Unet ja muut houreet

Back to yleinen keskustelu O

Nythän tää kirjottelu tänne on vasta alkamassa.. Cosmikki, kovaa vayhtia yritän saada myös 400 viestiä näpyteltyä, heh no joo, ehkä en ihan niin paljon jaksa kirjotella...

heh.. mitäs vikaa rubiinin portsareis on... kylhän esim teemu yritti tos yks kerta hieman vitsiä vääntää mut on ne muuten aikalailla tosikkoaj.. ei niiten kans voi mitään hirveest puhua..

ainii joo.. thunder... on siellä oltu monta kertaa ihan selvinpäin ja pidetty hauskaa.. tosin yllensä siel on selvinpäin aika tylsää..*suru*

Taas oli pakko kirjottaa,työ ajatte mut tähän pisteeseen taas
Niistä Rubinin portsareista,nekun yleensä tahtoo liaan useest ottaa meikäläiseen otetta ja talutella pihalle,vaikka mä oon ollu ihan rauhallisesti jne,joten vika ei voi olla minussa*cool* No okei,myönnän...Ei niis mitn vikaa oo,mut ei tietyst mussakaa

mixed, muisteleppa monta porttikieltoa sulle tuli sillä kuuluisalla laiva "härdelli" risteilyllä... hahaa oisko niitä ollu 4 vai enemmän...

Hey pliiis yritetään pysyy aiheessa... *eiih*

okei, yritetään pysyä aiheessa hmm, niistä unista sen verran et mä ainakin nään niin sekoja unia ja selittelen niitä aina kaikille.. mut en nyt just muista mitään todella erikoista unta......

mä näin eilen unta et kirjoitukset olis peruttu ja ne aineet mitkä on jo kirjoitettu nii määräis koko arvosanat.. Eli olisin saanu ruotsista ihan sika hyvän verrattuna mitä tulen saamaan.. ja sit siinä viel näin et äikänmaikka sanoi mulle et olsin saanu aineesta 98 ja sit se suuttuu mulle siitä virheestä minkä olin tehny.. aika kiva uni sikäli...

joo mäki muistan ett näin unen kirjoituksista. ja juuri äikänkirjoituksista.. muistan että unessa sain yhest 68 pinnaa ja toisest jotai 80...

mutta unissa kaikki asiat onki hyvin...

Mä näin aivan järkyn painajaisen nittten WTC-tornien jälkeen...*nauraa*
Siin unes olin kotona kavereitten kanssa ja kas kummaa yhtäkkiä seinä romahti.
Mä asun kerrostalon ylimmäs kerrokses...
Sitten koko talo alko kaatuu ja kaikki mun kaverit juoksi siit entisen seinän kohdalt ulos ja kuoli.
Yhtäkkii mä olin joutunut jumiin sohvan sisälle, enkä tietenkään päässy sielt pois. ja onneks mä heräsin ennen kun se sohva tippu maahan...*eiei*
Mä oon hullu, tiedän...*ding*

catty, unissa näkee kaikenlaista hullua, eikä se tee meistä hulluja (riippuu unesta :D)
itselläni ei koskaan ollut painajaisia. hmmm miksiköhän...

Siis unet heijastuu sillee kivasti omasta elämästä jännästi, tosin silee mitään yksiselitteistä ei ole millekään unelle joten tarvis tuttkii omii unii pitkään jolloin pystyis tulkitsemaan niitä aina oikeela tavalla... kun jollakin kuolem tarkoittaa oikeesti jonkun kuolemista ja toiselle jonkun asian uudenlleen alkamista..

Tai ehken mä oo hullu, mut outo...
Kaverit nauro hiukan kun kerroin tota WTC- juttuuu niille.
Sohvakohtaus oli kuulemma kaiken huippu...
(kavereille tuli kuvailtuu hiukan tarkemmin tuntemuksii ym.)*nauraa*

mä näin unta semmosesta harry potter hagrid-hahmosta joka oli mun bestis ja se oli huippu kaveri. unitohtori hoi, kerro mistä se kertoo!*hellokitty*

Mä näin taas ihan hullua unta viimeyönä...
Mä seurustelin sen salattujen elämien amin kanssa... hmm, mistä noi unet oikein tulee???

Mä näin toissa yönä unta että menin naimisiin. YKSIN. Se oli aika siistiä, hih, kirkossa oli hulluna väkeä ja mä itkin onnesta. Ne oli mun ja vain mun häät. Mutta kyllä mulla oli hiano puku!!

Meikäläinen näki viimeyönä unta et omistin läheisessä keskustassa sijaitsevan marketin,ja siitä sai rahaa mukavasti,sit kummiskii mä sanoin aina kaikille et mä en tiiä yhtää mitä kaupanbjohtaja tekee...Sit mä istuin siel kopis ja testailin kaikkii lelui mitä otin sinne myyntiin,ja rahaa tuli..Mielenkiintoista,eikö totta??*heiii*

unista puheen ollen.. nyt kyllä vanhaa väsyttää..
Ei ole tottunut valvomaan näin pitkään joten taidanpa
painua nuQ.. öit*hymy*

""Mä näin toissa yönä unta että menin naimisiin. YKSIN. Se oli aika siistiä, hih, kirkossa oli hulluna väkeä ja mä itkin onnesta. Ne oli mun ja vain mun häät. Mutta kyllä mulla oli hiano puku!! ""

Mitä tämä sitten kertoo sinusta... en tiedä

Eli nähtävästi sitä nyt sitten olen yksinäni (taas kerran) täällä klubituksessa ja mietin tekemistä kun idlaaminenkin alkaa maistumaan jo puulta..
Näin sairaana (*nuha*) on muutenkin aika tuskaa yrittää olla "tässä maailmassa" ja tajuta jotain, niin ajattelin pistää kerrankin jotain outoa tänne..

Eli tuli nyt ekana mieleen omat kuumehoureet.
Oon ollu useamman kerran yli 40:n asteen kuumeessa ja normaalisti siinä lämpötilassa aivot eivät toimi kovin hyvin ja alkaa näkemään outoja juttuja. Vähemmällä lämpötilalla ne houreet tulee yleensä unissaan, mutta noin kovassa kuumessa sitä on enemmän tai vähemmän unessa koko ajan.
Normaalisti kuumehoureeni ovat aika lailla samanlaisia ja ne koostuvat erilaisista sarjoista.

Yleisin sarja on, että jokin, jonka täytyy olla suora ja kova, alkaa muuttumaan ryppyisemmäksi ja ryppyisemmäksi.
Yleisimmän sarjan paikasta kilpailee lähes yhtä menestyksekkäästi perspektiivin muuttuminen. Silloin tuntuu kuin olisi kamalan kaukana ja näkisi kaiken suurempana, esimerkiksi katsoo kerrostalon katolta todella isoa huonetta. (Tämä efekti tulee myös jos chattaa liian myöhään väsyneenä ja tuijottaa tekstiä liian pitkään.. *nauru*)

Harvinaisin näistä houresarjoista esiintyy aika kovassa kuumeessa ja on huomattavasti harvemmin tapahtuva. Itseasiassa aika mielenkiintoinen: Jossain esineessä on jokin ominaisuus jonka havaitsee "väärällä" aistilla. Esimerkiksi Pallo, jonka kovan/pehmeän pinnan kuulee, värit haistaa ja vaikka lämmön/kylmyyden näkee.

Yleensä tulee nuo kaksi ensinmäistä puolihereillä yhdistettynä ja siitä seuraa mielenkiintoista: Olin peiton alla lepäilemässä kun huomasin miten huone kasvoi suuuuunnattoman kokoiseksi aukeaksi jonka se kivikovan turvallinen peitto peitti lähes kokonaan. Sitten se alkoi aaltoilemaan ja se tuntui hirveän ahdistavalta ja lopuksi se meni ihan kovaksi rypyksi, niinkuin lasinsiruiksi se peitto ja sitten sitä havahtui.. *hääh*

Kaikista pahin houre kyllä tapahtui jouluna 1987 kun olin 41,9:n asteen kuumeessa aivan sekaisin ja olin samassa huoneessa missä oli undulaatit lakanan alla "nukkumassa" ja vielä vähän väliä siellä sirkuttelivat.
Siinä yritin sitten levähtää vakiohoureissani ja huomasin kuinka nämä undulaatit tuntuivat jotenkin hermostuvan, ne sirkuttivat tiheämmin ja huomattavasti kiivaammin. Tahti vain kiihtyi ja en voinut levähtää kun ne pirun undulaatit huusivat kurkku suorana jatkuvasti ja nostin sitä lakanaa selvittääkseni mikä niillä oli hätänä.
Kyllä oli ihmetys suuri kun näin miten ne lentelivät ympäri sitä häkkiä jumalatonta vauhtia, kuin pikakelauksena.
Lähdin sitten hädissäni kävelemään pitkin taloa ja huomasin että kaikki tapahtui todella kuin nopeutetussa filmissä. Onneksi se meni pian sen jälkeen ohi kun olin alkanut riehumaan, mutta oli se aika friikki kokemus...

Kavereiltani olen kuullut seuraavia outoja houreita:
Yksi kuuli kuumeessa aina jonkun sanovan "12" jatkuvasti, toinen näkee pisaroiden tippuvan jostain ja niitä pisaroita tulee kokoajan lisää ja lisää kunnes sitä nestettä tulee kuin saavista kaataen ja sillon ahdistaa.

Kertokaa omia houreita ja muita outoja juttuja jos tulee mieleen. Eiköhän tossa ollu ainakin mun osalta sekoilua hetkeksi...

O