Jaardi jaardi jaa...
me spankee 943!! :D
timmin näkönen muija.
mitäköhän sen päässä liikkuu :rolleyes: ?
niin just hei elvi mitä sun päässä liikkuu?;)
timmin näkönen muija.
mitäköhän sen päässä liikkuu :rolleyes: ?
Tällä hetkellä työ asiat... Muuten yleensä ihan mitä vaan :D Sekopää kun olen ja todella ailahtelevainen... Kui?
vai työasiat.. ois ny voinu luulla et jotai muutaki
kuhan tuli mielee, ailahtelevainen sekopää ku oon
pitää tarkistaa sun settis viel jossai vaihees
:019:
vai työasiat.. ois ny voinu luulla et jotai muutaki
kuhan tuli mielee, ailahtelevainen sekopää ku oon
pitää tarkistaa sun settis viel jossai vaihees
:019:
Tarkistaa... hmm... siitä vaan. Tule vaikka 25.1 lauantaina alahuoneelle. Silloin meillä on Thirteen productionin 3 v synttäribileet. Jos edes Psykestä tykkäät? Tänne en miksejäni latele johtuen ihan ajanpuutteesta ja ei kiinostuksesta ladella niitä tälle saitille :) Työasiat pyöri vielä lauantaina... tällä hetkellä koitan säädellä kipua joka lähtee paskana olevista olkapäistä ja niskoista. Lihasrelaksanteista ja kipulääkkeistä on hieman sekavan epämukava olo. Canal + asennus on ollut mun päivän kohokohta. Nyt takas telkkarin pariin :D
Miks te dj:t aina soitatte sitä teknoo. Soittaisitte joskus jotain hyvää.
Miks te dj:t aina soitatte sitä teknoo. Soittaisitte joskus jotain hyvää.
?
eiköhän kaikki joiden kanssa mä olen tekemisissä oikeassakin elämässä tiedä minkälainen huumorintaju mulla on (kiero, välillä aika julma vaikka en tarkoitakkaan mitään pahaa). :)
Olet niin oikeassa, Teemuseni... julmin jätkä ikinä. :D
Käyttäydy kiltisti, sillä tontut valvoo 24/7 ympäri vuoden. Ne on taas täälläkin, mut jos mä luikahdan tost ovesta kun ne kattoo muualle ja hyppään asemalta junaan ni oon 17.00 hki:s.
Eli missä nähdään ja monelta?
Käyttäydy kiltisti, sillä tontut valvoo 24/7 ympäri vuoden. Ne on taas täälläkin, mut jos mä luikahdan tost ovesta kun ne kattoo muualle ja hyppään asemalta junaan ni oon 17.00 hki:s.
Eli missä nähdään ja monelta?
Me päästään Markon kanssa töistä tos 18.00 eli sen jälkeen vaikka? Tuu mun työpaikalle jos jaksat kauniaisiin ni mennään vaik täältä sit.
Kyllä on pebasta meininki plattarissa. Saan varoituksen kielenkäytöstä... heheee! Koska minä saan bannit? Hmm... mitäköhän sitä keksisi seuraavaksi? :003:
mitäköhän sitä keksisi seuraavaksi? :003:
Kasvaa aikuiseks? :D
joo sori oli ihan pakko :003: :003:
Ilmeisesti tätä topikkia ei sitten enää tarvita...