PERWERT
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
tää on tosi noloa mutta mistä saan PERWERTIN MUSIIKKIA???*sydän**sydän**sydän**ökkö*
perwet on yhtye. levykaupasta ihan mukavasti.
[muokattu 8.5.2003 22:51]
efo:[q]perwet on yhtye. soulseekillä ihan mukavasti.[/q]
thanx!!!!!
Nää pojat soitti suht hyvän keikan laserpointis helmikuus
oikeastaan aika huonon ne soitti
olin siella ja ei oikein mielyttanyt
Vince_Drache:[q]oikeastaan aika huonon ne soitti
olin siella ja ei oikein mielyttanyt *mur*[/q]
Aika huono ei riitä vaan surkea kuvailee paremmin poikien settiä laaserissa*eiei*
wxw:[q]Nää pojat soitti suht hyvän keikan laserpointis helmikuus [/q]
älä muuta tuumaa... mun mielest se oli kanssa aika pirun hyvä setti minkä he pisti Lasereis! makuasia... =)
*super**enkeli*
Kokeile vaikkapa levykauppaa.
DC++ löytää myös
efo:[q]perwet on yhtye. soulseekillä ihan mukavasti.[/q]
Aijaijai... Efo efo... *eiei**eiei*
Pikkasen vois jokainen itse kunnioittaa Suomalaisia musantekijöitä, ja käydä ihan oikeesti OSTAMASSA ne levyt!
Sinkut maksaa 10 eskoo kappale, ja niitä saa ainaskin street beatista, ja jokaisesta itseään kunnioittavasta muustakin levykaupasta.
eikös niiltä poljilta ole levykin tullut??
toi oli minä*justjoo*
JussiS:[q]Aijaijai... Efo efo... *eiei**eiei*
Pikkasen vois jokainen itse kunnioittaa Suomalaisia musantekijöitä, ja käydä ihan oikeesti OSTAMASSA ne levyt!
Sinkut maksaa 10 eskoo kappale, ja niitä saa ainaskin street beatista, ja jokaisesta itseään kunnioittavasta muustakin levykaupasta.
[/q]
lueppas uudestaan*blush**enkeli*
efo:[q]JussiS:Aijaijai... Efo efo... *eiei**eiei*
lueppas uudestaan*blush**enkeli*[/q]
*nauraa**nauraa*
JussiS:[q]
[/q]
jeps.. ei toi 10:a oo paha hinta.. tullu ostettua muutama levy sb:stä..*iloinen*
kiitos vinkeistä=) olin ihan pulassa mutta THANX!!!!*sydän**heiii**nauru**ökkö**piis*
aijai anna...perwert...*eiei*
perwertin pojat ovat päässeet ihan kiitettävästi esiin julkaisuillaan, mutt liveporukkana ei niiden about vuoden 98 aikaisia esiintymisiä/matskua voita mikään. ehkä se on se muistojen määrä jostakin kårenilta jne.
Perwert toimii parhaiten livenä
Oliskohan ollu viimekesänä Deepmotionissa ku tuli sellasta settiä et UH *sydän*
[q]ezzy:
perwertin pojat ovat päässeet ihan kiitettävästi esiin julkaisuillaan, mutt liveporukkana ei niiden about vuoden 98 aikaisia esiintymisiä/matskua voita mikään. ehkä se on se muistojen määrä jostakin kårenilta jne.
[/q]
sooou truuuuu!
tai sitten 99 NYE:ssä Infiny-kekkereissä Hypessä, olin niin
ja toinen oli loistava soapissa 2000
ei nää uudet oo niin *sydän*
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »