Kun on tylsää ja yksinäistä....
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 15
- Seuraava »
onneks ei oo masista*hymy*. mulla on kyllä aseksuaalinen kausi, mutta se ei jostain syystä tunnu pahalta...kummaa*täh*
Miks pitäs kausittaa mitään? Sillonku tekee mieli nii pitää hankkia sitä, sillon ku ei tee mieli nii ei kannata hankkia sitä.
Kyllä osaa.
Käyn täällä
[muokattu 15.10.2002 06:36]
Avernian:[q]
Kun on tarpeeksi kauan haluamatta, ei enää osaa haluta.[/q]
Ei kyllä mene niin. Mulla oli kerran aika paska suhde ja sen jälkeen en oikeastaan kaivannut minkäännälöistä pientäkään kosketusta... Ja nyt, olen varmaankin kokopäiväkiimassa....
*sydän*
Kokopäiväkiimassa?!?! Huhhuh tuohan on jo pelottavaa
Niin, mulla taitaa kausi loppua......*nauraa**slurps*
vaeltajatar:[q]Niin, mulla taitaa kausi loppua......*nauraa**slurps*[/q]
MMMMMMMmmmmmmmmm
*ökkö* + = *sydän*
Syder:[q]Kokopäiväkiimassa?!?! Huhhuh tuohan on jo pelottavaa[/q]
Ei pelottavaa. Ihanan kutkuttavaa!
freba:[q]-Nettiin kirkjoittelemaan/lukemaan turhia
-Puhelu kaikille tutuille
-Joku hyvä leffa
-Nukkumaan
-Ulos
just niin!!!*hih*
mulla on tylsää....ja ehkä vähän yksinäistäkin... ei kivaa...*uuh*
sometimes it feels like the world´s on my shoulders...everyone´s leaning on me...
sometimes i think i´m crazy,i´m crazy,oh so crazy...why am i here,am i just waisting my time?
...sometimes I feel like I'm gonna break down and cry,I get lonely,so lonely...
Onnekseni mä kuulun myös niihin ihmisiin, joilla ei oikeastaan ikinä oo tylsää ja yksinäistä. Mä jopa tarvitsen yksinäisyyttä ja nautin siitä, kun saan välillä olla rauhassa yksin, kuunnella musaa ja mietiskellä omia juttujani.
Toisaalta sitten taas mulle voi iskeä todella yksinäinen olo, kun olen jossain porukassa tai paikassa, johon en tunne kuuluvani. Tulee sellainen olo, että haluaisi juosta pois huutaen ja parkuen...
Mutta niin...topicin aihe tosiaan oli, että mitä silloin pitäisi tehdä... [jotenkin tosi kummasti mä aina onnistun puhumaan aina ihan asian vierestä] Paras keino karkottaa tylsyy ja yksinäisyys on varmasti ottaa itseään niskasta kiinni ja painua ulos kavereita tapaamaan tai sitten vaan kävelemään luurit päässä. Tai sitten tänne kirjoittelemaan, täälä ei oo ikinä tylsää. Eikä yksinäistä. Tai vaihtoehtoisesti mennä nukkumaan, että uusi parempi päivä tulisi nopeammin eteen.
minä muistan sinut kun aurinko paistaa... minä muistan sinut kun lapset nauraa.. minä muistan sinut kun pakkanen paukahtaa ja mina muistan sinut ja aina aijon muistaa... minä muistan sinut paremmin kuin ketään koskaan...*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
Panfobia:[q] Tai sitten tänne kirjoittelemaan, täälä ei oo ikinä tylsää. Eikä yksinäistä. [/q]
Ehkä täällä se vain korostuu...
no kai mä sit oon vaan turisti:[q]Ehkä täällä se vain korostuu...[/q]
*täh*
Panfobia:[q]Onnekseni mä kuulun myös niihin ihmisiin, joilla ei oikeastaan ikinä oo tylsää ja yksinäistä. Mä jopa tarvitsen yksinäisyyttä ja nautin siitä, kun saan välillä olla rauhassa yksin, kuunnella musaa ja mietiskellä omia juttujani.
[/q]
Ihan niin kuin meikäläinen olis kirjoittanu tuon.Tylsyyteen ja yksinäisyyteen parhain lääke on ehdottomasti musiikin kuuntelu ja haaveilu+mietiskely.Varsinkin kylminä talvi-iltoina tulee harrastettua tätä ajanvietettä ruunsaastikin,kun ei jaksa aina lähteä tuulen tuivertamille ja prkleen kylmille Hgin kaduille vaeltamaan.
Mulla on joskus ihan tajuttoman yksinäinen olo (tämä yksi pahimmista päivistä!)... Olisi kiva tietää millä karkoittaa tämmöiset yksinäiset surkeat harhakuvitelmat pois.
Ikkunakin jäi auki ja täällä on helvetin kylmä!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 15
- Seuraava »