Kuumimmat emännät [kuvan kera]

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Nordberg
Tässäpä olisi Argentiinalanen Vida guerra :hearts:

Eih.. pakko tulla ulos kaapista ja todeta Sir Mix-A-Lotia siteeraten:

[size=200][color=red]I LIKE BIG BUTTS AND I CANNOT LIE[/color][/size]

Quote by OSC8
No mut hei..tän foorumin hottein emäntä evah!!11

Jos toi on "into fitness" niin mä olen Jeesus.

offtopic/]

Ei siinä mitään, hyvä kuva.

Unohtui laittaa vielä oma suosikki ja esikuva Anna Larsson.

Quote by Lara C

ööö Yök.

Eikös tääl oo oma topiikki isännille? :mad:

Ni!

:D

Te ette tiedä isännistä mitään! :right:

Ettekä näköjään naisistakaan... :laugh:

yeah, right!
:D

Quote by Lara C
Te ette tiedä isännistä mitään! :right:

Ettekä näköjään naisistakaan... :laugh:

Mut ku toi näyttää enemmän mieheltä.. Ja sillon isompi pala ku mulla.

No kun kuvia huudeltiin, niin tässä se jo mainittu Angelina Jolie...

http://www.imdb.com/gallery/mptv/1331/Mptv/1331/2927_0006.jpg?path=pgallery&path_key=Seberg,%20Jean

Jean Seberg vuonna 1957.

Quote by Quu
Quote by Lara C

ööö Yök.

on todella hirvittävän näköinen eukko(mies)

ei oo naista nähnytkään. kyllä naisen pitää olla naisen mallinen, kurveja ja pehmeyttä.

Quote by cajwirman
Quote by Quu
Quote by Lara C

ööö Yök.

on todella hirvittävän näköinen eukko(mies)

ei oo naista nähnytkään. kyllä naisen pitää olla naisen mallinen, kurveja ja pehmeyttä.

toisaalta uskon että naisihanteetkin eroa yksilöllisesti. en ymmärrä miksi ei tuo nainen voisi olla kaunis jonkun mielestä, vaikka itseäni ei nyt välttämättä koppaisi. it's all about opinions ;)

Kyllähän se on niin että miehet jotka eivät pidä tuollaisista fitness mallisista naisista, ovat yleensä niitä joilla on heikko itsetunto ja he pelkäävät vahvoja naisia. Eli kyse on ennen kaikkea omasta pelkuruudesta. Huonon itsetuntonsa vuoksi he eivät tunne itseään miehekkäiksi jos nainen on heitä lihaksikkaampi. Sen takia he tarvitsevat näitä laihoja anorektikkonaisia peittääkseen heikon itsetuntonsa.

Quote by Nordberg
Kyllähän se on niin että miehet jotka eivät pidä tuollaisista fitness mallisista naisista, ovat yleensä niitä joilla on heikko itsetunto ja he pelkäävät vahvoja naisia. Eli kyse on ennen kaikkea omasta pelkuruudesta. Huonon itsetuntonsa vuoksi he eivät tunne itseään miehekkäiksi jos nainen on heitä lihaksikkaampi. Sen takia he tarvitsevat näitä laihoja anorektikkonaisia peittääkseen heikon itsetuntonsa.

nyt taas menee kuvien postailun ohi, mutta ei helvetti mitä yleistystä. otitko huomioon, että kyseessä ei välttämättä ole mitään itsetuntoon liittyvää vaan ihan siihen, että minkä kokee viehättäväksi/kauniiksi. itse en koe lihaksikkaita naisia mitenkään seksikkäiksi ja ei, minulla ei ole huonoa itsetuntoa.

ja hot vanhempi leidi vaikkakin on vähän kirurgisesti paranneltu.

Quote by Nordberg

Just.. Eli jos ei tykkää lihaksikkaista naisista niin sit toinen vaihtoehto on anorektiset luurangot.
Mitä tapahtu niille terveen näköisille, naisellisille naisille?

ESIM:

Ja tää ei todellakaan ole itsetunto kysymys. En koe itseäni vähemmän mieheksi tai jotenkin huonoksi ihmiseksi, koska en ole erityisen lihaksikas, tai koska en pidä erityisen lihaksikkaita naisia viehättävinä.

Ja mitä tulee tuohon Anna Larsoniin, niin ei se kasvoistakaan näytä kovinkaan nätiltä. Liian vihainen ja ilkeä mulle.

En mä muista oliks tääl tällänen thread, mut pakko oli avata.

Menee melkein jo MILF-kategoriaan, mut

O