lekendaariset piisit

Back to musiikki O

Dave Angel - Airbourne. Kylmät väreet kulkee pitkin selkäpiitä kun kuuntelen tota...

Underworld - Born Slippy
Frankie goes to Hollywood - Power of love (Rob Searle mix)
*sydän*

Westbam - celebration generation
U96 - das boot
Underworld - born slippy
Scooter - friends =D

noi on huippuja

"See you in the next life" on Atlantis ITA:n biisi.

Yx vanha biisi mikä herättää mussa kanssa nostalgisia väristyksiä on Cherrymoon Traxin "House of house". *sydän*

bunde:[q]Westbam - celebration generation
[/q]
Toi on LOISTAVA!*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

Mitäs tästä olette mielta: Carte Blanche esittäjä taisi olla joku Verranocha tms. Aivan mahtava tunnelma tuossa biisissä....*hymy*

Joo, aivan mahtava biisi myöskin siis "Carte blanche" (esittäjä Veracocha). *sydän*

hmm yks kiksuaikakauden alkuvaiheen legendoista on kyl btn flaming june. mmmmmmmmmannaaa

samaan kastiin taitaa mennä binary finary ja open the floodgates

[muokattu 21.11.2002 23:05]

Roger Roger:

Niinhän se on. Se oli hyvä kun mentii kaverin isoveljen huoneeseen kuuntelee ja sit kun se tuli kotia saatii aina lennätyst....kunnes fiksuina poikina keksittii kopioida se silt oi niitä aikoja*nauraa* aivan mahtava biisi ja tulee vieläkin kuunneltua noita mainitsemiani biisejä *ökkö*

[muokattu 22.11.2002 02:09]

UNKLE - Lonely Soul

Kai Tracid:Liquid sky !!!!!*vink**joo**vink**ökkö**piru*

TidyBoy:[q]Kai Tracid:Liquid sky !!!!!*vink**joo**vink**ökkö**piru*[/q]
I´m the voice from the planet of liquid skies to bring you the message...
rikotut rytmit ehdoton paras koskaan on Nasty Habits: Shadow Boxing... muuten sitte Marusha, it takes me away. ja tyttösen vihreet kulmat ja elämää tiukemmat pvc housut...

Mun ehdottomia suosikkeja ovat:

- Sluslik Luna -Sun
- Tukan - Light A Rainbow

Ne on musta hyviä ja lekendaarisia biisejä*iloinen*

Jos tän biisin jossain bileissä kuulen, niin leveä hymy valtaa kasvoni samantien...

Vincent De Moor : Flowtation

Bedrock_ Heavenscent*sydän* Aivan loistava!!!

toi bt_flaming june on kyl aika legendaarinen - ainakin mulle...

Siis todella lekendaarinen kappalehan löytyy Vesa-Matti Loiri - Naurava kulkuri.... Harvoin joku kappale tuo aina niiiiiiin leveen hymyn...*slurps**iloinen*

Joo kuten moni on jo todennut niitä on nin paljon ja olen monista samaa mieltä. Haluaisin lisätä vielä ainakin kaksi, eli

Rmb - Chakka Chakka
French connection - French connection

Rmb on kyllä semmonen kokoonpano jolta voisi mainita useammankin kappaleen ja mainitsenkin viellä The Place to be:n siinä on jo kolme mahtavaa lisäystä listaan, jossa olikin jo paljon hyviä juttuja.

dj Misjah & dj Tim- Access ja Winkin-Higher state of consciousness ja monia muita helmii löytyy!!!

niin että mikä teistä on legendaarisin piisi minkä ootte kuullu?
mun mielestä on ikivihreä Age Of Love*sydän*

[muokattu 12.10.2002 14:06]

O