miten pukeudut katukuvassa?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- Seuraava »
Pukeudun normaalisti kutterin purjeeseen sekä lainapeitteeseen. Kengät saan suoraan nokian rengastehtaalta ja hattuja valmistaa OKA oy.
Satunnaisesti: vihreät reisitaskuhousut, vihreät liivit, intin vihree villapaita, intin sukat, goretex-maiharit (säähän ku säähän), rillit nokalla. ei pipoa, ei hanskoja.
EDIT: Joskus päällä on myös pitkä musta takki, jonka sisällä normaalikokoinen ihminen mahtuu asumaan.
[q]Panostus säästetään bileisiin.[/q]
Samoilla linjoilla..
Ei mulla riitä aika, energia eikä raha panostaa arjessakin asusteisiin, koruihin, meikkeihin, kampaukseen ja erikoisiin materiaaleihin, mitkä bileisiin lähtiessä loihtii osan fiiliksestä, joka kerta vähän erinäköisenä. Eikä se ois kyllä käytännöllistäkään tällä alalla.. pitäähän mun olla katu-uskottava ammattikasvattaja!
Ei siinä mun mielestä ole minkäänlaista ristiriitaa että jos minut tapaa bileissä, mua ei seuraavana päivänä tunnista katukuvassa mummohuivissa ja kolme metriä leveässä toppatakissa.. En ole sentään skitsofreenikko, tykkään vaan roolileikeistä, kjäh kjäh kjäh!
poikamaisesti farkut,t-paita(miesten) ja joku villapaita/neule/pusakka/huppari :)
tai sit kuljen tyylikkäästi seuran verkkareissa :D
yleensä suosin kirkkaita värejä sekä oliivinvihreää ja mustaa :) ja pipokin usein päässä (lue: ei jaksa laittaa tukkaa)
Riippuu aika paljo päiväst ja että ehtiikö aamul laittaa päälle mitään..
aika tavallisen näkösesti(tylsästi) pukeudun. jos on lämmintä ja sisätiloissa kuljen viellä takki auki ja kaulaliina vaan heitettynä ja mahollisesti puserokin auki jotenm näyttää aika epäsiistiltä.
Mulla on yleensä jotain näistä päällä kotona/arkena:
-t-paita
-villapusero
-verkkarit
-villasukat
-lenkkarit
-verkkatakki
-toppahousut
-toppatakki
-talvikengät
-pipo
Tällä hetkellä itse asiassa verkkarit, villasukat ja peruspusero. Oon lapsesta asti ollut verkkarifani. Jos lähen jonnekki, en käytä laukkua vaan reppua.
Hymn. Lempiaiheeni. Pukeutuminen.
Tyylini on lähinnä kai rock?
Kirkkaanpunainen kuitutukka kai pistää ihmisillä ensimmäiseksi silmään, sitten tyyliin kuuluu myös tennarit, ketjuja, liituraita housut tai farkut, niittivyö tai shakkiruudullinen hc-vyö, t-paita, palestiinahuivi, olkalaukku jossa on ensiapulogo...
Päällysvaatteena on näin talvella lyhyt tyköistuva takki jossa on hihamerkkejä (pataässä hihassa, tähti ja pari muuta) ja pinssejä.
Kesällä taas paksumpi takki vaihtuu tyköistuvaan pieneen jakkuun... Miksei kesä tulisi jo!
Tulevaisuudessa haluaisin sellaisen ihanan hupparin missä on suippo hattu, vihreän puolipitkän army-tyylisen mekon ja korviakin olisi kiva venyttää vielä lisää tästä vaivasesta sentistä ylöspäin...
Vaikka mitä. Kertoilen lisää kun muistan tai tyyli muuttuu...
fubut ja college, alla on mitä on..jos sitäkään.
Ennen ei ollut muuta kuin mustaa, mustaa, mustaa ja vähän vielä mustaa. Nyt lempivaatteisiin kuuluu limenvihree huppari ja pinkki villapaita Tosin, mikään ei voita Kotiteollisuuden hupparia ja Mokoman lippistä *sydän* Eli siis vissiin pukeudun melko poikamaisesti noita paria juttua lukuunottamatta.
Edittiä: Ja ilman sukkia jos mahdollista, koska sukat on saatanasta
[q]Jutu, 30.3.2006 18:46:
Ennen ei ollut muuta kuin mustaa, mustaa, mustaa ja vähän vielä mustaa. Nyt lempivaatteisiin kuuluu limenvihree huppari ja pinkki villapaita Tosin, mikään ei voita Kotiteollisuuden hupparia ja Mokoman lippistä *sydän* Eli siis vissiin pukeudun melko poikamaisesti noita paria juttua lukuunottamatta.
[/q]
jutun tavaramerkki : mokoman lippis ja kotiteollisuuden huppari muistitko mainita että mieluiten ilman sukkia vielä vaan jos pystyy.. ja jos on ihan pakko laittaa sukat jalkaan ni se tapahtuu vasta ihan just ennen ku lähet kavereitten kaa mihinkään
[q]Mellu-, 30.3.2006 18:50:
ja jos on ihan pakko laittaa sukat jalkaan ni se tapahtuu vasta ihan just ennen ku lähet kavereitten kaa mihinkään
[/q]
Tää on selkeesti vittuilua *Släp* En mä voi sille mitään jos inhoon sukkia :D
Nykyään vähä löysemmät pöksyt (farkkuja en laita jalkaa vaikka mikä tulis!) ja sit jonkinlainen neule tai svetari. Usein myös jonkinsortin lakki; pipo, kalastajahattu tai nyt uusimpana sijoituksena truckerlätsä. Jalkineista tasapohjaiset lenkkarit pwns. Takkina yleensä joku ohut (riippumatta vuodenajoista) väliaikavaatekappale tai NATO:n ylijäämäkylmänilmanalan takki.
Väreinä useimmiten musta, vihree, punanen tai oranssi ja valkonen.
Jaa-a, tä on aika hyvä kysymys...
Vaihtelee tosi paljon, riippuu lähinnä mielentilasta ja säästä. Joskus on hame-päivä, joskus taas vedän jalkaan ne überkivat viherharmaat löysät farkut ja t-paidan :). Tykkään väreistä, ja niitä on alkanut hiipiä vaatetukseenkin entistä enemmän. Yks tosin, mistä en tykkää oikeen yhtään on vaaleanpunainen. Se saa mut näyttää lähinnä pieneltä *possu*:lta *igor*. Liilakaan ei oikeen iske..
Tykkään tosi paljon käydä kirppareilla UFF:ssa tms, sieltä kun löytää yleensä ne parhaimmat vaatteet! Yleensä vain ärsyynnyn perus henkka maukas, ku ei löydä oikeen mitään kivaa. Ai niin, ja lastenosastol tulee käytyy *blush*, sen verran pientä kokoa.
farkut ja t-paita, eipä siin muuta.. samoil bileisiin, paitsi jos on isommat kemut niin sit voi jotain extraa kehitellä
[q]Bio, 30.3.2006 19:39:
farkut ja t-paita, eipä siin muuta.. samoil bileisiin, paitsi jos on isommat kemut niin sit voi jotain extraa kehitellä
[/q]
Anteeks jos vaikutan typerältä, mutta kai sä nyt ainakin talvella takkia pidät päällä?
[q]Zebir, 30.3.2006 19:40:
---
Bio, 30.3.2006 19:39:
---
Anteeks jos vaikutan typerältä, mutta kai sä nyt ainakin talvella takkia pidät päällä?
[/q]
nomut, pidin sitä päivänselvänä asiana, ei vaan tullut mieleen kertoa millaista takkia pidän mihinkin vuodenaikaan.. mun postauksen tarkoituksena oli vaan selventää, et vaatetukseni ei eroa hirveesti bileisiin mennessä kuin arkielämässä.
bokserit jalassa vetelen, jos pitää irliin lähteen, niin housut rok
Ufot ja huppari
Aika normaalisti ja mitäänsanomattomasti kouluun (kissahuppari (no okei, se ei oo niin normaalia *hymy*) ja mustat lökäcollegehousut), mut sitten taas jos meen johonkin missä pitää näyttää ihmiseltä, niin puen jalkaani joko mustat sammarit, armyvihreät semireivihousut (eli normaalin "muotoiset" mut niissä on vetoketjuja, koukkuja, ekstraleveät lahkeet jne.) ja yleensä kissahupparin. Jos oon hyvällä päällä niin puen pinkki-neonoranssit kiksupöksyt !
farkut ja joku paita*hih*.........
joskus hame....mutta joskus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- Seuraava »