Missä tyypit asuu?

Back to häröily O

Jahas. Näyttää siltä, et kukaan muu ei asu malminkartanossa. Muuttakaa kaikki tänne, tääl on luksusta.

Punavuorenkadun, Kasarminkadun ja Isoroban kautta Hakaniemeen, Siltasaarenrantaan. Täällä on oikeastaan aika hyvä asustella.

Olen niin sivistynyt, etten tiedä mihin noista asuinpaikkani Helsingin Puu-Vallila lasketaan. Ennen asuin melkein Tybzin naapurissa, ensin reilu 10v Kulmavuorenkadulla, sitten 1,5v Pääskylänrinteessä.

[muokattu 21.9.2003 01:34]

Lauttasaari! ihana paikka asuu!!!

[q]Krisu:
Ruoholahdessa tylsä mesta verrattuna tapulikaupunkiin*joo*
[/q]

Jeps.. Tapulikaupunki kiks ääs :)

.m

[q]Fyraett:
Lauttasaari! ihana paikka asuu!!!
[/q]

Todellakin on! Sijainti on täydellinen.

[q]Tybz:
Asun Sörkassa, Vilhonvuorenkujalla. Täällä ei ole ainakaan tylsää
[/q]

Kas, naapuri :)

Repäse hihasta jos näät kuvan näköisen äijän.. Ja todellaki, ei ole tylsää. Sörkan kulmilla sattuu ja tapahtuu jatkuvasti *joo**iihhih*

[q]DiamonDie:
Olen niin sivistynyt, etten tiedä mihin noista asuinpaikkani Helsingin Puu-Vallila lasketaan. Ennen asuin melkein Tybzin naapurissa, ensin reilu 10v Kulmavuorenkadulla, sitten 1,5v Pääskylänrinteessä.

[muokattu 21.9.2003 01:34]
[/q]

Sörnäinen on bilettäjien HQ :)

Pääskylänrinne mikä ? Itte asustelen 7 A:ssa *nauru**plur*

Toistaiseksi vielä vallilassa, kohta viikissä joku päivä mä vielä muutan kallioon...

[q]duracell-pupu:
Espoo Massive
Mankkaa ghetto...
jeb
[/q]

Kuten myös

[q]Kamppi o/ täältä ei puutu mitään*iloinen*[/q]

mä voin kuitenkin lukea ikuisesti itseni malmilaiseksi. nelisen kuukautta täällä vilinässä*nauru*

miksiköhän tää lasketaan.. kallio/alppiharju? kuitenki täs flemarin ja porvoonkadun kulmassa

Nyt ainakin tän vuoden loppuun asti Joensuussa..

Mikkelin keskustassa ainakin amk-opintojen loppuun..

pois on päästävä täältä saatanan savosta, missä ei ikinä tapahdu mitään

[q]Ozie:
---
duracell-pupu:
Espoo Massive
Mankkaa ghetto...
jeb

---

Kuten myös
[/q]

Espoo Massive kanssa, tosin Nöykkiö

Espoon ghetto-keskus vielä toistaiseksi, mutta vaihtuu (thank god!) the Big Lebowskiin täs lähiaikoina...

*lauleskel* Raumalla, kaunis on maailma, Raumalla!

No joo, kaunis paikka on mutta kovi pieni ja tylsä mutta täällä on minun kotini *sydän*

...vaikka toivon kyllä että se on ensi syksynä jossain muualla....

Leppädanger.
The place to be.

jyväskylässä! tää on ihan ok paikka, mut ehkä täältä tulee lähdettyä joko sinne ”metropolikseen” tai sitten ihan muille maille vierahille... siihen asti (opiskelujen ajan) viihdyn ihan hyvin täällä. ihania ihmisiä

Mietin tässä vaan, että mikäköhän (Helsingin) asuinpaikoista on klubbaajien suosiossa?
Sorry, Turku ja Tampere ei mahtunu äänestykseen...*heiii*

[muokattu 25.4.2003 10:21]

O