan että kaikki sipeyden sipulit olivat offline kun criminaalit kehuivat sitä että B&S on kyykytetty. Toki tääkin on mahdollisuus.
Ja skenepippeli nyt on lähinnä niiden lampaiden itsensä kuvitteleva virtuaalinen jatke jota skenekunkut kantavat puntissaan. Lampaatkin haluaisivat sellaisen ja ainakin mielellään seuraavat sitä, koska se näyttää sen oikean suunnan.
[q]Caro²,
Eli ei mitenkään epänormaalia missään keskustelussa. Se joka ensiksi uskaltaa avata suunsa jonkun tietyn mielipiteen kohdalla niin sen jälkeen löytyy muutama muukin joka on samaa mieltä. Huolestuttavampaa olisi, jos toista mieltä olevat muuttaisi siltä istumalta omaa mielipidettään ilman, että saisivat minkään asteisia järkeviä perusteluja.
Offtopik: Ihmettelen muuten tuota negatiivista "kunniamainintaa" skenessä aktiivisesti keikkuvista henkilöistä.
[/q]
Tuo kunniamaininta ei missään nimessä dissaa skenessä aktiivisesti keikkuvia henkilöitä, lähinnä näitä heidän "fanejaan".
[q]Individual,
edit: mutta onneksi tosiaan maailmassa on tällaisia Poserin kaltaisia kapinallisia, jotka uskaltaa sanoa niin kuin asia on, eikä puhua niiden vierestä. Toinen asia on sitten se, tuleeko sieltä ikinä mitään järkevää.
[/q]
No harvoinpa sieltä mitään järkevää tulee ulos. Kunhan kerjään huomiota ja yritän päästä pätemään.
[q]Hype'O, 14.8.2007 15:55:
---
Juhgu, Uusi aihe: Damienin pään sisään murtauduttu
---
:D
[/q]
=D Tshihihih...
[q]Tontsis,
Btw, toi "sä oot vaan vitun sekasin" ei sitten ollut mikään dissaus (eikä se voiskaan olla, jos toinen ei siitä välitä).
(sori OT. Vaikenen hetkeksi)
[/q]
Sen verran välitin että vastasin, koska osasin ottaa sen huumorilla.
[q]Caro²,
Damien, 14.8.2007 14:10:
Onneks nää on vaan sanoja ja sanat ei voi satuttaa
---
[/q]
No vanha sanonta sanoo, se mikä ei tapa vahvistaa. Oon kuullu et Kiinassa on sellasia Kung-Fu mestareita jotka käyttää ääniaaltoja objekteihin. Ykski mestari soitti sellaista isoa kelloa (vrt. ACDC Highway to hell kelloon), pelkästään kajauttelemalla huudahduksia sitä kohti. Tarina kertoo mestarista, joka pystyi taidollaan tappamaan pikkulintuja ilmasta.
Tossa mielessä sanoilla voi satuttaa ja jos sattuu se on ihmisestä itsestään kiinni, kontrolloidaan me tunteita ei anneta tunteiden kontrolloida meitä.
[q]Juhgu, 14.8.2007 15:44:
Vanha aihe: Beats&Stylesin toimistoon murtauduttu
Uusi aihe: Damienin pään sisään murtauduttu
[/q]
Juhgu toimii . . . kiitos et oot olemassa.
[q]Damien, 14.8.2007 14:04:
---
Real Charly,
nimim. Multiuniversumi on edelleenkin vaikea käsite <- liittymättä varsinaisesti itse aiheeseen
---
Rakas Jereni, ei ole kysymys käsityksestä, kokonaisuutta ei pysty koskaan täydellisesti käsittämään. Sen verta oon hyväksyny ja siten siitä irti päästänyt. Kokonaisuus pitää tuntea sun sisällä, sieltä mä ponnistan sit vasta tulee mukaan käsitteet. . .
[/q]
En oo edelleenkään syväluotaaja, vaan spontaani puheissani. Veikkaanpa, et tästäki pidetään taas jälleen juttutuokio näyttöjen heijastaessa FL:n tutut värit huoneeseen. ^___^
edit: mut kuitenkin, niin tai näin.. yksilöiden eroavaisuudet on just hyvä juttu mun mielestä. :)
henkka was in this thread 14.8.-07
[q]Caro², 13.8.2007 21:44:
Miusta on vallan huvittavaa, että noinkin laajan elämänkokemuksen haltuunsa saanut kaveri kuvittelee edelleen omien ajatuksiensa ja mielipiteittensä olevan "asioita juuri sellaisina kuin ne oikeasti on". Käsittämätöntä on myös se aikuisen ihmisen ymmärtämättömyys siitä, ettei se oma ajatus olekkaan välttämättä universumin ainoa totuus, vaan ainoastaan henkilön oma totuus.
[/q]
[q]Caro², 14.8.2007 16:15:
[/q]
Sori, mutta tätä topikkia seuraavan on ihan pakko välillä tarttua yksityiskohtiin. Jos ei muuten niin edes oppiakseen jotain ihmisen ajattelusta.
[q]josbe, 14.8.2007 18:43:
---
Caro², 13.8.2007 21:44:
Miusta on vallan huvittavaa, että noinkin laajan elämänkokemuksen haltuunsa saanut kaveri kuvittelee edelleen omien ajatuksiensa ja mielipiteittensä olevan "asioita juuri sellaisina kuin ne oikeasti on". Käsittämätöntä on myös se aikuisen ihmisen ymmärtämättömyys siitä, ettei se oma ajatus olekkaan välttämättä universumin ainoa totuus, vaan ainoastaan henkilön oma totuus.
---
---
Caro², 14.8.2007 16:15:
---
Sori, mutta tätä topikkia seuraavan on ihan pakko välillä tarttua yksityiskohtiin. Jos ei muuten niin edes oppiakseen jotain ihmisen ajattelusta.
[/q]
Meni ihan ohi quottaukset ja siun kommentti. Itse en näe ristiriitaa, jos sitä hait. Kerrokko tarkemmin?
EDIT: Piti ihan tarkistaa missä asiayhteyksissä olin nuo kirjottanut.
Ensimmäisellä viittasin siihen, että Damien sanoo kirjoittavansa asiat niinkuin ne ovat vaikka kyseessä oli vain hänet omat mielipiteensä (mielipide harvemmin on koko totuus).
Toisessa viittasin siihen, että Damienin mukaan sanat ei voi satuttaa - henkilökohtaisesti olen vallan eri mieltä asiasta. Sekä mikä ei tunnu hyvältä, yleensä satuttaa - vähemmän tai enemmän.
[q]Caro², 14.8.2007 19:13:
---
Meni ihan ohi quottaukset ja siun kommentti. Itse en näe ristiriitaa, jos sitä hait. Kerrokko tarkemmin?
EDIT: Piti ihan tarkistaa missä asiayhteyksissä olin nuo kirjottanut.
Ensimmäisellä viittasin siihen, että Damien sanoo kirjoittavansa asiat niinkuin ne ovat vaikka kyseessä oli vain hänet omat mielipiteensä (mielipide harvemmin on koko totuus).
Toisessa viittasin siihen, että Damienin mukaan sanat ei voi satuttaa - henkilökohtaisesti olen vallan eri mieltä asiasta. Sekä mikä ei tunnu hyvältä, yleensä satuttaa - vähemmän tai enemmän.
[/q]
Sori, my bad! Ymmärsin väärin tuon viimeisen viittauksesi.
Varmaan kandee lopettaa tän threadin seuraaminen, kun ei se enää näytä onnistuvan.
[q]josbe, 14.8.2007 20:21:
Sori, my bad! Ymmärsin väärin tuon viimeisen viittauksesi.
Varmaan kandee lopettaa tän threadin seuraaminen, kun ei se enää näytä onnistuvan.
[/q]
Nou proup. Ihan hyvä kun tartutaan, motivoi ainakin itseäni yrittämään kovasti selvempien lauseiden muodostamista. Ja sitten sama suomeksi: Yritän kirjoittaa vastaisuudessa selvempää tekstiä.
EDIT: Hymilö unohtu:
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Seuraava »