Millainen on oikeasti kaunis nainen?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 67
- Seuraava »
k2:[q]Pienet Tissit!!!*dissaa*[/q]
eikä oo...Just HIENOT
liian isot ei oo enää hienot..
too much is too much!!!
Eipä ees haittais jos ne vaikka tostakin vielä pienenis...mutta tietenkin täytyyhän jotain puskuria olla
Mut joo ja jep...upea vartalo naisella
Lost-Soul:[q]Pienet ja sirot tissit on niinku kaikista parhaimmat... En oo koskaan ymmärtänyt isojen tissien viehätystä. Mut ei kyl saa olla ihan lautakaan... *ding*[/q]
Aamen. Tosin mieluummin jopa lähes lauta kuin aivan liian isot.
pHaze:[q]
Aamen. Tosin mieluummin jopa lähes lauta kuin aivan liian isot.[/q]
Jotenkin tuota yritin samalla sanoa...
Lost-Soul:[q]pHaze:
Aamen. Tosin mieluummin jopa lähes lauta kuin aivan liian isot.
Jotenkin tuota yritin samalla sanoa...[/q]
agreed
alien:[q]korjaan... sillä ei näytä olevan kunnon persettä! kyl semmoinen kireä pallo perse on meikäläisen mieleen! ehdoton pakko!!!![/q]
onhan toi huippu perä! ei oo yhtään löysä!
ja jätkälle ei kelpaa.. ton takii vois myydä mutsin thaimaaseen...*nauraa**nauraa**nauraa*
alien:[q]ja kyllä vitussa kelpaisi!! Mähän tekisin tolle... tiedät kyllä mitä!! [/q]
yrittäisit pokaa, saisit pakit ja heräisit turusta... ahahahahahahaaaaa!!!*nauraa**nauraa**nauraa*
Lost-Soul:[q]Pienet ja sirot tissit on niinku kaikista parhaimmat...[/q]
Yksi ääni lisää pienille! Semmoset käden alle sopivat on..noh, sopivat
*hih*!
Cera:[q]miks ton naisen pää ei sinttu näy. *ding*[/q]
Ettei vaan ois sen oma kuva...*vink*
Pienet sirot rinnat voittaa kyllä aina kauheat jätti melonit
Ja ton mimmin perse vaikuttaa aikas namilta, ei vaihtais tossa mitään, siis siitä mitä näen
[Nuclear]:[q]Cera:miks ton naisen pää ei sinttu näy.
Ettei vaan ois sen oma kuva...*vink*
[/q]
Olisikin
BlueWind:[q]Olisikin *hih*[/q]
Ei sulla nyt hirveesti pitäis valittamista olla
BlueWind:[q]löysinpä muuten eilen suunnilleen vartaloihanteeni:[/q]
laitoit sit omakuvan. narsisti.
Pienet rinnat on jees.
http://www.slitz.se/senaste/expo/2003_03_rollergirl/popup/2.jpg
En pystyis sanoo ei...jotkut tosin vois vaik sanoo "Emmä diggaa ku sulla on liian isot kellot, sori!"*dissaa*
saksasta löyty: naisii ja autoja
kuvasta päätellen naisetkin on laatua A+*pahis*
yana4000:[q]BlueWind:löysinpä muuten eilen suunnilleen vartaloihanteeni:
laitoit sit omakuvan. narsisti.[/q]
Myönnän narsismin.
Elämä olisi aika paljon vaikeampaa jos kauneusihanne olisi jotain muuta kuin itse on... Varmasti ihanteeseeni on vaikuttanut se, että se on edes kutakuinkin itselleni saavutettavissa oleva olotila.
Avernian:[q]No jaa. Toi nyt on suomalaisiin verrattuna vähän keskitasoa parempaa, ei vielä lähelläkään "kymppiä".[/q]
Ai niinku suomalaiseen kauneuteen vai keskitason perussuomalaiseennaiseen verrattuna?
toi vika on kans aika herkku...*hih*
Kun katselee näitä Klubituksen kuvia, ja neitokaisia niissä, herää kysymys....Kaikissa kuvissa, joissa esiintyy massasta poikkeamaton, tiukkavatsainen, pitkähiuksinen tyttö/nainen, kaikki ovat ihan "oo, kaunis", "söpö, ihana jne.." Miksi he ovat kauniita?????*täh*Kaikki samannäköisiä.
Minä en ole kaunis. En ole varma olenko edes söpö. Minä olen vain minä, mahoineni kaikkineni silmälaseineni finneineni*hymy*Silti sain eilen bileissä kuulla kommentin, joka osoitettiin ystävälleni:"Sä olet aina sen kauniin naisen kanssa bileissä." Minä olin tämä kaunis nainen*häh*
Kertokaa siis toverit, mikä tekee naisesta kauniin? Onko se ulkokuori, vai onko sillä sisustalla enää mitään väliä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 67
- Seuraava »