Tiistain tanssi-ilta @ YLEX tulevaa
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 40
- Seuraava »
Tänään lempeää lekottelua Joey Negron miksauksen parissa. Joeyn pitäessä huolta house-rallatuksista niin itse ajattelin monipuolisuuden nimissä soitella jotain muuta, mm. Skydiven tuore sinkula Slusnik Lunan breikkimiksauksena yms. kivaa.
Sellasta fantsua tarjolla iltaysiltä YLEXllä.
Tänään lempeää lekottelua Joey Negron miksauksen parissa. Joeyn pitäessä huolta house-rallatuksista niin itse ajattelin monipuolisuuden nimissä soitella jotain muuta, mm. Skydiven tuore sinkula Slusnik Lunan breikkimiksauksena yms. kivaa.
Sellasta fantsua tarjolla iltaysiltä YLEXllä.
Elikkäs tänään radion eteen istumaan ja kuuntelemaan! Emlkein kuin joskus II-maailmansodan aikoihin. Putkiradion liepeille koko perhe kuuntelemaan sulosäveliä yli radioaaltojen...
Sopivasti juuri ennen duuniin lähtöä kerkeääkin kuunnella ohjelman. Ainakin mr Negron osuus kiinnostaa mua erittäin paljon. :006:
Taas olisi makkarinauhan aika. Tämän kertainen puolituntinen tulee Ulvilasta ja on 16-vuotiaan dj Mike Kilan taidonnäyte. Mike ei ole vielä kertaakaan ollut keikalla ja biitti pysyy todella hyvin hallussa vaikka kokemusta ei olekkaan soittamisesta kotona kuin alle vuosi. Musiikillisesti liikutaan lempeän kiksun maisemissa.
Oma levypakki tänään venyy kesämiehestä (kertokaas kuka tän termin nyt on keksinyt :)) breikkikiksuun ja jälkimmäisen puolitoista tuntisen tänään hoitaa dj Orkidea.
:)
16-vuotiaan dj Mike Kilan
Perkeles, :D onhan meitä olemas, ja mä ku luulin et oon ainutlaatuinen :010:
Mike ei ole vielä kertaakaan ollut keikalla ja biitti pysyy todella hyvin hallussa vaikka kokemusta ei olekkaan soittamisesta kotona kuin alle vuosi.
respect.
enemmän vain rohkeutta radiosoittoon ja uusia nimiä esille. lisää marginaalia, vittuun soittolistat ;)
respect.
Muistelen sellasta et eiks täällä mun hyllyssä ollu sunkin miksaus muuten? :)
Muistelen sellasta et eiks täällä mun hyllyssä ollu sunkin miksaus muuten? :)
Onhan siellä joku sellainen rupinen yritelmä jotain epämääräistä lätkytystä, mitä jotkut teknoksi kutsuvat :D
:)
Onhan siellä joku sellainen rupinen yritelmä jotain epämääräistä lätkytystä, mitä jotkut teknoksi kutsuvat :D
Ai eikse ollukaan sitä Detroittia? :001: :003:
Oma levypakki tänään venyy kesämiehestä (kertokaas kuka tän termin nyt on keksinyt :))
Käsittääkseni "kesämies" termi on lähtoisin mr E. Nessin suusta joitakin hetkiä sitten BeatBox-ohjelmasta... Siitä se sitten on osuvuutensa ansiosta ainakin vakiintunut mun käyttöön. (Tää siis ei nyt tarkota sitä että dissaisin housea, koska househan nyt ón mun mielestä kaikkeuden parasta musiikkia... )
Kesämies on aina kesämies... Kuten se tuli tuossa lauantaina koettua klo. 04.30 jatkoilla (kaverilla kesäbileiden merkeissä) kovassa kännissä soitellessa. Kikkailua, skrätsejä, kaikkea... Aivan liikaa :D Mutta, ihan riittävän mukavalta, vois sanoa että pelottavan hyvältä, perkussiiviselta houselta se kuullosti. Ainakin kun näin jälkeenpäin muistelen. Taidankin aina jatkossa soittaa vain kännissä... Pitäisköhän tehdä jonkinmoinen nauha pienessä hipriksessä? :003:
Perkeles, :D onhan meitä olemas, ja mä ku luulin et oon ainutlaatuinen :010:
Älä välitä. Olet kuitenkin tietyllätavoin ainutlaatuinen... Olethan sentään soitellut muuallakin kuin makkarissa. Propsit kyllä siitä että noin nuori saa tuon aikaan. :)
Älä välitä. Olet kuitenkin tietyllätavoin ainutlaatuinen... Olethan sentään soitellut muuallakin kuin makkarissa. Propsit kyllä siitä että noin nuori saa tuon aikaan. :)
Tosi ihanaa kuulla noin lämpimät sanat sinun suustasi! :)
Tosi ihanaa kuulla noin lämpimät sanat sinun suustasi! :)
Toivottavasti tää nyt ei ollut tälläinen "sarkastinen" viesti... :rolleyes:
Oikeesti, tarkoitin sitä mitä sanoin.
Iso käsi on kyllä annetta siitä että olet tuohon ikään nähden saanut noinkin paljon aikaan. Mutta, vielä on paaaaaaljon saavutettavaa...
Mutta, vielä on paaaaaaljon saavutettavaa...
Eiköhän sitä ole kaikilla muillakin, jotka haluavat elämässään eteenpäin. :rolleyes:
Ai eikse ollukaan sitä Detroittia? :001: :003:
detroit teknoa, detroittia, teknoa.. kuka nyt termeistä välittää
hyvä musiikki on hyvää musiikkia ;)
Eiköhän sitä ole kaikilla muillakin, jotka haluavat elämässään eteenpäin. :rolleyes:
Totta... Veit ajatukset mielestäni.
Sori, OT.
Heinäkuun ensimmäinen Tiistain tanssi-ilta potkitaan käyntiin house-vaihteella, laukussa mm. 17th Street bootleggi, Harry Romero & Robert Owens sekä Futureshock. Mut se varsinainen sokeri pohjalla on juhannuksena Suomessa piipahtaneen Danny Ramplingin mixtape. Sitä kelpaa diggailla...
Jälkimmäisen puoliskon klaaraa sit huomenna Erkko.
Tiistain tanssi-ilta @ YleX klo 21-24.
:) Futureshock!!! :)
Tulevana tiistaina (4.3.) YLEXn Tiistain tanssi-illassa ensimmäisellä puoliskolla pääsee diggailemaan Paul van Dykin settiä viime marraskuulta Kööpenhaminasta. Kyllä, setti on sama kuin vähän aikaa sitten Extremillä lähetetty. Nyt on mahdollisuus korjata puute jos missasit sen.
Erkolla on mukana levypakissaan Tiistain tanssi-illan myöhemmällä puoliskolla mm. uutta Imatran Voimaa.
Tuon lisäksi herkkuja on luvassa lisää, nimittäin jos et saanut itsellesi lippua loppuunmyydylle Tieston keikalle Colors-klubille, niin ei kannata vielä menettää toivoaan.
Tiistain tanssi-illassa 11.3. käynnistyy Tiesto-kilpailu, jossa on palkintona yhdelle avecin kera matkat mistä päin Suomea tahansa, hotelliyöpyminen Hesarilla ja lippu keikalle. Poikkeuksena tässä on vielä se että 18 vuotta henkkareissa riittää... Lisää tietoa luvassa 11.3. lähetyksessä.
Ja tietenkin kuukauden makkarinauha 18.3., vieläkin ehtii mukaan tämän kuun karsintaan. Tarkemmat tiedot löytyy YLEXn nettisivuilta: http://www.yle.fi/ylex/ohjelmat/alasivu.1.shtml
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 40
- Seuraava »