pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

Back to musiikki O

Jos lyöt vielä kerran, niin mä tapan sut.

Eli PMMP - Joku Raja on jostain syystä jääny päähän ja vähä ahdistaa noi sanotukset.

Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit http://www.youtube.com/watch?v=KYwj8h6QlMU
Ihan ok biisi ja hauska video, mutta nyt kun se soi jostain syystä koko ajan päässä, ei kiva.. *igor**nauru*

kari tapiO. "ja juna kulkee taas..kulkee.." duunissa sOi iskelmä jOka päivä. nice.

Jumaliste! Goomin koomapäivänä lavalla Valvomo, ja prkl soittivat sitä Mikä kesä-renkutustaan arviolta 5-6 kertaa putkeen, kun jengi ei osannut muita biisejä nimetä. Kyllä jäi pitkäksi aikaa soimaan päähän, kiitos pojille! (ei tosin o n n e k s i soi nyt..)

V2-leffan jälkeen on päässä soinut säännöllisen epäsäännöllisesti Juhani Vainion(?) biisi "Sanna".
Aina kun sen päästä saa pois, eräs nimeltä mainitsematon sitä varmasti laulaa, ja se soikin sitten taas nonstoppina useamman päivän*igor*

"Toiset päivät ovat parempia kuin toiset
kyllä sen ymmärrät
kovin paljon on myös itsestäs kiinni miten
tämänkin kuvan värität

Mene edeltä kyllä se jää kantaa
ole rauhassa, tiedät mä sua seuraan
kyllä se jää kantaa, sulje jo silmäsi .."

[q]akir0, 27.1.2007 00:23:
Jos lyöt vielä kerran, niin mä tapan sut.

Eli PMMP - Joku Raja on jostain syystä jääny päähän ja vähä ahdistaa noi sanotukset.
[/q]

Se on; jos lyöt vielä kerran niin _minä_ tapan sut

[q]::nibes::, 6.2.2007 21:14:
kari tapiO. "ja juna kulkee taas..kulkee.." duunissa sOi iskelmä jOka päivä. nice.
[/q]

Mä en tajua miksi pitää laittaa se O, aina pienen o:n tilalle.

Mutta itse aiheeseen: Päässä soinut Teuvo Lomanin renkutukset.

Riku Avanto & Spermaiset Nakit - Superninja*nauru*
Kertosäe on aika tarttuva...

Tuli justiinsa mieleen edellis yön traumaattinen kokemus johon heräsin, joka oli Liisa Akimofin siivusta: on siis kevät (putkahti äsken taas päähän). Ihan karsea piisi.

Joku voisi tulla ja tehdä jonkun lobotomian tyyppisen ratkaisun, jotta tuo kauheus loppuisi ja en joutuisi kärsimään siitä. Ei mitään hajua miksi tuo on alkanut soimaan päässä, en edes kuuntele tuon tyylistä musiikkia tai saati sitten edes ole kuullut sitä radiosta (kenties joku lapsuusajan traumaattinen takauma) *hmph*.

Paula Koivuniemi-Aikuinen nainen, laulettii eilen duunis tätä biisiä nii jäi vähän ikävästi pyörii päähän

Semmareiden Taina.. luulen et se johtuu siitä et kuuntelen sitä ripiitillä

captain plänet he's a herooooo Loppuis jo

jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut!!! by PMMP

Blümchen - Schmetterlinge ..

Fühlst du es auch, Schmetterlinge in deinen Baum, laa laa laa laa laa

Ich freu´ mich so ich freu´ mich so weil ich dich gleich seh´, ich träume schon was bloß passiert wenn ich vor dir steh´

oltiin lelukaupassa päivällä ja siitä asti pyöriny päässä uuden tanssivan hämähäkkimieslelun musa päässä... spiderman on sankari... poliisinkin kaveri...*nuotti*

Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella

Piinannu mua jo viikon päivät, päädyn viel pehmustettuun huoneeseen jos toi ei kohta lähde pään sisäisestä loopista

taotaon tunnari on jäänyt joskus pyöriin päähän.

Hmm, mulla soi suhteellisen usein päässe John Williamsin Imperial March Star Warsin soundtrackilta. On se kyllä varsinainen voimalaulu, mut ärsyttää...

[q]xl8r, 11.6.2007 11:02:
Hmm, mulla soi suhteellisen usein päässe John Williamsin Imperial March Star Warsin soundtrackilta. On se kyllä varsinainen voimalaulu, mut ärsyttää...
[/q]

Samoin!

http://www.youtube.com/watch.php?v=JeYtgBpOdsg

O