Mitä musiikkia kuuntelet nyt?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 101
- Seuraava »
Adam X - Industrializedteknowave
:mad: Ihan saatanan kova miksaus industrialelektroteknoa. Suosittelen lämpimästi. Linkki tähän löytyy discogs.comin foorumeilta. Siis täältä. :mad:
Giant Robot
Crushing You With Style (Levyä)
:cool:
Nämä tässä juuri winamppini soittolistassa... Loistavaa!
VNV Nation: (Uusi rakkauteni....)
:hearts: Beloved :hearts:
Standing
Further
Genesis
Kingdom
Rubicon
Apoptygma Berzerk:
Mourn
Rollergirl
Seven Signs (Vissiin APB:n? Hain netistä ja oli pelkkä biisin nimi..)
Depeche Mode:
Enjoy The Silence
Ai jumalaut mikä klassikko! Menin rahapulassa myymään Live After Death livetuplavinyylini noin kymmenen vuotta sitten ja olen katunut sitä todella syvästi! :(
Toi tupla-lp mullakin siita on.
nyt soi tetsu inouen ja masa imamuran yhteisproggis..
Trance Media - Disco Therapy, tallasta bleeppia vuodelta '91 :)
Iron Maiden - Live After Death - Rime of the Ancient Mariner
Ai jumalaut mikä klassikko! Menin rahapulassa myymään Live After Death livetuplavinyylini noin kymmenen vuotta sitten ja olen katunut sitä todella syvästi! :(
Heti piti kaivaa toi A Real Dead One live levy hyllystä :D
Nyt soi soi Moskovasta 1993 nauhoitettu Hallowed Be Thy Name ... aivan mahtava versio. Jengi laulaa hienosti mukana :)
Ainiin.. Rime of the Ancient Mariner on ainakin mun mielestä Maidenin paras biisi kautta aikojen....
Union Jack -Two Full Moons And A Trout (caspar pound remix)
Commander Tom -Are Am Eye?
:excellent: Klassikoita! :excellent:
Soul Captain Band-Vauvantekojuttu :hearts: :hearts: :hearts:
Samuli ja Sani Tuhat yötä tjsp :(
Santana ~ Abraxas (koko levy, vm. 1970)
Ihan loistavaa materiaalia, tää äijä oli aikaansa edellä. Nyt on ihan ykkösfiilis: ikkunasta tulvahtaa raikasta kevätilmaa (en kai mä nyt ulos mene, mitä!), istun piirtelemässä sarjista, nautiskelemassa lasillista kermalikööriä ja kuuntelemassa vanhaa Santanaa... :heart:
:hearts: Alek Száhala - Xochitlan :hearts:
Ahh, Száhalan "niitty" on aika vitusti omaa luokkaansa, melodista kovaa energiaa, ai saasta kun on hyvä miksaus ja voi fidu mitä biisejä! Täytyy gyl bongat tämä jannu livenä jossain, ja pian.......potkii...
Nicole -Minuutin hiljaisuus :D ROK!!
Duunissa oleva kaappikello soittaa jostain käsittämättömästä syystä Faithless - Tarantula:n melodiaa, eli sitä tulee kuunneltua tunnin välein:D
Kumpi rippaa kumpaa? Missä on teosto? :eek:
Olen tässä eilisestä asti kuunnellut lähes repeatilla Katri Helenan vanhaa hittikokoelmaa ja mikä pelottavinta, olen ihan hurahtanut siihen :scared: "Katson sineen taivaan" ja "Syysunelma" ovat ihan aikuisten oikeasti helkkarin hienoja kappaleita.
Nyt meni sitten viimeinenkin uskottavuus...
Olen tässä eilisestä asti kuunnellut lähes repeatilla Katri Helenan vanhaa hittikokoelmaa ja mikä pelottavinta, olen ihan hurahtanut siihen :scared: "Katson sineen taivaan" ja "Syysunelma" ovat ihan aikuisten oikeasti helkkarin hienoja kappaleita.
Nyt meni sitten viimeinenkin uskottavuus...
Nooh, onhan Jori Hulkkonenkin soittanut joskus kokonaisen setin Katri Helenan biisejä... :)
Nooh, onhan Jori Hulkkonenkin soittanut joskus kokonaisen setin Katri Helenan biisejä... :)
*pyyhkii hikeä otsaltaan*
Toisaalta, mun syntilistalla on jo niin monta muutakin vanhaa "iskelmätähteä", että yksi lisää ei enää venettä keikuta ;)
golden boy with miss kittin - rippin kittin - beroshima mix
niiiiin lostava mixaus, ettei tosikaan :excellent:
Magyar Posse - Kings of Time
:hearts:
:heart:a number of names - sharivari (ectomorph remix)
Wapun kunniaks: Dj Dan - Essential mix (live in san fransisco)
..mukavan letkeetä työskentely musaa, iltaa odotellessa :cool:
The Counts - Dirty Red, hyvää Vunkkia Pulp Fusion -kokoelmalta :happyroll:
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 101