Tylsin elokuva jonka olet nähnyt ?
Hiljaiset Sillat. Kerran olen joutunut kyseisen pätkän katsomaan...HYI!
Ja toinen on Uneton Seattlessa....*eiei*
Tuulen Viemää
Viimeisen viikon aikana: Pirates of the caribbean 2-4
The Last Samurai
Eagle vs Shark, ehkä huonoin ja samalla hyvin tylsä elokuva.
Yks juttu mitä miulle ei oo tapahtunu ikin enne, mut ku katoin ton leffan ni miut alko masentaa, tai en tiiä masentaa mut kuiteki tuli vitun huono fiilis, niin huono elokuva :D
Dogville
Koettanu muutaman kerran katsoa, kertaakaan en oo päässy kuin niukasti puoliväliin.
Lars von Trier - Melancholia -> äärettömän tylsä leffa! Piti katsoa kahdessa osassa, koska täytyi kerätä inspiraatiota välissä.
Tämä on helppo.. Eli Pussikaljaelokuva
Leffassa ei tapahdu yhtään mitään.. riittää oikeastaan että katsoo pelkän trailerin. Ekan kerran meinasin lähteä leffateatterista kesken näytöksen kun oli niin tylsä/paska..
Leffassa ei tapahdu yhtään mitään.. riittää oikeastaan että katsoo pelkän trailerin. Ekan kerran meinasin lähteä leffateatterista kesken näytöksen kun oli niin tylsä/paska..
eikä, yhyy, mä kun aattelin sen imuuttaa jostain kun tulee tarjolle, itkettää niin että on pakko hakee pussillinen kaljaa siwasta, vetää kalsarikännit ja itkee hiukan lisää
---
---
eikä, yhyy, mä kun aattelin sen imuuttaa jostain kun tulee tarjolle, itkettää niin että on pakko hakee pussillinen kaljaa siwasta, vetää kalsarikännit ja itkee hiukan lisää
Ideana tosta olis voinu musta saada ihan helvetin hyvän ja odotukset mulla olikin ennen leffaa suuret.
..Toisin kävi
Edit: Suosittelen ostamaan pusaria sen verran ettet muista leffasta mitään seuraavana päivänä
Tylsä ei ole kyllä ihan sama kuin hidastempoinen, mutta japanilainen kauhun klassikko Kaidan on sellanen, et jää ratosti aikaa miettiä mitä tekee huomenna ja ensi viikolla. Toisaalta leffan visuaalista ilmettä katselee varsin kiinnostuneena.