V#tuttaako?!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 102
- Seuraava »
Vituttaa ihmisten turha ja typerä vouhutus siitä sun tästä feissaris. tai siis missä vaa.
Vituttaa myös tää saatanan flunssa.
ja vituttaa lopezin puolesta ettei se vaa tajunnu ottaa sitä kärkkäripakettia ;)
takatalvi :crybaby:
Aivan, vitun Antarktis :angry:
jos valmistuu ennen perintää, ei tarvitse maksaa ollenkaan.
oikeesti?
nimim. viime vuonna valmistunut
Ei ainakaan mun osalta pitänyt paikkaansa todellakaan. Missä noin muka sanotaan?
Mua vituttaa se kun muita ihmisiä vituttaa ja
sitten ne kävelee naama norsunvi**lla vastaan ja
tiuskii muille ihmisille, joita ei vituta ja
sit joskus alkaa niitä muitakin vituttaa, ja yhtäkkiä
yhtäsuntoista vituttaa ja sitten vasta mua vituttaakin.
Mutta ei välitetä siitä... poppi soimaan ja menoksi.
Kela on ystävä <3 Valtio vissiin olettaa, että mä haluun elää siivellä, kun avopuoliskon tuloista johtuen laskivat mun asumistukea ~150e. Lisäksi vuonna 2005 tein "liikaa" töitä ja tahtovat vielä kyniä parin kuukauden tuetkin takaisin. Yritä tässä nyt sitten löytää se kultainen keskitie opiskelun ja työnteon välimaastosta. On se hienoa kun tuista ja palkoista jää vuokran ja laskujen jälkeen itselle se 20e rahaa loppukuuksi. Kieltämättä pistää vituttamaan.
ton kelan "etuuden takaisinmaksun" voi muuten hoitaa myös osiksella esim 50e/kk tms.jakaa sen max 2vuoden ajalle..
Ei oo turhaa!!! Mä oon saanut yhden valituksen läpi ihan helposti. Se pitää vaan tehdä kirjallisesti, mutta kannattaa ehdottomasti tehdä, jos sakko ei oo aiheellinen.
Aiheellisesta sakosta en edes mainitsisi.
En jaksa edes yrittää valitusta kun viime aikoina on kavereille tapahtunut lähes samanlaisia tilanteita, eikä heidän valituksia ole edes kuunneltu.
Hyvä kuitenkin että joillain natsaa.
Oma sakko maksettu. Eipähän tarvitse enää kiroilla sakon takia myöhemmin kun sitä ei enää tarvitse ajatella...
Voisin vaikka leikkiä etten sitä sakkoa koskaan saanutkaan...
:happyroll:
Mulla tais tulla kesällä 6 pysäköinti rikemaksua. Siis toki oli ihan pysäköity oikeilla paikoille janätisti ruutuun mutta kun ei vaan aina ehdi/jaksa/muista/tajuu/hogaa/kätsää/hiffaa laittaa sitä läpyskää tai kuittia siihen ikkunalle ja minä liikun paljon. :panic:
Originally posted by Fine':
Miks mä en ymmärä naisia...?
Sä? Eiköhän niitä Naisia ymmärtämättömiä ihmisiä ole noin 3miljardia tällä pallolla
Joku lääkäri aikoinaan tiivisti asian aika tehokkaasti:
Taudin tunnusmerkit ovat erittäin hyvin nähtävillä. Taudin oireet pystytään havaitsemaan hyvissä ajoin. Lääkettä ei ole keksitty vieläkään..
Piikittely sikseen, taidankin laittaa uuden topikin
JUNALAUTOJA SAATAVANA PERKIÖN ASEMALTA!
Siis oikeesti meidän verkkoa "ylläpitävät" apinat pitäis raahata kadulle ja pistää niskalaukaus, ettei ne koske enää ikinä mihinkään elektroniikaan!
Onks kukaa sulle soittanu näin sanoen: "mennääks kahville?" ja sit kahvilla selittäny, että "tiedäksä sen diip pluu somttinin piisin ku 'breakfast at tiffany's'?" - "juu" - "no niillähän oli siinä piisissä yhteistä se, että ne molemmat tykkäs siitä leffasta." - "niin?" - "no meillä ei ole edes sitä."tätä mursua vedettiin eilen henkisesti haarukalla vasempaan kivekseen ja sahalla silmään kun muija ilmoitti ettei meistä tuu mitään ja se haluu pistää poikki. :( :sad:
...se muuten vähä kolahti.
goede keus! :)
kannattaa tsekkaa junaliput pikaseen. oon junaillut itse pariisin ja damin valia viime aikoina ja lipun hinta voi olla kolminkertainen lahella lahtoa varattuna. erittain edukas mut hidas vaihtoehto on eurolines dosat, http://www.eurolines.com
toivottavasti teil on asunto jo? ja osta hyva mies kerralla kunnon lukot pyoraas... ja tervetuloa.
isi neuvoo niitä jolla rahaa ei oo, pankaa nekin vähät haisemaan. mikään ei oo helpompaa kuin olla rahaton, voi vaan kököttää nurkassa ja imeskellä peukaloa eikä mistään huolen häivää.
Nii ku sulla on kumminki nettiyhteys siinä. Mä taas joudun lataa oikeella tietokoneella ja sit tikulla siirtää toho puolikssyötyyn hetelmään. Ja eihän se varmaa O/Software update tsydeemillä mikää isokaan homma oo. Mut pakkoko ne päivitykset on piilottaa sinne sivulle.Sä et vaan osaa ;)
Mulla ainakin omenakoneen päivitykset on sujun 100x paremmin kuin wintoosan...
Kun näköjään on päivittely hallussa, niin opastatko?
Eli kuvittelin homman menevän helposti http://www.apple.com, painavani OS X namiskaa ja sit Download linkkiä ja näkisin ladattavat päivitykset OS X käyttikselle. Tyhmä olin. Ei se niin toimi. Vaan searchilla jouduin 10.4.2 päivityksen hakee ja sit se idiootti päivitys ei antanu ilmoitusta, että ois pitäny hakee aikasempi alle eka, vaan idiootti-ilmoituksen ja sit taas searchilla 10.4.1 etsien ja ladaten.
Vissii se on helpommin tehty. Miten?
Vitun naapurin hipit saatana kokoontunut taas naapuriin. Hirvee möly ja pauke välillä, WTF, STFU. Onneksi Crossbreedin uusi levy peittää pienet melut alleen <3
Ah! Pääsee kerrankin avautumaan kunnolla =)
* En jaksa lukea tarpeeksi joten koulu menee huonosti
* En saa koskaan mitään hyvää aikaan elämässäni koska en
_uskalla_ elää.
* Mulla ei ole kavereita.
* Mulla ei ole töitä =>mulla ei ole rahaa
* Mulla on ihanat vanhemmat, mutta juuri tällähetkellä en
voi kuvitella mitään mikä ärsyttäisi enempää.
* Mulla on heikko olo eilisestä juhlimisesta.
* Mulla on liikaa tekemistä niin ettei 24 tuntia riitä.
Oli muuten hyvä tarina tuo mikkojuttu. Voisi yrittää ottaa
opiksi niin ehkä ei v**uttaisi niin paljoa.
Ja niistä miehistä ja naisista sen verran, että osa naisista on tajuttoman ärsyttäviä, pikkumaisia ja
inhottavan ilkeitä ja mitä enemmän tunnen miehiä, sitä
enemmän olen sitä mieltä, ettei sukupuolten välillä ole
mitään eroa tuossa suhteessa.
Lievästi ärsyttää myös sosiopaatti kansanehdokkaat, joiden rikollinen menneisyys ei estä hakeutumasta eduskuntaan.
HÄPEÄLLINEN epäkohta joka itseisarvona on tuomittavaa.
Kaltaisen porvarireijän VÄLITÖN tukkiminen jo juridillistakin uskottavuutta ajatellen, toisi muassaan miellyttävää oikeustajua.
VITTU KUN VITUTTAA!
Hukkasin matkakortin. Se oli taskussa ja päivän aikana se siitä sitten tipahti jonnekin. Ei muuta kuin HKL palvelupisteeseen 8e uusi kortti ja siihen latausta (kauden/arvon siirrosta veloittavat 5e, onneksi oli vain vähän latausta). Mut saatana olisi sitä rahalle parempaakin käyttöä kuin maksaa uudesta kortista kadonneen tilalle. Eikä ollut eka kerta kuin häviää. Vittujen vittu kun aina onnistun jotain hukkaamaan.
Vaikka oon jo 4 vitun vuotta oon autoo ajanu!
... EI VOI OLLA NÄIN VAIKEETA!
Öh... Miten sä oot onnistunut ajamaan neljä vuotta väliaikaisella kortilla? Sehän on voimassa vain kaksi vuotta ja kakkosvaihe pitäisi suorittaa kun inssistä on kulunut 1,5-2v. Mä en tajua mikä siinä kakkosvaiheen ajallaan suorittamisessa on noin vaikeeta. Sehän on yks iso vitsi koko systeemi. Pari kertaa käy istumassa ns. teoriatunnilla ja sit joku pyörähdys autolla korttelin ympäri.
Paikkakunnasta riippuen poliisi voi myöntää 2 tai useammankin väliaikaisen kortin. Kansalaiset eivät siis ole tässä kohtaa yhdenvertaisessa asemassa...
...ja Tampere tosiaan edustaa sitä tiukinta linjaa.
Mua vituttaa jätkien ainainen intti-jauhanta...
Ihan sama minne meet mutta kun miehiä>1=inttipaskaa.
Mua vituttaa myös tyhmät ihmiset kaupassa jotka ei osaa käytää "seuraava asiakas"-palikoita oikein ja ne jotka laittaa ainoan ostoksensa hihnan päätyyn ja kattoo kun se niin kivasti liukuu siihen kassantädin = mun eteen... Siinä menee paljon tehokasta työaikaa hukkaan. Mua myös vituttaa ihmiset jotka ettii tasarahaa vasta sitten kun on jo antanut sen 20e ja ihmiset jotka muistaa plu... ööö... etukortit vasta sitten kun on jo saanut vaihtorahat. Ja ne jotka tiputtaa rahat käteen antamisen sijaan.
...Niin ja ne jotka vetää käden alta just kun olet laittamassa rahat niiden kouraan, koska ne ei haluu kuittia. Kysykää vaan kuinka monta kertaa on kolikot kilissy pitkin lattioita!!! Meillä on kaupassa sen takia roskikset että sinne voi laittaa roskia/kuitteja tai jumatsuikka vaikka rahat jos ne ei kelpaa!!! *murisee*
Edit: kädenpoisvetäjät
[ 05 July 2002: Message edited by: Sasa (ex-Tranceformer). ]
Originally posted by ioni:
Originally posted by NoStatus:
[qb]Työkaverina on yks vitun kusipää...
Ja mikä eniten vitutusta aiheuttaa on se, että nää hahmot pärjää, koska pomojen palleilla olevat henkilöt pitää näistä tyypeistä -> jakaa niille rahaa, valtaa, kunniaa, mainetta jne.
Yritä siinä sitten leikkiä kunniallista ja ahkeraa.[/QB]
Tää on täysin totta!
Vituttaa oikein kattella ku jotkut tyypit mielistelevät johtajia, niin et kieli on koko ajan yltä päältä ruskee...
[ 07 August 2002: Message edited by: HiVoltage ]
Originally posted by sakin:
Ja loppujen lopuksi tämä päivä on se huominen josta huolehdit eilen.
NAUTI TÄSTÄ ELÄMÄSTÄ, SILLÄ SE AINOA JOKA SINULLA NYT ON!
"v*tun hyvä fiilis, mikään ei vituta"
->> tai se etten ole jo bileissä
edit: pientä säätöö,
S.
[ 24 May 2002: Message edited by: sakin ]
Siinä oli muuten koko topikin pointti...
"suhtaudu asioihin positiivisti", noin minä tästä lähtien aijon tehdä!
[ 24 May 2002: Message edited by: Fine' ]
jep
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 102