Best of Platinum Demo Mixes
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
D.I.S.C.O.D.J - Mixage 4
Enpä ole parempaan törmännyt missään. Rakenteellisesti ja saundillisesti 10+, tekniikaltaan about sama. Discoa on todella vaikea miksata ilman pieniä laukkoja.
Nick taisi olla cop2cop
Painkillerin miksaukset on soitossa vieläkin, vaikka jätkä on "telakalla" (?) ja erityisesti yks monompi setitys AM Impron:n "Jamming" soi vieläkin :hah: Reneliltä odotan kans seuraavaa mahdollista. DrS on kunnostaunut kanssa...JussiS on varmaa; kiksu vaan ei maistu ehkä ihan sillai'
Mekaanikko, Genki, Lauri Soini ja Shuffle. Siinä neljä nimeä jotka tulivat välittömästi mieleen.
Espoo Rumpshakerin Bad Tastet.
Hmm kannattaa kattoo ainaskin nää:
Kenjido Okiru - Sonic Breakz Session
Node - The Void Which Binds
Genki - Säde Hardcore
:roll: Noi on mun mielest kermaa..
Hyviä ja erinomaisia miksauksia on ties kuinka ja paljon. Yksi on kuitenkin selkeästi ylitse muiden:
Coma - The Classic Nineties
D.I.S.C.O.D.J - Mixage 4
Enpä ole parempaan törmännyt missään. Rakenteellisesti ja saundillisesti 10+, tekniikaltaan about sama. Discoa on todella vaikea miksata ilman pieniä laukkoja.
Nick taisi olla cop2cop
Löytyykös tätä vielä jostain?? Koitin searchilla hakea vaikka
minkä laisia hakuehtoja käyttäen, mut tuloksetta... :(
Olis hemmetin nasta löytää toi...disco kun sattuu olemaan
hemmetin lähellä sydäntäni :hearts:
Hyviä ja erinomaisia miksauksia on ties kuinka ja paljon. Yksi on kuitenkin selkeästi ylitse muiden:
Coma - The Classic Nineties
Tää on kyllä pakko allekirjoittaa...
Seuraavat setit ovat saaneet soittoaikaa enemmän kuin tarpeeksi minun kotonani:
Zara - From Dusk Till Dawn
T-error - Sounds of Freedom
Blender - Energizer vol.1
Zara - Toffee Tracks
oih, kiitos kiitos! Mut toi toffee tracks on kyllä meikän huonoin, siis noin teknisesti :scared:
Parhaat mixtapet (kuuntelen täältä yleensä sellasia tyylejä joita ei tuu muuten kuunneltua )
-Sam & Gigi: Promomix (en yleensä kuuntele housee mut tää oli kyllä ihana! :hearts: )
-Genkin se breaksmiksaus jossa oli joku Kosheen breaks remix...heh en muista nimee just nyt :D
-Avalon: Love making sessions vol 1
Monta hyvää miksausta oon täältä downannu mut noi on jääny mieleen/koneelle :)
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »