Kuin kaksi marjaa....
Judge Jules...............................Brittiläinen tv-toimittaja
Minä ................................ Brittiläinen tv-toimittaja
:mad:
:D
tuplahymiö
James Brown............................Nick Nolte
Timo Maas...Martin Clunes (Huonosti käyttäytyvät miehet)
Martin Clunes....................Timo Maas
Hernan Cattaneo........................................................Bon Jovi
Hehän ovat kuin kaksi marjaa...
DJ Erland Øye (Norja), tiskijukka <======================> DJ Orion (Rovaniemi), tiskijukka
(Invalid img)
jäbä taulussa - serotonot
jäbä taulussa
Teoksen nimi on "Huuto" ja taiteilija Edward Munch. ::p:
nii nii mut missään ei lukenu sen jäbän nimeä, joten se on vaan jäbä taulussa :(
Tolla sun ihmelogiikalla tossa mun kuvassa pitäis lukee sit "Jos ei oo mitään sanottavaa on parempi pitää suu auki" ja kamerataiteilija Meisi. Ei kai se nyt ihan noin mene? :confused:
nii nii mut missään ei lukenu sen jäbän nimeä, joten se on vaan jäbä taulussa :(
miten sä pystyt arvaamaan sen sukupuolen ton kuvan perusteella? Mun mielestä toi on aika androgyyni :confused:
miten sä pystyt arvaamaan sen sukupuolen ton kuvan perusteella? Mun mielestä toi on aika androgyyni :confused:
koska se näyttää ihan sulta ja kaikesta huolimatta pidän sua miehenä :sad:
koska se näyttää ihan sulta ja kaikesta huolimatta pidän sua miehenä :sad:
huolisit edes mut :sad:
vitugei tuplappoust
huolisit edestä mut :sad:
se ei oo fyysisesti mahdollista :sad: psyykkisesti se on taas so 90's.
nii nii mut missään ei lukenu sen jäbän nimeä, joten se on vaan jäbä taulussa
Sitä ollaan sitten nukuttu lukion historian tunneilla? Toi tauluhan on about jokaisessa oppikirjassa. ;)
nii nii mut missään ei lukenu sen jäbän nimeä, joten se on vaan jäbä taulussa
Sitä ollaan sitten nukuttu lukion historian tunneilla? Toi tauluhan on about jokaisessa oppikirjassa. ;)
hei tapi mikset nyt lue yhtää mitä muut kirjoittaa. Siis kyl kaikki taulun ja tekijän tietää mut kuka se tyyppi on siinä taulussa?
eh? meinaatko että talussa oleva mies olisi itse edward?
hei tapi mikset nyt lue yhtää mitä muut kirjoittaa. Siis kyl kaikki taulun ja tekijän tietää mut kuka se tyyppi on siinä taulussa?
Ok, sorry. Sinä ja toi yks sekoitatte mut.
Tuolta Oakey topiikista innostuneena:
Apina
Paul Oakenfold