Nindento DS

Back to yleinen keskustelu O

Toimi kyl yllättävän hyvin vajaillakin radoilla (ja pelaajilla..). Taidettiin vääntää yli ysiin. Ens kerralla sit isommalla porukalla ja kuudelta sopis mulle taas hyvin.

"..kato, jätkät tullu pelaamaan Donkey Kongia.."

:)

*ouch* hjoo mulle iski työnakki jota sitten väsäsin yötämyöden.

ensi sunnuntaina uudestaan?

Sunnuntai sopii ainakin mulle. Mites toi alotus, 1800?

1800 sopii mainiosti. lisäkseni on tulossa kai 2-3 muuta jolla on MK

Oukei, täältä tullaan kuuden ja puol seiskan välillä. Vahvuus 2-3 ja vain 1 MK.

Harvoin tälläsis miiteis on kaks poikaa ja kolme tyttöä :) Hauska tutustua kaikkiin, ens kerralla saadaan varmaan jo kaheksan täyteen. Harmi, ettei El Funk päässy tänään mukaan, eilinen tais viedä parhaimman puhdin! Noooh, hyvää uhoa ilmassa (varsinkin vartion puolesta ::p: ), perinne jatkukoon ensi sunnuntaina!

Sama aika, sama paikka!

Kumma, alias Saaruli, kuittaa :D

jep, minä pidin. ensi viikolla sama paikka sama aika. nyt kun
on tämä tutustumiskeikka/lämmittelyturnaukset tehty niin ensi
kerralla ajetaan oikeasti :P

kickel kuittaa

Minä ja Kumma joudutaan valitettavasti jäämään pois tän sunnuntain sessioista...seuraavalla kerralla taas mukana!

tämän kertaisessa sessiossa oli 4 pelaajaa, kaikilla
mario kartit. kukaan muu seurueesta tosin ei ollut
plattarilta peräisin.

ensi kerralla uudestaan, todnäk eri paikassa :D

Ensi kerralla allekirjoittanut myös mestoilla, todnäk MK:n kera.

Jeps, mikäli vaan lauantain jälkeen on vielä henkeä torvessa, niin täällä ollaan. Btw. miksi vartio uhkailee paikan vaihdolla, saitteko häädön?

:eek:

:cool:

Jos oobu aiheuttaa allergiaa niin ehdotelkaa joku uusi mesta, huomenna ollaan paikalla MK:n kera.

Peli ollut tosin hallussa vasta keskiviikosta lähtien joten viimeinen sija on varattu minulle., varsinkin kun viimeksi pelasin autopelejä joskus silloin kun Stuntcar Racer ilmestyi...

Hoi miehet, Vartio pyysi minua ilmoittamaan puolestaan että hän tulee entiseen malliin tapaamiseen, as in "sama aika - sama paikka". On kuulemma netti poikki himasta..

Hoihoi perämiehet ja naiset, samus, kumma ja funkula joutuvat jättämään kestit väliin, syy, väsy.

saldo oli tällä kertaa 4 ihmistä. ehkäpä ensi kerralla 7-8 ?

Quote by vartio
saldo oli tällä kertaa 4 ihmistä. ehkäpä ensi kerralla 7-8 ?

Yritetään päästä, ainakaan ensi viikonlopulle ei ole varattu vielä mitään muuta. Olisiko joku muu mesta kuin oobu parempi, vaikka mbar?

Mikäs oobussa oli vikana?

hiphei, pelaamme taas sunnuntaina mariokarttia.

paikkana on nyt tällä kertaa chaplin ja abouttia kello 1800 alkaen,
meitä on 4-5. astu ovesta sisään ja nouse rappuset YLÖS,
olemme todnäk siellä jemmassa ison pöydän kera.

plattarilaiset ovat myös tervetulleita myös tälläkin kertaa.

Ei varmaan onnistu ihan kuudeks, mutta tullaan kattomaan ootteko vielä myöhemmin paikalla..

O