Stiflat! (kuvia kans)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 14
- Seuraava »
Tuommoisia, 2 kappaletta.
Miks ostit saman jalan kenkiä 2kpl?
Tuli ostettuu syksyllä tollaset AD Shoesin kengät.
Ollu ylivoimasesti parhaat kengät mitä oon hetkeen omistanu. Pärjänny mukavasti kovemmillakin pakkasilla.
Kaks vasenta klabia?Miks ostit saman jalan kenkiä 2kpl?
Jos ei oo fyrkkaa tonnin stifloihin. Siis ei sellasiin jotka painaa, vaan bungaa sen. Kato jos vaikka bunkkaa botskin alla ja densolle dunkkaa, ni ei sitä tarvi sliibaa - noi stiflat klabeihin, flinda handuu ja joraa.
(Sori, pakko quotata Tuomaria.)
Pro-Keds
Miks ostit saman jalan kenkiä 2kpl?
Koska olen idiootti?
Suunnilleen tommoset tarttui mukaan eilen.
Seuraavaks hankitalistalla ois ruskeet Supastarit ja/tai matalat ruskeet Conversen All Starit. Kunhan vaan löytäis jostain, ei viittis ulkomailta tilata :(
Kolmet Lacostet tuli hommattua, mutta mitähän feikkejä ne on, kun en löydä mokomista kuvia?? :mad:
Eilen ostin tommoset:
Nyt vois vähäsen hiljentää tahtia.
buutsien rinnalle sujahti pari kk sitten saksasta nämä
Eilen ostin tommoset:
Nyt vois vähäsen hiljentää tahtia.
Whadap kenkäkaima?
Noiden lisäksi sitten viime postailujen on tullu poistettua viel I >3 Berlinit. Niihin tarkoitus taiteilla shakkiruutuleissit. Takas.
Whadap kenkäkaima?
Mitäs täs. Nauhat noihin piti kyl vaihtaa, en oikeen tykänny niistä leveistä alkuperäisistä :) Oli liian skedet!
Nyt olis tarkoitus customoida omat leisit.
Innoittaja1
Innoittaja2
Tilaukseen lähti maalit ja niket.
Oma kenkä-fetissi sai just jatkoa.
Vans Rata sport
Parin viimeisen vuoden kenkähankinnat
Oon täs melkein vuoden seuraavia etsinyt, mut ameriikoista ei saa tilattua eurooppaan, mistään ei oo löytynyt nettiliikettä euroopasta jossa noita ois oikean kokoisina, Suomessa on vaa löytyny jotain 44 kokoa olevia. Tarviin 41 koon:
All Star® Trainer Est. 1976
Isonna poka jalkaas?!
Mä pysyn tylsän uskollisena tyylilleni ja ostin jälleen kerran Osiriksen tossut.
etnies cassic lämmittää sydäntä <3
olen kyllä sitä mieltä, että lenkkarit on aika persoonattomat ja tylsät kengät. Oikeasti on ihan sama jos jollain on 57 paria erilaisia lenkkareita. Jalkaan laitettuna, ne ei erotu kuitenkaan. Mun mielestä on siis aika turhaa tuhlata 5700 euroa 57 pariin erivärisiä kenkiä, koska pelkästään eri väri ei tuo lenkkarille hirveästikään lisäarvoa.
Tuntuis vähän siltä, ettei kundit enää "uskalla" yhdistellä tyylissään muita kuin lenkkareita, koska ne on niin helppo ratkaisu. Vähän kuin pikku kaupungissa on teinipojalle helppo ratkaisu vetää nigatsi hip hop releet niskaan kun todella moni muukin tekee niin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 14
- Seuraava »