Kirjaudu
tai
Rekisteröidy
viikon linkki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- ...
- 211
- Seuraava »
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm
Ternimaitomies on kuollu siis se Petteri Jussila..
En tiiä oikeen mitä tähän sanois.. :confused:
voi sanoa et mitä sitten ellei ollut joku sun sukulainen?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm
Ternimaitomies on kuollu siis se Petteri Jussila..
En tiiä oikeen mitä tähän sanois.. :confused:
Mulla ois kyllä paljonkin sanottavaa siihen, mitä kertoo ihmisen vastuun-
tunnosta se, että vedetään 3- ja 7-vuotiatia lapsia moottoriveneen
perässä renkaassa..
Tätä mäkin ihmettelen. Ei kyllä ihan ensimmäisenä tule mieleen esimerkkinä turvallisista vesileikeistä ton ikäisten lasten ollessa kyseessä.
Siis pennut ovat istuneet jonkun kumirenkaan päällä ja isä on ajanut moottoriveneellä ja vetänyt rengasta perässään ja kun toinen lapsista on tipahtanut kyydistä, on isä hypännyt liikkuvasta veneestä pelastamaan lastaan ja vene on siis jatkanut matkaansa ja isä hukkuu itse tässä yrityksessä.
Siis jos olen oikein uutisoinnin tapahtuneesta ymmärtänyt, niin joku tässä kuviossa kyllä mättää ja pahasti. Ei ymmärrä, ei. :confused: :confused: :confused:
( Ja isällä ei tietenkään pelastusliivejä päällä...)
Tätä mäkin ihmettelen. Ei kyllä ihan ensimmäisenä tule mieleen esimerkkinä turvallisista vesileikeistä ton ikäisten lasten ollessa kyseessä.
Siis pennut ovat istuneet jonkun kumirenkaan päällä ja isä on ajanut moottoriveneellä ja vetänyt rengasta perässään ja kun toinen lapsista on tipahtanut kyydistä, on isä hypännyt liikkuvasta veneestä pelastamaan lastaan ja vene on siis jatkanut matkaansa ja isä hukkuu itse tässä yrityksessä.
Siis jos olen oikein uutisoinnin tapahtuneesta ymmärtänyt, niin joku tässä kuviossa kyllä mättää ja pahasti. Ei ymmärrä, ei. :confused: :confused: :confused:
( Ja isällä ei tietenkään pelastusliivejä päällä...)
Ruumiinavauksen tuloksia odotellessa. Veikkaan paria promillea ja muutamaa muutakin kiellettyä ainetta.
Sil on kuitenkin name-droppauksen suomenennätys, jostain suuren seikkailun jaksosta kun se sano jotain tyyliin "sillonku me seurusteltiin Miken kans, siis Michael Schumacherin, ni..." \o/
Haha :D Aika kingii ^__^ Mä en oo nähny muuta ku sen after-valokuvan,
before on mulle ihan vierasta. Mä luulin et se on sen näkönen ilman
veistelyäkin, vähän niinku Hannele Lauri, joka käytti vaan ja ainoastaan
sitä jotain töhnää mitä se mainostaa joka lehdessä!
en tiedä joko tää on kuin wanha, mutta kestää useammanki kuuntelun/katselun:
http://www.ebaumsworld.com/supersonik.html
:D
Ruumiinavauksen tuloksia odotellessa. Veikkaan paria promillea ja muutamaa muutakin kiellettyä ainetta.
Haiskahtaa kusetukselta. Kaveri on kuitenkin muiluttanut itsensä etelään, ja upporikas emäntä ja pennut muuttavat muutaman vuoden päästä perässä. Mikäs siellä elellessä, "ternimaitorahoilla" :D
naurettavaa touhua..
no, tässä toinen uutinen iltalehdestä:
"Ammattitaitoinen opettaja
Berliiniläinen autokoulunopettaja, herra Wolf-Dieter R. auttoi 43 vuotta saksalaisnuoria ajokortin hankkimisessa. Viime viikolla Wolf-Dieter ajoi kuitenkin itse pienen kolarin, ja poliisin saapuessa paikalle selvisi, ettei hän itse ollut koskaan saanut ajokorttia. Wolf-Dieter selitti asiaa sillä, että hän oli ollut nuorena miehenä liian hermostunut mennäkseen ajokokeeseen."
:scared:
Toi oikeen puoleinen presetti !
Tässä tapauksessa voidaan puhua pikemminkin persseteistä.
Vaikka kaikkea netissä lukemaansa ei saisi ihan tosissaan ottaa, ei voi kuin ihmetellä tätä
"mielipidettä"
LAPSESI MASTURBAATION ESTÄMINEN JA JATKOTOIMENPITEET
7. Osta ja käytä myynnissä olevia anti-masturbaatiovälineitä. Voit saada
niitä lapsillesi
klikkaamalla tästä. Presidentti Bushin yksi uskopohjainen aloite on
rahoittaa yksityisiä
kristillisiä järjestöjä, tarkoituksena kehittää tehokas
anti-masturbaatioväline tytöille.
:scared:
Taas näit Japski touhui
http://media.ebaumsworld.com/asianarcade.wmv
Vitsi ne o ihmeellist porukkaa..
:eek:
Joo-o...
Piti vähän aikaa kelailla et mitäköhä hittoa toi tekee.
Ja sit repesin.
No, onhan toi tietyst ihan mielenkiintoinen peli... :scared:
tunkinvarresta nenänpäähän :hah:
Hei kuule, missäs olit Jussina?
Taisit olla kiukuttelemassa RMJ:ssä?
... Mun yhtä kaveria lyötiin Mersun tunkilla päähän siä.
:winkwink:
Hei kuule, missäs olit Jussina?
Taisit olla kiukuttelemassa RMJ:ssä?
Hei, olin kotona kiukuttelemassa ;)
Olympialaisten historiasta KLIK
"1900. Pariisin kisojen maraton juostiin sokkeloisessa esikaupungissa. Ranskalaiset ottivat kaksoisvoiton, koska tunsivat kaupungin kadut. Ruotsalainen Ernst Fast joutui pyytämään paikalliselta katsojalta neuvoa reitistä ja sai ohjeet väärään suuntaan. Fastin harhaan johtanut huoltopoliisi Pierre Vendreau otti tekemänsä virheen raskaasti ja ampui itsensä."
"1928. Naiset kilpailivat ensimmäistä kertaa olympiakisojen yleisurheilumitaleista Amsterdamissa. Selostaja Martti Jukola kuvasi tunnelmia näin: "Tahdon nyt täyttää surullisen velvollisuuteni ja selostaa naisten yleisurheilukilpailut. Siihen tehtävään en ole nimittäin onnistunut löytämään ketään muuta halukasta."
Asunto laajeni naapuriin
Kun ranskalainen mies alkoi pitää asuntoaan liian pienenä, hän rikkoi sen seinän ja laajensi kylmän rauhallisesti kämppäänsä naapurin puolelle. Naapurin palatessa kotiinsa mies oli kokkaamassa hänen keittiössään. Kun kutsumaton vieras kieltäytyi poistumasta paikalle kutsuttiin Metzin kaupungin poliisi. Itse asiasta kuultuna kertoi omatoiminen asunnonlaajentaja olevansa farao, joka oli aiemmin asustanut pyramidin labyrintissa.
:laugh:
- « Edellinen
- 1
- ...
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- ...
- 211
- Seuraava »