Uusimmat vinyylisi!

Back to musiikki O

Viimeaikojen hankintoja:

Dj Tom & Norman: Thundergod rmxs 2x12" (Dancepool)
Oli sitten pakko hommata nää remiksitkin kun kerran halvalla sai. Mijk van Dijk vie about voiton neljästä (taas).
Cypoid: Suck my system (Influence)
Peruskamaa teutooniteknoilijoille aka Cellblock X. Periaatteessa nääkin biisit on ihan samaa kamaa/koknaissaundia kun ukon Labworks julkaisuissa, no yllätys.
Marusha: Raveland remixes (LowSpirit)
Puuttuvat remiksit plakkarissa. Paul Elstak, RMB ja Frankie Jones. Tippa tuli linssiin, on tää vaan niin ihanaa.
LL Cool J: Bad LP (Epic)
Pitänyt hommata tää lätty varmaan sen 20 vuotta eli oli tätä jo odotettukin. "Bad" on edelleen kova. Mut hei, tää ei oo mikään Maikl Zäkson nyrok citystä!
Original Concept: Straight from the basement of Kooley high LP (Def Jam)
Ne jotka tietää Dorkin' -videot (ei varmaan kovin moni täällä) tietää myös että tältä LPltä on kyseisissä vidoissa yks jos toinenkin biisi. Kasi-kasi oli kova vuosi koska sillon tuli hyvää kamaa joka tuutista.
Skyflyer II (Sapho)
Ellen väärin muista niin RMB alias. Ei kommentoitavaa. Peruskamaa.
Taylor & Zamani: Acid supermarket (Delirium)
Mureaa kasia ja kolkkia.
Alex Alot: Jacob your god 12" (EXperimental)
Järjestyksessään ensimmäinen Experimental julkaisu on nyt kokoelmassa. Tosin odotin vähän enemmän kuin lätty loppujen lopuksi pystyi sitten tarjoamaan, mutta mitäpä sitä ei tekisi katalooginumeroiden kartuttamisen eteen.
Various: Frankfurt trax vol.3 2xLP (Dancepool/PCP)
Saaga. Hommasin tän kokkarin tasan tarkkaan siksi, että olisin saanut vinyylimuodossa Program 1: "World's famous MF" -kappaleesta - "fractured skull MIX" -version, en "fractured skull EDITtiä". 12" tuumaselta PCP julkasultakaan ei löydy kuin tuo sama "fractured skull edit" joka on siis mulle se "väärä" versio. Kyseinen minimalistinen versio, jota Matilainenkin aikoinaan soitti, ei näköjään taida löytyä kun saman kokkarin CD painokselta tai sitten se on jollain helkutin tiskijukka-limited-saapasjalkapainoksella jota ei oo kellään paitsi jollain bukkerihosulla berliinissä. perkel.
Kool Moe Dee: Kool Moe Dee LP (Jive)
Aurinkolaseissa löytyy. Muutama keskivertoa parempi yllätys, mm. "Little Jon" ja sitten nää perus kuten "Do you know what time it is" jne. jne.
Kool Moe Dee: Wild wild west (Jive)
Nahkahousu Moe Dee. Täl jätkäl oli niinkun asenne pöksyjä myöten kohdillaan. Idoliainesta. :D
Kano: Another life (Teldec)
Vihdoin 12-tuumasena versiona, heh tai siis ylipäänsä minään versiona jos ei lasketa Keitelin Nightlife kokoelmaa. On tää vaan kova.
Evelyn Thomas: High energy (Ariola)
Tästä oli mulla aiemmin splittijulkaisuna semmonen levy jossa oli Ryan Paris/Evelyn Thomas samalla lätyllä. No nyt on instrumentaalikin vaikka mielummin kyllä kuuntelen vokaalitkin tästä biisistä.
Format #2 (ESP)
Tämä on ollut wants -listalla kauemmin kuin laki sallii. Ja pelkästään kappaleen "Reckless" takia joka löytyy mm. 3Lux2 videolta aikoinaan. Ja siks siihen koukkuun jäikin. (vrt. mun edellisen postauksen House of Usher: Shades hehkutusta)
Brain-e/Microbots: What a bassline/Cosmic evolution rmxs 12" (Overdrive)
Tästä oli jo aiemmin hyllyssä R&S -painos tuotsa Cosmic evoluutio remiksistä mutta pitihän tämä ns. alkuperäinen painoskin saada ja ei toi Brain-ekään ihan huono ole. Jos nyt johonkin biisin en ole vielä kyllästynyt niin kai se on sitten Cosmic Evolution remiksnä tai alkuperäisenä,miten vain.
T-Bone Castro: It's me T-Bone fuckin' Castro (DE2001)
Tää on sitä kun ottaa tai saa pannuun. Ukolla on lipunut sämpleriin mm. Egyptian loveri.
E-Noize: Smallroom EP (Crash)
"I'm living in a small room, it's dirty and cold" vai sanooko se että "it's dirty, and cool" mutta koko lätty on hyvällä tavalla juuri dirty ja cool enkä yhtään ihmettelis vaikka siinä juuri niin sanottaisiinkin nämä saksalaiset tietäen.
FSOL: Pulse four (Jumpin & Pumpin)
No nyt on ykkönen, kakkonen, kolmomen ja nelonenkin! voi tätä autuutta!

..ja kirppiksiltä mm:
Derek B: Bad young brother 12" (Tuff Audio)
No vihdoinkin! Tämä oli mulle se about ihan-paras biiisi siitä LPltä (Bullet from a gun) ja kyllä maistuu vieläkin!
Twin hype: For those who like to groove 12" (Profile)
"Shake that ass and bounce those tits" ... "girl if you came to paaartyy" jne. ..nyt selvisi mistä nekin on sämplätty niille tuhannelle muulle levylle.
Various: House & Love Ibiza LP (Grind)
Mehevä megamiks LP jossa pari helmeä. Kokonaisuutena tukeva annos '88-89 perus house klassikoita taidokkaasti miksattuna, vaiken noin keskimäärin olekaan kovin innoissani näistä valmiiksi miksatuista älppäreistä.
Various: The House sound of Chicago vol.III LP (FFRR)
Peruskomppi, ehkä jopa kyllästymiseen asti kuultuja perusklasareita kuten vaikka "beibi wants to ride" *voi haukotus* mutta päivän/LPn pelastaa eksklusiivinen Tyree "Acid over". Okei, no kai nää 303/808/909 acid-träkitkin alkaa oleen jo vähän niinkun kuultu, mutta aina ne vaan jotenkin jaksaa ilahduttaa. Juurevaa.
Master Genius: Let's break 12" (Break recs)
K-Telin Breakdancin kokkareilta tuttu piisi. Sisältää 2 vähän erilaista versiota. KOvvoo kammoo. Nyt breikaataan! *hei olen lasikuutiossa, en pääse ulos, no nyt tulee sähkö-aalto, oho tuulimylly ja mato* ei muuta kuin addun verrarit päälle ja kuukävelemään!
Opus III: It's a fine day 12" (PWL)
Edes triplakapple tästä levystä ei voi olla liikaa :) mutta tässä onkin se erikoisuus, että tässä on Kirstyn nimmari kannessa!! lälllälllää!! ..jos nyt sillä voi lällätellä ..ja miksei voisi, tosin se on omistettu jollekin helvetin "Heikille" mutta mä niinkun kuvittelen että mun nimi olis Heikki ja että se olis nyt mulle omistettu. Kympin tästä maksoin ja ihan vaan tuon nimikirjoituksen takia joka on ilmeisen autenttinen. Myyjä ei saakeli kuitenkaan suostunut sanomaan että kuka tää mysteerinen "Heikki" sitten on, mutta ilm. kyseessä joku semi-nimekäs promohyyppä/jokapaikan edustusraakki jostain ihan perus levylafkasta takavuosilta tai siis tyyliin joku Sony/BMG tjsp, eli kuitenkin se myyjä ite.. No ihan sama, loput lätyt mitä sillä oli kaupan (joissa myös näitä nimmareita osastoa "óla Heikki, baila baila forever terveisin Ricardo from Beach club mallorca") olikin sitten ihan skeidaa tyyliin 49-erssiä ja Taikapeili, omistusnimmareilla nekin. Sheesh. Olis vaan näin keräilijänä ollut hauska tietää vähän tämän nimenomaisen Opus lätyn vaiheita mutta ei sitten! Ja vielä sen verran että tämä Opus olis täysin soittamaton!
Jam & Spoon: Right in the night 12" (Jam/Dancepool)
Juupas eipäs, juupas eipäs. Kai tää on nyt sitten näköjään pidettävä kokoelmassa vaikka yhden jo myin. Tää levy tulee tasaisin väliajoin vastaan aina jossain. Mä luovutan. B-puolen "Follow me" (eli saksa-aksentilla "falamii") on ihan jees. Itseasiassa. Mutta toi Raight in the naight ja Plavka on vaan edelleen jotenkin kamala seos paitsi se mitä Ness aina soitti plus kasilla mutta se olikin remiks ja sillon reivattiin.

Quote by Nemes

Gemm:

Love Child - Liberta

Mulle kans :eek:

12"
Motorcycle - As The Rush Comes (disc 2)
Blank & Jones - A Forest (remixes)
Mario Piu - Incanto Per Ginevra

alton miller - ease your mind - muse 12"
ame - ojomo & nia - sonar kollektiv 12"
diego - quarter inch squares & mind detergent (rober hood remix) - kanzleramt 12"
fantastic plastic machine - reaching for the stars (maw remixes) - kitsune 12"
firefly - music of the supreme - poussez 12"
john arnold - inside (henrik schwarz & mr scruff remixes) - ubiguity 12"
rhythim is rhythim - strings of life 89 - zyx 12"
roy ayers - searching, the africa 70 version (yoruba remixes) - bbe 12"
talib kweli - get by (blackbeard remixes) - beard 12"
titonton duvante - never letting go remixes - residual 12"

miiiiitä vittua!

Quote by Kalle Karvanen

Tätähän en luonnollisesti voi kertoa :)

Arvasin! :crybaby:

Viimeisin ostos: Front 242 - Tyranny For You LP

v/a - receiving data..ah it's coming (sender)
misc. - rocket skating (sender)
basteroid - against luwtwiderstand remixes (areal)
kamueflash + bee im haus - zoo (ringelbeatz)
oliver hacke - no name (trapez limited)
v/a - speicher 11 (kompakt extra)
joachim spieth - und keine ende (auftrieb)
v/a - potlach (bruchstuecke)
bang goes - rizzla (bruchstuecke)
thomas brinkmann - gisela & heidi (ernst)
the emperor machine - expanding in reproduction (dc)
ellen allien - stadtkind (bpitch control)
und - sikko stub (trapezltd 15)
reinhard voigt - how we rock remixe (kompakt)

Quote by crc
fleemarket surprises vol.4

Speedy J - Rise (Plus 8 Records Ltd.) 12"
Like A Tim - Headstrong (Djax-Up-Beats) 12"
Hardfloor - Hardtrance Acperience EP (Harthouse) 12"
X-Ray (2) - Requim (Labworks Germany) 12"
Joey Beltram - Beltram Volume 2 (R & S Records) 12"

voi helvetti sun kanssas taas. täytyykö mun tulla sinne sun apajille käymään jos kerran tollasta matskua löytyy koko ajan? PRKL! :):):):):)

Ostit sit pari levyä.. :D

Salt City Orchestra: The Book (Paper)
DJ Sneak: Blue Funk II (Relief)
Roland Casper: Untitled / Bilberry Curd (Magnetic North)
Link: Amenity (Dawn)

Quote by Gravel

Cosmicman - I Love You *Promo*

COS-002? :)

Hantta Krause: "Flirttailemaan" (Megafon 1986)
Phil Collins: Against all odds "Take a look at me now" (Atlantic 1984)
Fun Fun: "Colour my love" (Teldec 1984)

...siinä viimeisimmät ja mieli on taas iloinen :hearts: .

Quote by Juki54
..kauan etsimäni levy:
Chicane - Autumn Tactics (Xtravaganza Recordings)..

Kas, sain kans eilen !
:heart:

Quote by Second Trip
Quote by Juki54
..kauan etsimäni levy:
Chicane - Autumn Tactics (Xtravaganza Recordings)..

Kas, sain kans eilen !
:heart:

eikai sitä re-pressattu :)

Quote by Gnizhak

Olenko mä ainoa joka ei tajua tota (vitsiä?) biisiä?

mä tajuunkin ;)

union jack - two full moons and a trout - platipus 006
ei toi full moons mitn, mutta b-puolen lollipop man!! \o/

edit: tulikin tilattua väärä versio :crybaby:

Quote by thomas
öööh kuustuumasia ?

En tiedä mut aika pieniä on ;) :D

7" Hausmylly - Ikävä lokakuu / Maailman reunalla
7" Rednex - Cotton eye joe / Pop in an oak

:eek:

Johnson Don : Heartbeat "lp"
Johnson Don: Let It Roll "lp"
The KLF: The White Room "lp"

Quote by ipe
Turun levymessujen saldo:

The Orb - Perpetual Dawn - Ultrabass 2 (Big Life) 12" Hieno kuvavinyyli! :)
Underworld - King Of Snake (Junior Boy's Own) 2x12"
Underworld - Born Slippy-NUXX (Logic Records) 3x12"
Red Snapper - Prince Blimey (Warp) 2xLP
Jean Michel Jarre - Odyssey Through 02 (Epic) 12"
Talk Talk - The Colour Of Spring (EMI) LP
Various - Silk (Recycle Or Die/Eye Q) 2xLP
Mouse On Mars - Iaora Tahiti (Too Pure) LP

Ois sittenki pitäny tulla sinne :/

Seuraavat levyt tilasin octanista, pitäis tulla perjantaina:

Freon: Heaven's Gate (UG)
Lange: I Believe/Follow Me (Positiva)
Orange 3: In Your Eyes (Magik Muzik)

..ja seuraavien pitäisi tulla detunezista, oon odottanu jo 9 viikkoa!

Billie Ray Martin: Honey (Chicane Mix)
Vincent De Moor: Additional Works III
Polar Lander: Polar Lander
Twenty-Something: Morphing Mirror
Armin Van Buuren: The Sound Of Goodbye
Airwave: Ladyblue

Tilasin joulukuussa ~70 levyä, mun levylistan näkee osoitteesta http://www.discogs.com/~aki_a Sieltä tosin puuttuu muutama levy kun tuohon pending-listalle ei saa kuin 5 levyä.

O