Millainen on oikeasti kaunis nainen?

Back to yleinen keskustelu O

[q]Galrav, 20.5.2006 16:08:
Adriana Lima *sydän*
[/q]

pic or stfu!!1

oks pieni kaunista?*justjoo*

[q]kumi, 20.5.2006 22:31:
oks pieni kaunista?*justjoo*[/q]
O.

hmm 147cm on ehkä liian pieni ollakseen kaunista

rose mcgowan on kyl must kaunis

[q]kumi, 20.5.2006 22:37:
hmm 147cm on ehkä liian pieni ollakseen kaunista
[/q]
Ei ole

Sellaiset jotka ovat tavoittamattomissa. Sitä antaa itsestään sydänveretkin ja saa vain tyhjää.. Se on julmalla ja ironisella tavalla kaunista. Tosin kaipa sitä täytyy olla aika masokisti jotta tästä nauttisi.. :/

[q]mikke, 20.5.2006 21:57:
---
Galrav, 20.5.2006 16:08:
Adriana Lima *sydän*

---

pic or stfu!!1
[/q]

http://neuromancerwp.free.fr/Adriana%20Lima%2005.png

nainen joka ymmärtää, että ei se kauneus ole kuin lisääntymistä aka seksiä varten.

[q]ALIEN, 21.5.2006 02:14:
nainen joka ymmärtää, että ei se kauneus ole kuin lisääntymistä aka seksiä varten.
[/q]

So true..:)

[q]Euphoria, 21.5.2006 13:12:
---
ALIEN, 21.5.2006 02:14:

---

So true..:)
[/q]

So not true.. eihän tossa mitään kaunista ole.

Itsevarma muttei itseriittoinen, hyvin kroppansa kantava, kauniisti liikkuva, positiivinen

Komppailen Rosea.

Hyvä itsetunto, sopivasti nöyryyttä, iso läjäys persoonallisuutta ja onnellinen hymy.

Landella vanhempien lähellä asuu joku tyttö ja aina meinaan ajaa ojaan kun se on lenkillä ja on kireis juoksutrikois. Pitäs kieltää moinen.

[q]hallucinogen, 23.5.2006 08:48:
Landella vanhempien lähellä asuu joku tyttö ja aina meinaan ajaa ojaan kun se on lenkillä ja on kireis juoksutrikois. Pitäs kieltää moinen.
[/q]

Heh, mulle meinasi käydä autokoulussa samanlainen tapaus.

[q]Avernian, 23.5.2006 09:03:
Heh, mulle meinasi käydä autokoulussa samanlainen tapaus.
[/q]
Mul meni inssi vituiks katellessani naisia :D Ei pitäs valoissa tiirailla tipusia :D

Minulle kauneuden tekee rehelliset silmät ja aito hymy.
Missit/mallit eivät mene minun "kauneusmuottiini" (jota oikeastaan ei edes ole olemassa),
tekisin siinä eron kauneuden/hyvännäköisyyden/nätteyden välille...
Kaunis ihminen voi olla kaunis ilman meikin hiventäkään, oloasussa kotona tms...
Ei kauneutta kai teekään pelkästään ulkoiset tekijät, vaan ne sisältä lähtevät kauniit eleet, teot ja ajatukset :)

Mä en ymmärrä miten luonteenpiirteet yms vaikuttaa joidenkin mielestä kauneuteen? Toki se vaikuttaa henkilön viehättävyyteen/vetovoimaan tai miksi sitä nyt haluaa kutsua mut voi se täys bitch olla kauniimpi kun se tosi herttainen ihminen :)

Kaunis kasvojen luusto
Virheetön iho
Symmetriset piirteet
Runsaat hiukset
14-24 vuoden ikä

http://www.faceresearch.org/

O