Kirjaudu
tai
Rekisteröidy
viikon linkki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- ...
- 211
- Seuraava »
Originally posted by Jokke:
Siis jos tää ei oo v***n huono vitsi, tän mestan voi pistää matalaksi!
Joo jatketaan aihetta täällä.
V*tun sairas huumorintaju ainakin täytyy olla jos toi oli
vitsi!
Kuolema tollasille kusipäille.
Originally posted by plink:
tässä oli alunperin ihan off-topic (miten on mahdollista -reply, nyt tässä on linkki:
robobombo
aiheuttaisiko tämä samanlaista addiktiota kuin Rollercoasteri..?
[ 17 August 2001: Message edited by: plink ]
tuli ihan nuoruus mieleen
tripotron oli jotenkin miellyttävä....
[ 30 August 2001: Message edited by: murQla ]
Originally posted by Spaze:
ps. Tää ilmoitus on sitten totta, toisin kuin se rave-soluttautuja ilmoitus :D
Sehän tässä pelottaakin...
Originally posted by plink:
laskeskelin tuon roller-meterin mukaan, että kenttien maksimipisteet olisivat
3. 60?
Ei kyllä näin. Viimeisen radan maksimipisteet ovat seitsemällä jaollinen luku, luultavasti 63 (tässä pieni vinkki kaikille, jotka eivät ole vielä hiffaneet pelin pisteytyslogiikkaa).
Uusi ennätys on muuten 117, pistäkää paremmaksi. =)
(Kuva on, mutta en nyt saa sitä verkkoon, päivitetään myöhemmin.)
Jottei ihan mentäisi offtopikiksi niin laitetaan se linkki: Bubblesoap. Tsekatkaa erityisesti Mixulator, se on eri kolee.
Originally posted by Tres:
Mutta samaan hengenvetoon: bonsaikitten on IMHO läppänä
yksi hillittömimpiä ja pisimmällevietyjä vedätyksiä
koko Internetin historiassa. Toki ymmärrän että
monet pitävät tämän tyyppistä huumoria mauttomana,
mutta minkäs sille mahtaa - jotkuthan onnistuvat
tulkitsemaan vaikkapa Life of Brian -elokuvan jumalanpilkaksi...
Myönnän että ylireagoin kaikkeen tollaseen aika helposti. Lutusien ja rakastettavien kissanpentujen sullominen purkkiin kuitenkin ylittää sen rajan, jossa mulla alkaa sappi kiehumaan, oli sitten kuinka lavastettua tai viihdemielessä tehtyä tahansa. Itse saittia enemmän mua kuitenkin huolestuttaa se että maailmasta löytyy tyhmiä ja sairaita ihmisiä jotka ottavat Bonsaikitten.comin kaltaisista saiteista opikseen ja testaavat niillä esitettyjä asioita mahdollisesti käytännössä joko ymmärtämättömyyttään tai julmuuttaan.
Originally posted by @lex:
..maailmasta löytyy tyhmiä ja sairaita ihmisiä..
Tuskinpa näin sairaat ihmiset ehtii surffailemaan silpomis/kidutusleikeiltään.
Originally posted by Fnksis:
tässähän on kyse selvästi kuva manipuloinnista!! ei kukaan revi viittä monnia!
Myönnetään, ettei kuvamanipulaatiokaan kovin vaikeaa olisi, mutta kyllä tuo on ihan aito otos. Kyllä viisi onnistuu, mutta se vaatii melkein sitä että joka heitolla pitää heti osua, eikä hukata aikaa pikkukalojen kiskomiseen pitkällä siimalla.
Sanotaan nyt sitten samaan hengenvetoon että toiseksi paras tulos on 19 joten tuo on ainut kerta kun olen itse onnistunut saamaan viittä monnia kerralla.
Originally posted by piatch:
"RACHAEL, innocent, loving replicant"
Mä kans.
Luulin olevani 20vee jätkä espoosta mutta olenkin naisreplikantti. Tästä kehkeytyy vielä identiteettiongelma..
Niin, ja niille jotka eivät vielä tienneet, "Koyaanisqatsi" on 1983 valmistunut elokuva jossa ei ole dialogia lainkaan. Kuulemma aika huikea pätkä, itse en valitettavasti ole nähnyt, mutta omistan elokuvan upean soundtrackin (jonka on Philip Glassin käsialaa) sekä vinyylinä että CD:nä. Mieletöntä matskua, tuo nimibiisi on yksi synkimpiä ja vaikuttavimpia musiikkikappaleita joita on koskaan tehty.
(Jos joku haluaa kuulla kyseisen kappaleen, niin se löytyy allekirjoittaneen tämän kesän Rytmifestivaalilla talitoidusta setistä, jonka saa mp3:sena täältä, kohdasta 29'25" alkaen.)
Levyn kansitekstien mukaan "koyaanisqatsi" on hopi-intiaanien kieltä ja tarkoittaa
Ko-Yaa-Nis-Katsi (From The Hopi Language) 1. Crazy Life. 2. Life In Turmoil. 3. Life Disintegrating. 4. Life Out Of Balance. 5. A State Of Life That Calls For Another Way Of Living.
Originally posted by Coma:
http://www.donniedarko.com
Tuolla saitilla kannattaa jo nähdä vähän vaivaa eteenpäin pääsemiseksi.. erittäin rock!
Juu, tyylikäs saitti. Donnie Darko vaikuttaa Terry Zwigoffin Ghost Worldin ja David Lynchin Mulholland Driven ohella yhdeltä tämän syksyn mielenkiintoisimmasta päästä olevista jenkki-indieistä, saa nähdä keritäänkö nämäkin kaikki julkaisemaan dvd:nä ennen suomen teatteriensi-iltaa...
"are you sleepgolfing?"
Originally posted by BeeKay:
Mitä toi "All you base are belong to us" oikein tarkoittaa?
[ 09 November 2001: Message edited by: BeeKay ]
Saatan olla väärässä, mutta:
Kyse on alunperin (japanilaisesta?) Zero Wing - nimisestä pelistä, joka ilmestyi englannin kielellä 1989. Peli oli, kuten näkyy erittäin huonosti käännetty englannin kielelle.
Aikojen kuluessa tuosta "All your base are belong to us" lausahduksesta on tullut klassikko.
Lisää aiheesta täällä.
Originally posted by Bile-elukka*:
All-Night-Dance-Parties of DEATH
Hauskaa luettavaa, itse tipahdin artikkelissa "How to Approach an Individual Wielding Glowsticks". :D
Deadly new designer drugs such as "esctasy" (a mixture of heroin and cocaine), "LSD", and "Plur" (which, to the best of our knowledge, is some kind of PCP analog)
ROTFLMAO! :D
Originally posted by Tom Docker:
Varoitus! sivu sisältää mahdollisesti addiktoivan pelin.
Täällä
Omat enkat 63 5:llä pallolla. Olis varmaankin parempi jos toi rotta ei olis niin heikossa hapessa.
Erittäin hauska addiktoiva peli! huh. hiiri ihan hiessä...
Originally posted by Jay.Logic:
Sivun tekijä vois ens kerral tehä vähän epäselvemmäks, et olisko toi läppää vai ei.
Äijä on tosissaan, ainakin Findancea lukeneena näin päättelen
kas täsä
Me ollaan mun pojan (n. 2 ja puol vuotta) aivan pihalla tosta sivustosta. Se kyl sano, et kyl mä iskä ymmärrän ton. Paras nettisaitti tähän asti, silti!
[ 19 January 2002: Message edited by: Sampson ]
Originally posted by mekaanikko:
http://www.bliw.net/
Tää on aivan helmi! Jumalauta tällaisia saitteja lisää!
Voi tsiisus!!
Originally posted by kitsch:
olettaen siis että 1) et tosiaankaan ymmärtänyt Kaipan pointtia kiksukeskustelussa
Meni ilmeisesti kovaa ja korkealta ohi, mutta ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Voisiko joku ystävällisesti selittää, esim privana?
2) et tosiaankaan tiedä mitä Kaippa on vuosien varrella puuhaillut
Tiedän. Ainakin suurimman osan.
(päätellen siitä kun et nimeä muistanut mainita).
Muistanut? Tietoinen valinta, tietää ketä kiinnostaa.
Originally posted by ioni:
Tääkin on varmaan täällä jo ollu:
British Conservative Catholics
Merchandise -osaston kirjat on ihan hittejä!
Ei tuollaista VOI enää olla! Kuuluu taatusti samaan sarjaan
Bonsaikittenin kanssa.
"* No goths, atheists, intellectuals, homosexuals or Jews are allowed to enter our premisses."
Ymmärsinköhän nyt oikein? Brittiläiset konservatiivi-
katolisien riveissä ei ilmeisesti ole älykköjä?
Taitaapi tarkoittaa sitä, että uskonto ei älyä kaipaa.
Ja kaikkihan pitävät tietenkin puhesynteesistä. Eestiksi: http://kiisu.eki.ee/
- « Edellinen
- 1
- ...
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- ...
- 211
- Seuraava »