Kolahtaako kirjat?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 68
- Seuraava »
[q]De Souza:
Tää on kyllä yksi parhaista ellei jopa paras lukemani kirja. Lukuelämystä nostatti vielä Vekaranjärvellä armeijan "harmaissa" palveleminen.
[/q]
Nykyään se äijä on jonku Kiinan kunnia tohtori! Rakenti pikku kaupungin/kylän jonnekki viidakkoon, joillekkin ihmisille!
Michael Burleigh - Kolmas valtakunta
löytyykö kyseisen kirjan lukijoita? Silmäilin hieman
ko. kirjan takakantta ollessani koulukirjaostoksilla ja
vaikutti varsin loistokkaalta. Olisi mukava kuulla lukijan
mielipidettä ennenkuin menen suinpäin hankkimaan kyseisen
teoksen.
linkki
Kaikki rokkareiden elämänkertomukset on *sydän**sydän**sydän*
Ennen kaikkea Mötley Crue-the dirt on niiiin huippu et huhhuh!!!!!!!!!!
Ennen tuli luettua paljonkin kirjoja ja nyt oon suunnitellu elvyttäväni tota harrastusta pikkuhiljaa.
Hyvän kirjan parista ei kyllä malta lähteä minnekkään ja yleensä kirjat tulee luettua kerralla kannesta kanteen(ellei sitten ilmaannu jotain pakollista tekemistä siihen väliin,joka vaatii kotoa poistumista.)
Yritin pari viikkoa sitten hakea itselleni kirjastokorttia vantaan kirjastosta(pk-seudun kirjastokortin oon omistanu viimeks 6v. sitten) ja sain tietää että siellä on joku 50eur huomautusmaksuja(vuodelta 1996) nyt täytyy sitten vaan seuraavasta rahasta maksaa toi pois että pääsee alottelemaan rakasta harrastusta taas*iloinen*
Kirjat kolisi kunnolla muutamia vuosia sitten. Sittemmin on jäänyt lukemisharrastus harmittavan vähälle huomiolle. Listalla olisi vaikka kuinka monta kirjaa luettavaksi, mutta jotenkin tuntuu siltä, ettei saa enää vapautettua ajatuksia kaiken kiireen keskellä riittävän pitkäksi aikaa kerrallaan pelkästään kirjan vietäväksi. Käytännössä tuo tarkoittaisi vähintään parituntisia lukusessioita kerrallaan, mikä on omalla kohdalla lähes minimi antoisan lukuhetken mahdollistamiseksi.
Huono syyhän tuo 'ajan puute' on, vapaa-aika tuntuu vain kuluvan niin paljon muiden asioiden parissa tällä hetkellä. Tiedän tuon lukuinnon kuitenkin kytevän pinnan alla hetki hetkeltä enemmän, eiköhän se vielä sieltä potki päälle.
Kolahtais jos alkais vaan lukemaan... joskus tullu hirvee into lukee, esim. ku asu mutsin kanssa. Nyt ei vaan tuu luettuu*uuh* Sääli, koska mulla on yks kirja kesken ja yks ollu tarkotus lukea jo vuoden. Harry potterit oon kaikki lukenu*nauru*. Niitä ku alottaaa lukee ni ei voi lopettaa.
Tällä hetkellä pöydällä lepää:
Charles Bukowskin: Siinä Sivussa
Suhteellisen puuduttavaa luettavaa verrattuna muihin
miehen tuotoksiin jotka oon lukaissut läpi. Kirjakin
tosin on vasta hilppasen yli puolen välin, joten ehkä tuo
tuosta vielä lähtee vauhtiin. Toisaalta, oon niin
huumaantunut niihin kirjoihin joissa äijä rietastelee
naisten kanssa ja juo itsensä humalaan kerta toisensa
jälkeen, että se selittää puudutuksen aiheen.
Tosin erittäin tärkeä (ellei tärkein.) asia mikä nostaa
muut luetut Bukowskin kirjat tämän edelle on, että
tästä kirjasta on jäänyt uupumaan äijän hulvattomat
riipaisut keskusteluissa. Ne tunnetut: "Lujaa iskevät lauseet."
Se on se syy joka sai allekirjoittaneen tutustumaan
tarkemmin Bukowskin tuotantoon.
Kolahteleehan ne. Periaatteessa aina on jokin kirja vaiheessa :)
Tällä hetkellä Charles Bukowskin - Vanhan likaisen miehen juttuja.
Varsin oivallisia kirjoituksia, pakko myöntää.
[q]unitarina, 31.3.2007 20:35:
Stephenie Meyer - Houkutus *sydän* Oon lukenu sen tähän mennessä kaks kertaa ja vieläkin aiheuttaa mukavia värinöitä
[/q]
Täältä ilmottautuu toinen fani *sydän* Oon lukenu sen 5 kertaa suunnilleen vuoden sisään.. Siitä on niin vaikee pitää näpit erossa!
Alotin lukee Sean Stewartin- Kehä. Vaikuttaa hyvältä! Tuun sit tänne kertoo, kun oon lukenu.
[q]Cloudberry, 8.6.2007 17:30:
---
Norb, 23.5.2007 18:00:
Alotin lukee Sean Stewartin- Kehä. Vaikuttaa hyvältä! Tuun sit tänne kertoo, kun oon lukenu.
---
Joko luit? Mitä mieltä olit? Itse nimittäin tykkäsin ja yritin suositella kaverillekin, mutta se oli jo lukenut sen..
[/q]
Luin siis jo kauan sitten, mutta muistin nyt vasta tulla kommaa.. Kirja oli ihan OK, mutta aika tapahtumaköyhä. Olis saanu olla enemmän äksöniä. Loppu muistaakseni tyhmästi.
Ääh, vampyyrikirjoja metsästän! Kertokaa hyviä, paitsi houkutus ja Anne Ricet on jo luettu.
Nyt menossa suomalainen Jarkko Laine- Vampyyri. Vähän puuduttava, mutta mustahuumori on tässä loistavaa
Sain tuossa vähän aikaa sitten lueattua läpi tuon "Juoppohullun päiväkirjan" ja lämpimästi suositellen sitä kaikille krapulaisille.
Nappasin kirjahyllystä seuraavaksi Jouni Hynysen "Rakkaudella, Hynynen" teoksen. Melko hyvää avautumista se Jouni tässä heittää.
Kyllä, enään 100 sivua jäljellä.
Hunter S. Thompsonin Rommipäiväkirja just työn alla
pitkille junamatkoille oon nykysin varannu aina uutta lukemista. eli 1-2 kirjaa / kuukaus tipahtaa :)
[q]MiMoSa, 7.3.2008 07:29:
Tänään saan vihdoin uuden Harry Potterin suomenkielisenä.*jiihaa* Englanninkielistä yritin lukea mut eihän siitä mitään tullut, luovutin sit kesken ja tyydyin suosiolla odottamaan.*hymy*
[/q]
Mä aion kanssa hankkia tän suomennoksen. Heti kun on pikkasen ylimääräistä hilua Aion siis seuraavaksi lukaista tuon uusimman potterin.
[q]RainChild, 19.2.2008 19:24:
---
Muikku, 19.2.2008 18:39:
--Kalle Kustaa Korkkeja--
---
Siis se oli joku kirja? Mä tiedän vaan sen "todella" hienon lastenlorun/lällättelyn... Mistä ne kirjat kertoo?
[/q]
Mun serkku luki näitä aina kesäsin mökillä, en kyl muista mistä kertoivat...oisko ollu jotain dekkareita?*ding* Se haali niit aina kirppiksiltä ja divareista hirveet läjät äitinsä avustuksella(oltiin jotain 11vee silloin).
Timman päästä lähen hakee Potteria!
Kyllä kolahtaa. Varsinkin David Eddingsin ja Dean Koonzin kirjat
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 68