mitä ruokaa inhoot?

Back to häröily O

Maksa kaikissa muodoissaan ja siskonmakkarakeitto..

[q]Lothar:
Maksa kaikissa muodoissaan ja siskonmakkarakeitto..
[/q]

Joo nekin vielä, yök yök!

[muokattu 17.6.2003 08:20]

munakoisoa, avocadoa, maksakastiketta, kumi perunoita, epämääräsiä mössöjä, simpukoita, hmm on jatain muitakin ei vaan tuu näin äkkiseltään mieleen mut muuten oon aika kaikki ruokainen.

lihahyytelö

maksaa, sieniä, silakoita, suurinta osaa kasviksista keitettynä, erityisesti kaalia *eiei**poks*

muutama vuosi sitten toi lista olis ollut paaljon pidempi

[q]tez:
avocadoa[/q]

evh .. miten joku ei voi diggaa avocadoista :O
ainoa makunsa puolesta täysin syömäkelvoton ruoka-aine on: RUSINA

mulla on periaatteessa aika paha lista

-sisäelimet nk. maksa (paitsi maksa laatikko)
-pienet valkoiset järvikalat vars..silakat
-fenkkooli
-sinihomejuusto
-varsiselleri
-veri
-kaalit
-parsa
-mäti
-äyriäiset
-puurot
-borssi
-aladoobi

no hö emmä keksiny nyt enempää.. kyllä niitä silti on
aika samoja kun useilla teistä

mutta sienet, rusinat & siskonmakkarakeitto on suurta herkkua..*iloinen*

[muokattu 1.7.2003 16:04]

Maksalaatikko

Yleensäkin kaikki laatikot (porkkana, kaali jne) paitsi makaronilaatikko joka on ihan syötävää...

Inholistal vain kolme juttuu: liha,kala&kananmunat*eiei*

Mysli

Miten porukka voi inhoo maksalaatikko, todellinen klasskikko jo vuodesta kivi ja keppi... näin opiskelijana sitä tulee syötyä ja eipä toi nyt musta mitään hirveetä oo.

Hirveet safkat on mämmi, lasagne, ihmeelliset juustot, veriletut ja suurin osa kaloista (paitti tonnikala ja kalapuikot joka opiskelijalle myöskin jo liian tuttu)

mä inhoon 2ta ruåkaa iha yli kaike ja koen hallitsemattomii pahoinvoinnist johtuvii kouristuxii jos äiti pakotti syömää niit*nyyh*

1.spydäri ku se on a)rasvast ja b)tehty jätteist

2.mämmi ku se näyttää paskalt joka on heitetty lautaselle*joo*

[q]yarcc0:
mä inhoon 2ta ruåkaa iha yli kaike ja koen hallitsemattomii pahoinvoinnist johtuvii kouristuxii jos äiti pakotti syömää niit*nyyh*

1.spydäri ku se on a)rasvast ja b)tehty jätteist

2.mämmi ku se näyttää paskalt joka on heitetty lautaselle*joo*
[/q]

Toi mämmi on hyvä :) .... se kyl maistuukin ihan paskalta ..

sisäelimet yleisesti ottaen. ne saa kyl alas jos on pakko mut mä en koskaan tekis niitä himassa. se onkin oikeestaan ainoo mihin vedän rajan, kasvipuolelta ei hirveesti lämmitä selleri ja palsternakka.

inttimätöist puheenolle ni kaikkei hirveimmät safkat oli talvel leiril ne illalliset, jotka syötii pakist... oli nii saatana pimeet ettei nähny yhtää mitä söi ja sit ku ei oltu ehditty pesee pakkei ed. safkan jälkee ni se ed. safka tod. maistu viel*poks*tää siis sattu roval korohoro ampumaleiril joskus marras-joulukuus -01

kaikki mikä on pahaa...

kaalisafkat on ihan hirveitä.... samoin maksa... yäk....

kaikkee pika ruokaa ja pakasteita..............HYI HELVETTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**eiei**poks*

mä en inhoo mitään ruokaa. meniks tää nyt offtopic? sori...*plur*

Maksalaattikkoa...*voiei*
Porkkanalaattikkoa...*voiei*
kaikkia kala ruokia...*voiei*
kaalikeittoo....*voiei*
pinaatti ja veri lettuja....*voiei*
makaroonivelliä...*voiei*

O