nuista tähdistä...
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »
tez:
[q]voisko joku alkaa diilaa noita tähtiä..?[/q]
Vaihtaisitko pari tähteä esim. yhteen aurinkoon?
Voisko joku värittää mun toisen tähden keltaseks??
eikös me kaikki olla pieniä iloisia iltatähtösiä
Avernian:[q]Teks:En ehkä yllä teijän isotähtisten tasolle. mut EN HALUISKAA EES !!1
Niin... varmasti... sua kukaan usko *vink*[/q]
Mitä. Luulin olevani uskottava. perkele sentäs.
Teks:[q]Avernian:Teks:En ehkä yllä teijän isotähtisten tasolle. mut EN HALUISKAA EES !!1
Niin... varmasti... sua kukaan usko
Mitä. Luulin olevani uskottava. perkele sentäs.
*igor*[/q]
Niinno, tutustutaan ensin niin helpompi uskoa.
I fall down to my knees and worship my respectful leader, Avernian!
Tää tähtimeininki on ihan epäreilua! Miks jannella on enemmän tähtiä, kun mulla vaikka mä olen kirjoitellut tänne paljon enemmän?
"Help sharing information" ooksie joku icettäjä vai missäs tuommone on? *täh* nyt sit tietää et pitää vaan logata sisää koko päivän ni saa rispektii
tolla pistejaolla mun ois kyl helppo porhaltaa kärkeen in no time
tota 75p settii ois turhankin helppo keräillä
[muokattu 15.10.2002 23:50]
siihenhän toi kannustaakin ;) tehokkaampi palkitsemisjärjestelmä mitä täällä töissä..
anqqa:[q]siihenhän toi kannustaakin ;) tehokkaampi palkitsemisjärjestelmä mitä täällä töissä..[/q]
taidan jättää bilelisäykset selkeistä syistä muille kuitenkin
JEEE!!!!!!!!!!!!MÄ SAIN JUURI KOLMANNEN TÄHDEN!!!! jippii... hurraa...*enkeli**iloinen**plur**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*
kiitos kiitos... vois vaikka järjestää pippalot.... ok...
nimi:kolmen tähden kunniax
missä: jumalanselän takana
milloin:sit kun jumala kääntää selkänsä..
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*
Nojee
Nyt Unity ollaan kyllä aika pettyneitä suhun jos et järjestä meille bileitä! *ökkö**ökkö*
Juhlan aihe on suuri mutta mun pitää kyl jättää väliin, ei oo kyl bilefiilist ei sitte tippaakaan
Syder:[q]Juhlan aihe on suuri mutta mun pitää kyl jättää väliin, ei oo kyl bilefiilist ei sitte tippaakaan *suru*[/q]
Miksi ei? Mitä sulle on tapahtunut?
*häh*
Syder:[q]Juhlan aihe on suuri mutta mun pitää kyl jättää väliin, ei oo kyl bilefiilist ei sitte tippaakaan *suru*[/q]
Mitä on käynny missä piilee bilefiilis?*kutittaa syderiä* kyllähän se jossain se bilefiilis on *ettii sitä siinä toivossa että se löytyis*hmm... mihinköhän sä oot sen kadottanut....Nyt niskasta kiinni ja bileisiin vaan pitämään hauskaa ja tanssimaan hop hop se oli käsky*nauru*
voi helvetti
Nii tuli vaan mieleen että mitä ootte mieltä nuista tähdistä tossa nimen lähistöllä ja niistä "arvoasteikoista"??ei kai täällä oo semmonen meininki että porukka dissaa niitä jolla on vähemmän vastauksia tai tähtiä?hope not!*ding*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »