V#tuttaako?!

Back to häröily O

Kämppiksen kissa livahtaa aina tilaisuuden tullen mun huoneeseen. Tänään se kusi sinne kolmannen kerran tässä muutaman viikon aikana. Onneksi ei tällä kertaa sänkyyn. Kasveja se ei kyllä toiste onnistu tuhoamaan kun väsäsin kunnon esteen.

vituttaa/ärsyttää/surettaa kun yks tytsy vaa leikki mun tunteilla .. ei oo kivaa :( :(

Heitin jugurtti purkin roskikseen, meni ohi ja jouduin nousemaan koneen äärestä. Lisäksi hampaankoloon jäi boysenmarjan-palanen, eikä minulla ole hammastikkua. Ei kivaa.

Vitun :mad: bussilippu :mad: lähti omille teilleen. Ja just tänää ku pitäis mennä ainaki 200aan eri paikkaan. No taksi vaan alle :angry: :angry:

mrrrrrrrperrrrrrkeleTUsaatanvvvv

edit. no löysihän se kotiin, mut ei auta: homma kusee silti ::p:

Quote by akir0

Se sarjakuva on vaan tapa ilmoittaa siitä, että tietokanta on vialla.

Ach So. Kannattaisi munkin joskus LUKEA asioita ensin. Tällä kertaa luin loppuun kun se nyt taas tuli tuonne.

Quote by Taedium
Quote by Hempp@
Joo, muutinpa Kuopioon <-clips-> Avainsanat olivat: ei ördnäystä
:D

Niinpä... niinpä...

Ja ne sun uudet "kaverit" saletti vielä puhuu jälkikäteen, että "vähä se Hemppa oli nipo, tuli vaa karjuu siellä..."

No eivät ne niin uusia kavereita olleet, aika vanhoja.

Ja tämäkin vielä: http://wakeupfromyourslumber.blogspot.com/2006/07/israeli-children-sign-their-missiles_18.html

Ei prkl nyt kyrsii vielä enemmän.

VITUTTAAAAA!

Vittu kun vituttaa. Uskomatonta miten vaikeata joskus kovalevyn partitioiminen ja Windowsin asennus voi joskus olla. Perkele.

Ugh. Meninpä juuri autolle ja huomasin, että auton ovi oli auki ja hanskalokeron sisältöä lojui lattialla. Oli lähteny Ray Banit ja mankan etupaneeli. Itse mankka oli kuitenkin vielä paikallaan.

Edit: Etupaneeli löytyi kuin löytyikin autosta, eli vaan arskat meni.

Miksei tota sitte ole voitu laittaa kuten alkuperäisessä - eli englanniksi?

Mullon ehkä luvassa taas lentsikan kyydissä istumista juurikin maanantaina, kun tuo litkukielto astuu voimaan. Saattaa tulla hauskaa...

Byrokratia :angry:

EDIT: poistettu vitutuksen vuoksi.

jouduin kyl vähä nauraan tolle tarinalle.

Prkl! Tavaroiden kuljetus Hollantiin sai uusia, dramaattisia käänteitä. Ei kuljetusta.

Millähän mä vien kaikki tavarat?

No eiköhän sitä jotai keksitä.

Kaikki luonnistuu joskus, jotenkin.

Quote by Felis
Ja miksi tästä ei kerrottu missään? No koska ollaan Kiinassa, eikä täällä kerrota.
Ootko sä ihan varmasti Kiinassa? Toi kuulostaa ihan Irlannilta.

Ehkä Irlannistakin tulee joku päivä länsimaa, mutta ei se sitä vielä ole.

edit: Niin, toi poliisijuttu kuulostaa ihan Irlannilta. Ja pankkijutuissa vielä pari vuotta sitten törmäsin täällä siihen (nyt en ole koittanu sitä pariin vuoteen) että jos halusit siirtää rahaa vaikka AIB pankista Ulster pankkiin, niin ei voinut tehdä sitä suoraan. Vaan eka joko nostat automaatista rahat, tai kävelet sinun konttoriisi, joka on ainoa konttori, jossa voi tehdä mitään pankkiasioita. Sen jälkeen rahat kourassa siihen pankkiin, jossa vastaanottajan tili on. Jos se on sama konttori, on rahat vastaanottajan tilillä ehkä huomenna, jos eri konttori, niin kolmisen päivää menee.

Originally posted by Angeli:
No joo seurustelin tuossa muinnoin yhen jätkän kanssa n1.5v
Ja se kerkesi tänä aikana panemaan 7eri muijjaa...
Paras kaverini tiesi asiasta muttei kertonut, arvatkaa oliko vielä kaveri...
Ja lopuksi selvisi että 2 näistä 7:ästä oli myös mun hyviä kavereita...

Auts! Otan osaa...

Originally posted by hakki:
No oikeesti tällä ilmalla ei voi vituttaa

ei näy aurinkoa, verhot edessä ja monitorin valo vaan vilkkuu ...

tällä ilmalla vituttaa kun pitää olla töissä, onneksi pääsee viikonloppuna mökille

Originally posted by tez:
vituttaa kun yksi tuttu panee sen parhaan kaverin poikaystävän kanssa, eikä se sen paraskaveri luonnollisestikaan osaa epäillä mitään. vittu että tekis mieli kertoa..voiko ihmiset todella olla noin julmia...??? ilmeisesti!!!!! polttaa pitäis tollaset ihmiset.. no uskon siihen että kyllä sille tutulle vielä kosto tulee...

Toivottavasti se sun tutun paras kaveri ei lue tätä.

jep

O