huonoin sarja TV:Stä

Back to häröily O

PASSIONS!!
aivan surkee..*poks*
Pelinaiset on JEES*nauraa*

Hmm, tämpäevän salkkarit oli kyl tosi äxön!*ökkö*

ehkä huonoin on täää Bionic Woman joka pyöri(i) SubTV:llä..
se on huonompi kuin Tunteita Ja Tuoksuja ja sillon saa olla jo tosi huono sarja*joo*

sen chat jutun oisin halunnu nähä mis se muija hiplas itteensä, onneksi netistä löyty kuvia sit *joo**nauraa**plur*

Suurin osa on täyttä skeidaa, joten en paljoa vaivaudu tv:n ääreen..

aika harvoin tulee katottua TV:tä. Leffoja välil ja muutaman tietyn sarjan. Salattuja elämiä en pysty kattomaan ja sit noi saippua-sarjat + visailut...*puistatus*...

yleensä ne englantilaiset on niin paskoja.

Niitä on niin paljon...ei ees muista...

cheaters

passions on kyl aika pohjanoteeraus..

misjah:[q]passions on kyl aika pohjanoteeraus..[/q]
älä valita, ei se tuu enää

kuusi:[q]
älä valita, ei se tuu enää *nauru*[/q]

onnex.. eipä tullu liikaa seurattuakaan...*nauraa**vink**nauraa*

huonoin sarja on ehdottomasti tunteita ja tuoksuu ku se tuli...en tiiä tuleexe vielki...mut kyll kauniit ja erittäin roheet on kans ihan pska...joskus sitä tuli seurattuu ku se alko..mut nyt...öö...*nyyh*

kaikki sarjat mitä telkusta suolletaan joka päivä ja joihin "jää koukkuun".. erokäräjät oli kyl kaiken huippu, niiku passions-sarjaki.. luuliks ne tosissaan että kukaan voi kattoo noita vakavissaan ei tämä pulu ainaskaan.. itseasiassa mä en telkkaria paljo ehdikään tuijotteleen, ainut asia mikä tosissaan kiinnostaa on urheilu *sydän*

passions olikin sellanen hupisarja

Hmmm ... mä olen kyllä niin paljon liikenteessä etten ehdi katsomaan tv:tä kun ehkä yhtenä päivänä viikossa ... jos sitäkään *voiei**ding*

kauniit ja rohkeat on kesto huono!

Tähän vois laittaa pienen listan kaikista kesto paskoista! ELI:
-Tohtori tuli kaupunkiin*
-Hynttyyt yhteen
-Sunset beach, Kauniit ja rohkeat, Passions, Päivien viemää, Santa Barbara, Tunteita ja tuoksuja, Hotel Seger ja kaikki muut paskat saippuat jotka nyt unohtui.
-Varustamo*
-Emmerdale
-Viiden juttu*
-Friikki linkit
-As if
-Holby cityn sairaala*
-Bonus, Onnenpyörä, Noppapotti, Megavisa* ja muut päivällä tulevat visailu ohjelmat jotka nyt unohui.
-Teletapit*
-Melrose place
-Soppamies, Kokkisota*, Teijan keittiössä, Bon apetit ja kaikki muut surkeat kokkailu ohjelmat jotka nyt unohtui.
-Siskoni on noita
-Sinun tähtesi
-N.Y.P.D blue*
-Family guy*
-Baywatch nights
-Puhtaat valkeat lakanat*
-James Bond jr.
-Metro sexuality*
-Mustan kissan kuja
-Tuttu juttu show*

Kyllä näitä paskoja riittää enemmänkin! *tähti merkinnän saanet on erityisen luotaan työntäviä tekeleitä jonka aikana herää ajatuksia joiden mukaan satanistit johtaa maailmaa.

Ei tarvi ees miettiä. Mtv3 päätti uusia Idolsin. Voi huohheli sentäs.

mun mielestä huonoin sarja TV:stä on ehdottomasti
kauniit ja rohkeat
kukaan ei ole muuttunut koko sarjan elinkaaren aikana
mutta kaikille on tapahtunut jotain "järisyttävää"
joku saattaa olla raskaana kuukauden
ja sen jälkeen lapsi syntyy ja jo seuraavassa
jaksossa se on aikuinen jne...
mietin tässä että miten joku pystyy katsomaan tuommoista
ellei sitten huumorilla*iloinen*

O