V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Blondie

Kuulostaa enemmänkin Single White Female:lta :012:

Toihan osui... :001:

Quote by Kopernikus

JÄRKEVÄT ohjelmat ovat jääneet paitsioon...

Samaa mieltä! Nykyisellään television huippulaadukkaasta tarjonnasta tulee nautittua about 3h/vko.

Ja mitä jääkiekkoon tulee, niin mun mielestä Mika Saukkoselle ja Timo Jutilalle pitäis pystyttää patsaat Kauppatorille. Lisäksi oranssista pikkutakista tulisi tehdä kansallisvaate.

Quote by Lara C

Tämä samainen tyyppi kun ei jätä asioita siihen vaan päivä päivältä muuttuu yhä enemmän kaltaisekseni kaikessa mitä tekee. Matkii puheitani ja ulkonäköäni. Pieniä asioita jotka yksinään ei juuri kiinnitä mitään huomiota, mutta nykyiset mittasuhteet saavuttanut kopiointi on jo aivan naurettavaa.
...Basic Instinct kolkuttelee... Tai Copycat.

Jos hällä on tietoa, jolla satuttaa sinua, niin on tottakai oma valintasi teetkö asialle jotain. Minä en neuvottele terroristien kanssa. Itse kertoisin suoraan hälle, että nyt loppu. Ja kun hän kiistää kaiken, sanoo vain, että iho umpeen ja lopeta se baittaaminen. Varmasti käyttää kaikkensa sitten vastaan mitä on annettavissa, mutta kuten sanoin, minä en neuvottele terroristien kanssa. (On toki poikkeuksia. Mutta ei monia.)

Tai pyydä häntä käväisemään netissä. :003:

vitun flunssa. töihin ei pääse ja pää on niin jumissa ettei mistään ajattelua tarvitsevasta toiminnasta tule mitään. koita tässä nyt sitten keksiä jotain tekemistä kun joutuu olla neljän seinän sisällä kokoajan. ja tätä on kestänyt vasta reilun vuorokauden ja nyt jo alkaa pää hajoilemaan. vittu.

V**uttaa tyhmät Hongkongilaiset varaajat. Eivät voi kerralla mailitse kertoa kaikkea tarvittavaa tietoa, vaan sitä pitää ihan kaivamalla kaivaa heiltä.

Quote by JZZ

Ja luntakin sataa
Täällä sato joku pari kuukautta sitten vartin verran lunta kans. Mut se suli heti ku koski maahan.

Platinum proudly (:rolleyes: ?) presents:

Blondie is pissed off! Again! A neverending story! This episode: A ticket for speeding! Don't miss it!

Eli lauantaina Hallmarkiin menossa. 60 alueella 90. Nettosin pikavoittona 252 ecua. Ei paljon naurata. Tuli aika pitkä laihari.

Quote by Blondie

Platinum proudly (:rolleyes: ?) presents:

Blondie is pissed off! Again! A neverending story! This episode: A ticket for speeding! Don't miss it!

Eli lauantaina Hallmarkiin menossa. 60 alueella 90. Nettosin pikavoittona 252 ecua. Ei paljon naurata. Tuli aika pitkä laihari.

Uskomattoman huonoa tuuria!!!! Poliiseilla olis varmaan ollut parempaakin tekemistä kuin pitää sakkorysää iltamyöhällä?!

Quote by hab

mjaa, kyllä noi kotikutoiset rallikuskit saa mun mielestä pitää edes jossain nuhteessa. kuuden kympin alueelle yhdeksänkymmentä on jo aika paljon ja yleensä noille pienemmille nopeusrajoituksille on jotkin perusteetkin.

eli, jos pitää väännättää tietoisesti 50% ylinopeutta, niin ehkä on turha sitten valittaa, kun sakot napsahtaa.

No ei toi loppupeleissä ole kovinkaan paljon jos tie on selvä eikä oo näköesteitä, mukava auto alla ja kuuntelee vaikka kivaa settiä ennen bileitä, ne vauhdit on suunniteltu niin että sitä 60km/h voi ajaa myös kuurosokea pappa jonka reaktioaika on jotain vähän muuta kuin sen alta puoli sekuntia.

Lisäksi kytät kyttää aina paikoissa joissa nopeusrajoitus just muuttuu esim 80km/h alueesta 60km/h alueeksi. (tjeu: turuntien automaattiset valvontakamerat)

v*tutus on niin tylsä sana, mutta onton, ahdistavan ja kaikin puolin tyhjän olon aiheuttaa tää 7v kestänyt masennus joka ei tunnu paranevan millään. Yhtään ei myöskään varmaan helpota se että lähdimme tyttöystävänkanssa eilen illalla eri suuntiin. ystävinä tosin mutta kuitenki....

*mega-avaut*

Quote by Blondie

Kuulostaa enemmänkin Single White Female:lta :012:

Todellakin kuulostaa kun itsekin satun tuntemaan kyseisen ihmisen.
Ja Yhdyn kyllä Lara C.n mielipiteisiin. Yhdessä ollaan pohdittu että kuka on seuraava uhri tämän tajuttua ystävien kaikonneen. Arvailujakin on ollu....

1. Suomen lukioiden maikat
2. Suomalaiset toyotacorollajuntit, joilla on tietokone, internet ja winamp.

Perustelut:
1. Niitä kurssilistoja on pakko syytää jokainen hakukone tukkoon. Ja sitten kun etsii tietoa niin tulee 500 000 tulosta joistain Ypäjän Lukion kursseista. Ei ketään muuta kun Ypäjän Lukiolaisia kiinnosta ne kurssit, ja jos ne Ypäjäläiset lukiolaiset on niin idiootteja, ettei ne löydä niitä sivuja hakukoneitta, niin ottakaa ihmeessä niiltä ne tietokoneetkin pois!

2. Kun on se Winamp ja siellä miljaardi Iron Maidenin biisiä ja kaikki Suomi Rock kokoelmat, ja siellä seassa vaikka Sibeliuksen Finlandia, niin ei sitä Winamp Generated Playlistia ole pakko sinne nettiin tallettaa. Kyllä sitä uskotaan vähemmästäkin, että teillä on paskaa musiikkia kone täynnä. Ja jostain syystä ne winampin listat osuu aina Suomeen. Harvoin muualta. Juntteja...

Saatanan tietokonepelit. Nykyään ku niitä tungetaan markkinoille semmosta liukuhihnavauhtia, niin ne päätyy keskeneräsinä kaupanhyllylle. Ostin tänään Splinter Cellin ja yli tunnin joutu hakee päivityksii, ja lukee pelintekijöiden kotisivulta ongelmanratkonta vinkkei et sai koko paskan toimii. Ei mua haittais jos tätä sattuis vain ehkä kerran vuodessa tai vastaavaa, mut sitä joutuukin tekee melkein jokasen uuden pelin kanssa :014::mad::014:

:mad: haistakaa kaikki paska elämä on perseestä kaikki kusee mikää ei toimi!!!!!:mad: :mad:

itkupotkuraivarit vittu!!!:mad: :mad:

kävin ottaan kesäduunia varten keltakuumerokotuksen ja nyt immuunivaste alkaa pelittään: flunssa ja rokotetun käden imurauhaset niin pinkeinä että koko oikeaa kättä pakottaa kyynärpäähän asti ja lihaksia kolottaa muuallakin. lähde tässä huomenna dance aidiin tai tee töitä tietokoneella, dedikset painaa niskassa eikä treeneihinkään voi tällä vammalla lähteä. No käsi tuntuu toimivan sen verran et voin täällä kitistä. argh. luulin että rokotukset on vaan ihan pikku juttuja ilman mitään sivuoireita; olinpa väärässä. Auuusattuu :007: kunhan ei käsi putoo:eek:

Quote by JZZ

Vituttaa, kun 40 kesätyöhakemuksen jälkeen lopuistakin alkaa tippumaan "kiitos, mutta ei kiitos" -vastauksia. Miten helvetissä mä suoritan työharjoittelun, kun mihinkään ei pääse.

Mullakin jatkuu tämä työttömyysvitutus, hakemuksia lähettänyt pilvin pimein mutta mitään työtä ei muka ole. Riman korkeudestakaan ei todellakaan ole kiinni vaan otan tällä hetkellä vastaan lähes mitä työtä tahansa. Poliitikot tv:ssä lähes päivittäin valittavat siitä että työtä on mutta ei tekijöitä kun laiskat työttömät mieluummin istuvat kotona. Täällä kentällä tilanne on kyllä ihan toinen, töitä ei ole.

Quote by Taedium

Ja muista:

Vox audita perit, littera scripta manet!

Pitää muistaa. Kun aloin asiaa oikeen kelaamaan. Siinä kävi niin että työkaverini oli paikalla kun keskustelimme minun työhön ottamisesta jne, mutta poistui ennenkuin aloimme puhumaan palkkauksesta ja heitimme kättä päälle. Eli jos tarkkoja ollaan, ei työkaverini kuullen sanottu täysin varmaksi että asia on sovittu. Näinollen taitaa jäädä minun versio vastaan kahden muun versiota. Luulenpa että tämän valossa on turha alkaa sotimaan. Kiitos sinulle silti että otit asiasta selvää. Tästä viisastuneena taas ensikerralla haastatteluun.

Ei se elämä tähän lopu! :004:

Quote by DyyD

Kyllä muakin pikkasen vituttaa. Kuulin kahden kuukauden odotuksen jälkeen 4 päivää ennen duunin alkamista että sitä duunia ei ookkaan mulle. Sellasta se on ku sokeesti menee luottaan neukkarissa suullisesti sovittuihin asioihin.

Kyllä sitä osaa joskus olla tyhmä! :mad:

Näen ansainta mahdollisuuden. Tästä tietääkseni vois olla mahiksia 2kk palkkaan ilmaan hetkenkään työntekoa.
Suullisesti sovittu työsopimus on myöskin sitova. ;)

Quote by Remotion

Suullisesti sovittu työsopimus on myöskin sitova. ;)
Kyllä. DyyDin ei tarvitse kuin pyytää se todistaja todistamaan suullisen työsopimuksen olemassaolon, joka oli tätä sopimusta tehdessä paikalla. Ilman todistajaa ei taida tosin sopimustakaan olla...

Jos olisin asianajaja ja joku tulisi ilman todistajaa tällaista sanomaan, niin oikeuteen en lähtisi sana sanaa vastaan koittamaan.

Nyt on taas näitä hetkiä kun on major-vitutus päällä..

Ensi viikon reivit peruuttu..
Minulla ei ole ystäviä..
Minä mätänen tänne Kotkaan tylsyyteen..
Ja sitten ainoa ihminen ketä nyt tällä hetkellä haluais nähdä on tosi kauas..

Kevät-masennus Incoming..

O