Youth against Facebook

Back to yleinen keskustelu O

huoh

mailia applikaatiolta:

Texas HoldEm Poker 12.12.2007 Your Facebook friends missed you today

Pakko kysyä: mikä *tun "feisbuuk"?

Yhtä pihalla tuosta ilmiöstä kuin Habbo Hotellista, Messengeristä, IRC:stä sekä galtsusta.

en tajua miks siellä pitää olla vaikka minkälaista kilkettä niin perkaleesti. menee se "itse asia" (kavereitten "tapaaminen") ihan ohi..

[q]Slim_Jim, 12.12.2007 15:49:
Pakko kysyä: mikä *tun "feisbuuk"?

Yhtä pihalla tuosta ilmiöstä kuin Habbo Hotellista, Messengeristä, IRC:stä sekä galtsusta.
[/q]

Etpä sä sillä tiedolla mitään tee sitten. :) Enjoy your IRL.

[q]Gleba, 14.12.2007 16:15:
en tajua miks siellä pitää olla vaikka minkälaista kilkettä niin perkaleesti. menee se "itse asia" (kavereitten "tapaaminen") ihan ohi..

[/q]

Sen kilkkeillä leikkimisenkin voi jättää väliin, juunou?

[q]ezzy, 14.12.2007 21:43:
---
Gleba, 14.12.2007 16:15:

---

[/q]

Lähinnä tarkotin ku sieltä kilkkeen seasta ei taho löytyä sitä oleellista, kaikki muu hyppii vaan silmille.

[q]Gleba, 14.12.2007 22:40:
---
ezzy, 14.12.2007 21:43:
---
Gleba, 14.12.2007 16:15:

---

---

Lähinnä tarkotin ku sieltä kilkkeen seasta ei taho löytyä sitä oleellista, kaikki muu hyppii vaan silmille.
[/q]

Juuh, toisten profiileissa on kyl niin karmee määrä roskaa että huh. Sama se on myspacessa :(

Kävin vilaseen loggautumis ikkunaa .. riitti mulle ... goodbye facebook ...

O