Viinakaapin vakiovarusteet

Back to häröily O

Jaa a tulis pitkä lista, mutta whiskya ja venäläistä vodkaa nyt ainakin
muutama sata pulloa pahan päivän varalle!

Mulla on tällä hetkellä 3,5 litraa whiskyä (Jim Beam black, Johnie walker redlabel x2, jack daniels), Litra koskenkorva vodkaa, litra punasta ouzoa ja pari litran pulloa jotain vitun pahoja saksalaisia snapseja ja mini pullo konjakkia :C Pitäis lähtä hakemaan jostain vähän täydennystä

En ois kyl heti uskonu et Mexicaanien elintasovaltiossakin löytyy kultaa viinan mausteena

[q]pululu, 30.1.2009 21:57:
Joutu ostamaan Meksikosta tequilaa mis on kultahippuja
[/q]

eipä nyt ole mitään erityistä "viinakaappia", mutta löytyy tosta nyt litra jekkua, pari lavaa erilaisia lonkeroita ja pullo valkkaria

viinat on juotavaksi eikä säilytettäväksi tarkoitettu

[q]Decion, 19.3.2009 18:22:
[/q]Mä oon täysin samaa mieltä on mulla kai joskus kaks viikko pullo säilynyt. :)

[q]Calumet, 19.3.2009 18:35:
---
Decion, 19.3.2009 18:22:

---
Mä oon täysin samaa mieltä on mulla kai joskus kaks viikko pullo säilynyt. :)
[/q]

siinähän ajassa ihminen (mun tietääkseni) kuolee janoon ;o

[q]Decion, 19.3.2009 18:43:
---
Calumet, 19.3.2009 18:35:
---
Decion, 19.3.2009 18:22:

---
Mä oon täysin samaa mieltä on mulla kai joskus kaks viikko pullo säilynyt. :)

---

siinähän ajassa ihminen (mun tietääkseni) kuolee janoon ;o
[/q]No ei se kaukana ollu jouduin juomaan jopa jotain alkoholitonta.. Ei ollu helppoo. Menee vähän offtopikiks :D

Vasta siinä vaiheessa kun musta tulee maailman ainakin melkein paras isä, niin ostan alkoholia jota en juo. Sitten kyttään ettei muutkaan juo, ja kuuntelen seinän takaa tulevaa meteliä jne.

Sitä ennen en osta jos en juo.

Vasta siinä vaiheessa kun musta tulee maailman ainakin melkein paras isä, niin ostan alkoholia jota en juo. Sitten kyttään ettei muutkaan juo, ja kuuntelen seinän takaa tulevaa meteliä jne.

Sitä ennen en osta jos en juo. Olen hyvin vastuullinen vastuuttomuuteni suhteen.

[q]Inferno@Tre, 3.2.2009 20:58:
En ois kyl heti uskonu et Mexicaanien elintasovaltiossakin löytyy kultaa viinan mausteena
[/q]
Tässäpä todiste!

Kaipa noin vahvan todisteen läsnä ollessa tuokin on uskottava

sissijuustonokareita nuo on!

Koff III * 12

O