pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

Back to musiikki O

[q]super-enkuli:
”vielä on kesää jäljellä...” maailman ehdottomasti yksi kamalempia biisejä ja se soi päässä taukoamatta...tulee hulluksi pian.
S.O.S
[/q]

Voi ei ja kiitti vaan, nyt se soi taas minunkin päässä, käääääk! Olen riivattu!

[muokattu 13.8.2003 16:34]

Benny B - Satisfaction

soi koko ajan ja monta päivää jo.. hmm varmaa viikkoja.. mut SAA SOIDAKKI

[q]Panfobia:
Kaikkein mystisintä tässä asiassa on se, että minkä takia päähän jäävät soimaan aina ne kaikkein huonoimmat renkutukset ja poppisbiisit mitä esim. Kiss FM:llä soitetaan??

Ei kertaakaan oo mun päässä levy jäänyt junnaamaan jonkun hyvän kappaleen kohdalle, vaan aina se on juuri se kaikkein huonoin tekele, mistä on vahingossa pätkä sattunut korvaan.

Kauheinta on, kun ei edes osaa kertosäettä kunnolla ja sitten päässä pyörii edestakaisin vaan pari sanaa biisistä... ”Seksi vie ja taksi tuo...lallallallallallallaa...”
[/q]

Siis aivan! toi on kauheinta mitä tiedän..
Yritän välttää kyseisiä radio kanavia kuin kuolemaa.

”50.000 watts of fucking hiphop power!”

Pyörinyt päässä koko päivän.

jone, uskomatonta, sama biisi mullakin kuuntelin robbie longin ja devastaten version bonkers ysiltä aamulla töissä ja pää toistaa vieläkin sitä...
koitan huuhtoa sen pois hardNRG 4:sella, toivottavasti tästä tulis ees jotain muuta pyörimään tilalle

....”olen ooomena olen omena olen iso omena”..
Joku soitti skoles sitä koko päivän...*poks*

ah, se vaihtu.
cutty ranks - sssiiiiiikkkkksssss millljooooooon weiiiiiiiisssss tuuuuu daiiiiiiiiiiiii. *taivutus taivutus venytys*

mun päässä ei pyöri mikään mikä ei sais!

http://hem.passagen.se/thecure/iloveyou.html

Toi jäi päähän soimaan samantien ja kiitos kuuluu äm:lle.

Mä varotin

[q]killuska:
....”olen ooomena olen omena olen iso omena”..
Joku soitti skoles sitä koko päivän...*poks*
[/q]

Eeeehhheehee. Mä olen kuullut ton biisin oikeasti viimeksi joskus about 8-vuotiaana. Silti olen laulanut sitä viimeksi viikko sitten. Se soi jatkuvasti mun päässä. Varsinkin, kun olen hyvällä tuulella ja vähän hysteerinen.

miksei se kissa räjähtänyt lopussa.....

http://www.joecartoon.com .... spiritual healing....

[q]-ravec-:
miksei se kissa räjähtänyt lopussa.....
[/q]

Pitäähän tässä maailmassa olla vielä jotain kaunista ja suloistakin! *hellokitty**sydän*

[q]Terde82:
http://hem.passagen.se/thecure/iloveyou.html

Toi jäi päähän soimaan samantien ja kiitos kuuluu äm:lle.
[/q]

Haha Tää on loistava! Mutta kyllä jää päähän soimaan.. buahaha.. Kiitos äm

maija vitun vilkkumaan ei biisi on vainonnu mua jonkun aikaa. Ei oo tosin ainoa biisi mikä mun jukeboxissa soi mutta kaikkein paskin luultavasti *piru**hmph**eiei**igor* jos tää maijan uusin viritelmä änkee samaan joukkoon niin mä meen lobotomialeikkaukseen

Olen kuullut villiä huhua että kännykkäni soittoääni ”teletapit” on varsin tarttuva. Itselle se ei jää päähän pyörimään, mutta muille kyllä

[q]angel78:
Olen kuullut villiä huhua että kännykkäni soittoääni ”teletapit” on varsin tarttuva. Itselle se ei jää päähän pyörimään, mutta muille kyllä
[/q]

Mun ”tohtori Sykerö” lukeutuu ilmeisesti kans tohon samaan sarjaan... Ei siin sit mitää jos olis se moniäänisenä mut ku ei oo...

Anssi Kelan uusi biisi jossa lauletaan ”meistä tuli lääkäreitä, virkamiehiä vääpeleitä” jne..en saa sitä mitenkään päästäni pois ja kun se soi radiossa koko ajan niin se vain pahenee!*nyyh*
Kauhiaa! Pahin tapaus ehdottomasti on ollu Kylie Minoguen Can't get you out my head..en voinut sietää sitä biisiä ja se pyöri päässä koko ajan. Onneksi se vaihe on ohi

Se p**keleen kissapiisi soi mulla vieläkin päässä. Argh

mikä piisi on ärsyttävin mikä jumittuu pyörimään mieleen.. mulla on skydiven anydaynow.. sitä on vaa pakko naputtaa koko ajan :=:D ja lasgon somethingista se alku.. ja kerran kuulin radiosta sen ketsuppi piisin ja se jumittu mun aivoihin (?) vissiin viikoks.. tsiisös.. :=:)*purr*

O