Kolahtaako kirjat?

Back to yleinen keskustelu O

Merja Virolainen: Samanismin ja noituuden käsikirja kolahtaa tällä kertaa.

Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani

Kuulin tänään radiokeskustelua kirjasta "Näin valta ostetaan - lyhyt oppimäärä poliittisesta korruptiosta Suomessa 2006-2009," ja omakin mielenkiinto heräsi, joten päätin tilata sen.

Onko muut lukenu tuota teosta? Onko huuhaafoliohattupaskaa vai ihan jopa faktaa?

[q]Slim_Jim, 18.1.2010 06:49:

Seuraavaksi pitäisi aloitella Stieg Larssonin Miehet jotka vihaavat naisia.
[/q]

Toi sarja on ihan mielettömän hyvä, ainakin mä istuin nenä kirjassa jokaisen vapaan hetken minkä vaan pystyin, kaikkien kolmen kirjan ajan

[q]gnomex, 17.2.2010 21:24:
Kuulin tänään radiokeskustelua kirjasta "Näin valta ostetaan - lyhyt oppimäärä poliittisesta korruptiosta Suomessa 2006-2009," ja omakin mielenkiinto heräsi, joten päätin tilata sen.

Onko muut lukenu tuota teosta? Onko huuhaafoliohattupaskaa vai ihan jopa faktaa?
[/q]Mistä löysit? Radiossahan just puhuttiin että on jokapaikasta loppunut. :o
Vai onko sulla joku varaushommeli menossa?

[q]Calumet, 17.2.2010 21:35:
---
gnomex, 17.2.2010 21:24:

---
Mistä löysit? Radiossahan just puhuttiin että on jokapaikasta loppunut. :o
Vai onko sulla joku varaushommeli menossa?
[/q]

Tilasin suurikuu.fi:stä

https://www.suurikuu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=9789510361450

Sain juurikin luettua eilen illalla loppuun Philip K. Dickin Hämärän Vartijan. Hitusen sekainen kirja pikkuhiljaa hajoavasta minuudesta ja huumeparanoian pahimpien pelkojen muuttumisesta todeksi.

Kirjottelen muuten lukemistani kirjoista aina muutaman sanasen tuonne oman siteni blogiin --> http://xl8r.com

Ted Andrews: Väriterapiaopas
Juhani Mattila: Ujoudesta, yksinäisyydestä

Rainbow Eagle: Kävelyä luonnossa luvut 1-4

Tällä hetkellä kolahtaa Ilkka Vartiovaaran Jaksamisen rajat, Elisabeth Haichin Joogaa joka päivälle. Myös kirjat kliinisestä depressiosta ja päihdehoitotyöstä. Jane Alexanderin Vireänä aamusta iltaan on mielenkiintoinen.

Rauli Mäkelä: Hiivasyndrooma

Kirjat chakroista vetävät puoleensa.

jokunen vuosi sitten kaveri esitteli mulle Waltarin teoksia...........
Jäin koukkuun samantien ja vuoden aikana ahmin ne kaikki....siis nää suuret teokset. En sentään kaikkia novelleja*tirsk*
jokin siinä tarinan kerronan humoristisessa, mutta silti faktaan perustuvassa tyylissä on tosi koukuttavaa.
Samalla sai tällainen vähän huteran perus koulun käynyt kaveri. Hieman ilmaista historian oppituntia.
Eli jos joku on joskus väittänyt sinuhea "raskaaksi" väitän "noooot" kantsii zekata.
Tota fantasia osastookin oon yrittänyt.....ei ihan oo auennu..pitäs varmaan antaa uus mahdollisuus?
Tosin tänä päivänä tota aikaa tuntuu jäävän niin vähän......*ding*

Hanoi rocks “All those wasted years” Kirj Ari Väntänen kust. Like

Vihdoin Hanoista tehty kunnon kirja mikä keskittyy itse asiaan eli rockiin eikä ainoastaan Kaman vetoon.
Kirja lähtee käyntiin jäbien nuoruudesta eli noin 6-8v jolloin jo urasuuntaus oli selkeä ROCK!
Tämän jälkeen on paljon helpompi ymmärtää moni asia jolle on naurettu, itketty tai myötähäpeänä töllöstä punasteltu.
Mm Andyn finski aksentti jota pidetään opeteltuna, jäbähän on asunut nuoruudestaan suurimman osan jossain muualla kuin härmässä.
Ja se draivi mikä vie nuorii hemmoi eteenpäin saavuttaakseen unelmansa. Ei ihme että heebot ei paljon arvosta joitan idols formaattia, kun on itse budjannut Stokiksessa sillan alla ja skruudannut dyykkiksestä ku ainoot massit menee skittan kieliin.

Paljon puhutut pullistelut isojen starojen kunnioituksesta saa kasvot kun esim Slash, Bishop ja muut kumppanit suitsuttavat Hanoin ainutlaatuisuutta ja Varsinkin sen energisyyttä lavalla.

Handut tutisten joutuu lukemaan myös Razzlen kohtalokkaan kuoleman Vincen kännisen automällin johdosta :/ Heebo joka sai Hanoin sisäisen kemian toimimaan oli veks ja jäbät aivan tuuliajolla kun jäljellä oli vaan helvetisti talenttia.

Saa kirjassa toki hihitellä kaiken maailman sähläilyille ympärimaailmaa kun härmän juntit laajentaa tajuntaansa. Kaiken kaikkiaan loistokirja joka kuvaa aikaa ennen kuin rockareista tuli lähinnä bisnesmiehiä ja rock itsessään lähinnä hubbabubbaa, pepsodenttiä ja hyppykeppejä.

Niin ja MÄ siis en ole kirlailija! Joten kaikenmaailman oikeinkirjoituspoliisitvoipainuusinneminnebrunaeipaista :D

[q]Neko, 1.1.1970 02:00:
---
casper-dj, 1.1.1970 02:00:
Hanoi rocks “All those wasted years” Kirj Ari Väntänen kust. Like

Vihdoin Hanoista tehty kunnon kirja mikä keskittyy itse asiaan eli rockiin eikä ainoastaan Kaman vetoon.
---

Ostin tämän heti kun ilmestyi ja tuli ahmittua sitten muutamassa suupalassa koko kirja. Erinomainen kirja ja niin kuin bandikin, arvostus nousi entisestään.
[/q]
Juuri näin. Eilen oikeen harmitti kun sain luettuu loppuun:)

Nyt sä olet asian ytimessä. Toisaalta sitä ennen Suomen pitäisi vallata maailma, mikä tietysti sopisi mulle.

jain kyl niin armottomasti koukkuun tohon Dexter in the Nightiin etta piti tilata amazonista myos 2 aikasempaa. ei vaan jaksais odottaa etta paketti tulee perille...

Viimeisin kirja jonka luin oli suomalaisen lakimiesyhdistyksen petos liikesuhteessa

Mä himoitsen kaikkia lääketieteeseen liittyviä kirjoja. Mieluusti ihan lekureiden käyttämiä. Harmi että ne maksaa aivan hiton paljon.

Ajattelin kysästä mun lääkäriltä ens käynnillä et voisko se mitenkään heittää mulle vaikka vuoden 2005 Pharmaca Fennicaa (vähän vanhempikin käy)
Mun viimesin painos siitä on vuodelta 98, eli hiukka vanhaa tietoa.

Löytyyhän multa toi Lääkeopas 05-06 mutta ei se ole sama asia.

Neuropsykologian perusteet

O