Tyylisuunnat
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
Mulla oli jossain topicissa kaikki nämä genret jaettu viiteen. Lisäksi toi jaottelu toimi erittäin hyvin. Elikkä:
1. Kiksupolkka
2. Länkytys
3. Hömpötys
4. Rikkobiitti ja muu kannabiksen käyttöön viittaava musiikki
5. Epämääräiset
Näillä pitäisi pärjätä loppuun asti!
aika hyvä. siirryn tuohon. opetellussa menee kyllä aikaa. paitsi että voisitko tarkentaa Länkytyksen ja Hömpötyksen eroja...
Ojankaivuuproge
Mulla oli jossain topicissa kaikki nämä genret jaettu viiteen. Lisäksi toi jaottelu toimi erittäin hyvin. Elikkä:
1. Kiksupolkka
2. Länkytys
3. Hömpötys
4. Rikkobiitti ja muu kannabiksen käyttöön viittaava musiikki
5. Epämääräiset
Näillä pitäisi pärjätä loppuun asti!
mä pärjään kahdella genrellä. On Hyvää Musaa ja sit on paskaa.
kyllä kaikki paitsi kiksu on polkkaa joten .....
pitää nyt tänneki sitte tarjota mun nykyistä lempparigenrenimeä, eli:
goottikiksu! :heart:
aika hyvä. siirryn tuohon. opetellussa menee kyllä aikaa. paitsi että voisitko tarkentaa Länkytyksen ja Hömpötyksen eroja...
Länkytys on sellaista luuppaavaa kamaa, kuten tekno, proge ja suurin osa housesta. Hömpötys on taas kaikkee jatsahtavaa, orgaanista, yms pepunketkutusta ja latten hörppimis musaa.
ihan vitun hyvä - hyvä - huono - ihan vitun huono
tai vaihtoehtoisesti:
ostettavaa - kuunneltavaa - paskaa
:confused: Missäs tosa pitkässä listassa oli EBM....? :confused:
Länkytys on sellaista luuppaavaa kamaa, kuten tekno, proge ja suurin osa housesta. Hömpötys on taas kaikkee jatsahtavaa, orgaanista, yms pepunketkutusta ja latten hörppimis musaa.
jeps. makes sense. Siis hömpötykseen kuuluu myös kaikki muka hauskatkin?
mitä múuten on "broken beat"? siitä oli jossain jotain juttua, mutta en ainakaan mä ole törmännyt tietoisesti?!? ja siinä jutussa sitä verrattiin drum'n'bassiin, mutta ei täsmennetty että miten se eroo db:st...?
mitä múuten on "broken beat"? siitä oli jossain jotain juttua, mutta en ainakaan mä ole törmännyt tietoisesti?!? ja siinä jutussa sitä verrattiin drum'n'bassiin, mutta ei täsmennetty että miten se eroo db:st...?
Broken beat ei mielestäni ole kovinkaan lähellä junglea taikka dnbtä eikä ole siis synonyymi rikkobiitille joksi breikkimusiikkia suomeksi usein kutsutaan. Broken beat on käsitykseni ja kokemukseni mukaan semmosta uutta jazz, funk, soul & brazil vaikutteista musaa jota Gilles Peterson soittelee. Esimerkilliseen biisiin kuuluu samba kilinää ja kilkettä, pianoa, 'nykiviä rytmejä' ja viileitä naisvokaaleja. Artisteja on mm. Vikter Duplaix, Bugz in the Attic, Domu, Alex Attias & 4Hero. Menee siis mielestäni hyvin tuohon hömpötykseen ja kahvipöydänrummutteluosastoon.
Gilles Peterson soittelee. Esimerkilliseen biisiin kuuluu samba kilinää ja kilkettä, pianoa, 'nykiviä rytmejä' ja viileitä naisvokaaleja. Artisteja on mm. Vikter Duplaix, Bugz in the Attic, Domu, Alex Attias & 4Hero. Menee siis mielestäni hyvin tuohon hömpötykseen ja kahvipöydänrummutteluosastoon.
joo, hömoötukseltä kuulostaa. tarttis varmaan zsekata jossain välissä joku noista artisteista. vaikka tuskin pidän. hehe.
Sit tietys tää uus tyylisuunta "hardstyle"
Hyvä Daniel, alat oppia :) Loistavaa matskua!!
Braindance!
Chipmusic!
Chipmusic!
YEY!!! :king:
kellarihumppa
Semmosta, jota voi kuunnella & semmosta, jota voi soittaa.
schranz ja mayhem techno
polkka
jenkka
humppa
edit: näähän perkele oli jo täällä
Hardgroove puuttuu tuosta listasta..tosin se taitaa olla synonyymi pesukoneelle..enivei.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »