Tiistain tanssi-ilta @ YLEX tulevaa

Back to musiikki O

Tuloo itku!

Huonompi juttu..Ensin meni Nieminen ja nyt Miettinen.

Kiitoksia Kallelle kaikesta mitä on saanut aikaseksi omalla panoksellaan tämänkin sällin kohdalla. Vuosia on tullut kuunneltua ohjelmaa ja tarjonta on aina ollut kohdallaan. Itkuhan tässä tulee. :(
Mutta onnea ja menestystä tulevaan.

Ollille tietenkin isot onnittelut pestistä. Hieno saavutus ja upea mahdollisuus päästä toteuttaan itseään ja vielä suurelle kuuntelijakunnalle. Tsemppiä! :hah:

edit. ei mullekaan itku tule Ollin tulon takia, vaan sen takia, että Kallen hemaisevan hunajainen ääni lähtee pois radioaalloilta :)

Quote by akir0
edit. ei mullekaan itku tule Ollin tulon takia, vaan sen takia, että Kallen hemaisevan hunajainen ääni lähtee pois radioaalloilta :)

Niin ja tilalle tulee jonku ihme teinipojan äänenmurroksen raiskaama honotus :scared:

:excellent:

Mä joudun huomenna iltavuoroon, jonkun on pakko, siis PAKKO saada toi huominen TTI nauhalle ja jakoon! :heart:

Quote by Aulis_G
Mä joudun huomenna iltavuoroon, jonkun on pakko, siis PAKKO saada toi huominen TTI nauhalle ja jakoon! :heart:

Ja kukaan ei tietysti saanut? :crybaby:

Kuuntelin Dancemobia ja muita klubiohjelmia silloin kun Alex Nieminen oli puikoissa ja Kalle oli tulossa hänen paikalleen. Klubin ja Yövuoron kanssa aina perjantai-iltaisin DM täydensi mahtavasti meikäläisen perjantaiyötä ja la-aamua. Täytyy yhtyä edellisiin, kiitän Kallea hienosta urakasta, vaikka itse en ole pystynyt ohjelmaa kuuntelemaan johtuen työstäni Venäjällä. OlliS istuttaa takamuksensa nyt dekkien taakse, olen varma että laatu pysyy hyvänä jatkossakin, laukatakin pitää välillä... :excellent:

Quote by Aulis_G
Quote by Aulis_G

http://pousaajat.net/teippei/TTI_YleX_281204.mp3

Kalle postas ton linkin mulle, toivottavasti ei tuu sanomista :D

Quote by olliS
Quote by Aulis_G
Quote by Aulis_G

Yhtiömme kiittää nöyrimmin.

Quote by olliS
Quote by Aulis_G
Quote by Aulis_G

Kiitos! :heart:

Vuoden ensimmäinen tiistain tanssi-ilta lähestyy... Allekirjoittanut ottaa siis ensimmäisen tunnin vastuulleen (21-22) ja tarjoilee jatkossakin laadukasta ja monipuolista elektronista musiikkia. Melkoisen isot saappaat Kalle Miettinen jätti täytettäväksi, mutta aion tehdä parhaani ohjelman onnistumisen eteen :)

Huomenna (tai oikeastaan siis tänään) ohjelmassa:

21-22 OlliS
22-23 Erkko
23-00 Solid Steel, houstina DK

tänään klo 23 poikkeuksellisesti skillsters eikä solid steel kun eilistä skillsters-showta ei saatu ulos tampereen pään teknisen ongelman takia (ei oken & infekton vika). luvassa 2004-megamix - ja erkolla myös viime vuoden best of -tutkailua.

Quote by olliS
Melkoisen isot saappaat Kalle Miettinen jätti täytettäväksi, mutta aion tehdä parhaani ohjelman onnistumisen eteen :)

Hyvin näytti askel sujuvan! Loistolähetys. kiitos :)

Töölön Tong hoiti kyl homman himaan erittäin mallikaasti!!! ...spiikit meni läpi kun vanhalta konkarilta.... :) Big Up NiGGa..!!!

Tänään tiistain tanssi-illan proggis seuraavanlainen:

21-22 OlliS
22-23 Leena Lehtinen
23-00 Solid Steel

Omassa pakissa uutta matskua mm. Tilt:ltä, Odessi:lta, Mylolta sekä King Uniquelta. Kuulolle!

..taisi Kalle jättää dattien monokytkimen ON-asentoon..eikä ole eka kerta YleX:llä>stereo valo palaa mutta sisältö monoa joka muistuttaa radio cityn kultaisilta kasari vuosikymmeniltä..

OlliS: terve, sulla skarppi ja mainio ote, ml. se radioääni ;)

Quote by hpi
..taisi Kalle jättää dattien monokytkimen ON-asentoon..eikä ole eka kerta YleX:llä>stereo valo palaa mutta sisältö monoa joka muistuttaa radio cityn kultaisilta kasari vuosikymmeniltä..

OlliS: terve, sulla skarppi ja mainio ote, ml. se radioääni

Kyllä täytyy yhtyä tähän kommentiin, vaikka vasta toista kierrosta viedäänkin OlliS:n puolesta. Ennakkoluuluton ja genre-rajoja rikkova asenne, sweet! Go Olli, go! :D

:cool: lastentunti ohi ja STEREO ja vuoden 2004 paras biisi, made in TURKU!!

vai Leena VAI!!! Forza LEENA forza, per sempre!!

Tulevana tiistaina (4.3.) YLEXn Tiistain tanssi-illassa ensimmäisellä puoliskolla pääsee diggailemaan Paul van Dykin settiä viime marraskuulta Kööpenhaminasta. Kyllä, setti on sama kuin vähän aikaa sitten Extremillä lähetetty. Nyt on mahdollisuus korjata puute jos missasit sen.

Erkolla on mukana levypakissaan Tiistain tanssi-illan myöhemmällä puoliskolla mm. uutta Imatran Voimaa.

Tuon lisäksi herkkuja on luvassa lisää, nimittäin jos et saanut itsellesi lippua loppuunmyydylle Tieston keikalle Colors-klubille, niin ei kannata vielä menettää toivoaan.

Tiistain tanssi-illassa 11.3. käynnistyy Tiesto-kilpailu, jossa on palkintona yhdelle avecin kera matkat mistä päin Suomea tahansa, hotelliyöpyminen Hesarilla ja lippu keikalle. Poikkeuksena tässä on vielä se että 18 vuotta henkkareissa riittää... Lisää tietoa luvassa 11.3. lähetyksessä.

Ja tietenkin kuukauden makkarinauha 18.3., vieläkin ehtii mukaan tämän kuun karsintaan. Tarkemmat tiedot löytyy YLEXn nettisivuilta: http://www.yle.fi/ylex/ohjelmat/alasivu.1.shtml

O