Hard NRG 5
Jone:[q]
Ihan ohimennen sanoen kakkonen on mun mielestäni näistä viidestä ulostulleesta nihkein. En oo oikeen koskaan ymmärtänyt tota pari hyvää biisiä lukuunottamatta. *täh*[/q]
Onhan se kakkonen noihin muihin verrattuna aika nihkee (se on kyl teknisesti parempi ku ykkönen), mut ei se missään tapauksessa oo huono setti. Ihan keskitasoo...
joopa joo, tää vitonen on kyllä aika hieno setti
Alku oli vähän nihkeetä mut loppua kohden vaan parani.
PoisoN:[q]
Onhan se kakkonen noihin muihin verrattuna aika nihkee (se on kyl teknisesti parempi ku ykkönen), mut ei se missään tapauksessa oo huono setti. Ihan keskitasoo...[/q]
Jeps, koko ajanhan tämä mies tuntuu kehittyvän teknisesti, jota on mielestäni äärimmäisen mielenkiintoista seurata. Kakkonen on silti oikeastaan ainoa noista viidestä mixistä joka ei tässä taloudessa ole soittimessa varmaan muutamaa kertaa enempää soittimessa pyörinyt... jotenkin se on mun mielestäni vaan tylsä / keskiverto, mihin en kyseinen miehen mikseissä ole muuten joutunut törmäämään.
Kolmonen ja Nelonenkin oli kyllä sellasia ettei ne ensi-istumalta uponneet, mutta muutaman kuuntelukerran jälkeen niistä sai jo paljon enemmän irti.
vastaan nyt vaikka tahan topiciin kun toi jossa kyssäri esitettiin on kiinni
[q]Mistä voisin nuita Neonin levyjä saada kun minulla raukalla ei ole kun Proteus vs. Neon.....niin ja Armageddon josta en oo edes varma ketä siinä soittaa.....Toiset sanoo että Neon toiset että Harri ja toiset että molemmat....ketä tässä nyt pitäisi uskoa....[/q]
noi armageddonit on livetaltiointeja hard trance evolution - the armageddon bileistä. MDtä on yhteensä 5, ja niillä on siis swissin, ionin proteuksen ja neonin settejä. kaikki noi levyt on jossain laatikonpohjalla vielä jäljellä (kopiot originaaleista, mä en laittanut niitä talteen vaan se oli kaveri) ja niissä lukee päällä kenen settiä on missäkin. ei vaan kiinnosta niin että jaksais kaivaa sen takia esille.
mp3 muodossa noistä näyttäis olevan tuolla serverillämme kaikki paitsi nelonen. ja noi näyttää olevan nimetty ihan randomilla kun tiedostonnimissä näkyy vain proteusta ja neonia vaikka swissi soitti jossain välissä alkuillasta ainakin.
mut eihän mua ikinä kannata uskoa. en mä mistään mitään tiedä.
[muokattu 18.11.2002 18:37]
Jeps, kokonaisuutena ihan hyvä setti... Mutta kuten moni muukin on jo todennut nin ei mitään maailmaa mullistavaa... Thumbs up for Harri!!!*nauru*
Joo täytyy kyl sanoo, et munkin mielestä kakkonen on ehkä huonoin [ainakin vähiten kuuntelemani] Proteuksen seteistä. Suosikkia en kyl osaa sanoo, joku kolmesta uusimmasta.
[muokattu 21.11.2002 10:17]
Panfobia:[q]Joo täytyy kyl sanoo, et munkin mielestä kakkonen on ehkä huonoin [ainakin vähiten kuuntelemani] Proteuksen seteistä. Suosikkia en kyl osaa sanoo, joku kolmesta uusimmasta.
[muokattu 21.11.2002 10:17][/q]
se on se nelonen
Capricorn:[q]se on se nelonen *plur*[/q]
Siinä on ainakin kyllä paras intro!!
todellakin
Lick my boots! *spank* You must obay!*joo*
PoisoN:[q]Lick my boots! *spank* You must obay!*joo*[/q]
Obay => Obey
kyl se nelonen varmaan voiton vie.. ei oo mun mielest vitosest kilpailijaks..
Ihan hyvä. mutta se kokoaikanen särinä ärsyttää. aika samanlaista ku aikasemmat mun mielestä. mutta ok
Täs ois viel tän ykkösen tracklist
Hard NRG Mix
1) Etienne Picard - Get Up
2) Lab 4 / Reformation II (OD 404 mix)
3) ???
4) The Mind Of God Vs. The Fallen Angel / I See You In My Dreams (Lab 4 remix)
5) Beatnikz - Kick it
6) Weirdo / Photic Zone
7) Fierce Base / Thank You Elvis
8) Chric C & M-Zone - Pentium (Captain Tinrib Rmx)
9) Tickle & Choci - Flute
10) Lab 4 / Soulfire
11) Lab 4 / See no evil
12) Lab 4 / Orphan
13) ???
14) Lab 4 / Reformation II
ja vielä kolmonen.....
Hard NRG III
1. Cygnus X - Kinderlied Part 1, Panacea - in the factory, Prodigyn Music for the Jilted Generation alku, Carmina Burana
2. ???
3. George Acosta - Emotions (Marc La Cruz remix)
4. Fronline Assembly - Evil Playground
5. DJ Mishka's Mad Gay Mafia - Film Makers
6. DJ Mishka's Mad Gay Mafia - Pioneer of the Underground
7. Karim & DJ K live - Promise
8. Captain Tinrib - Blue Oyster (Lab 4 remix)
9. Lab 4 - I'm Alive
10. Weirdo - Devil's Plaything
11. Epilim - Rapid Fire
12. DJ Fury - Lemonade Raygun
13. Epilim - Desert Eagle
14. Lab 4 - Reformation I
Mystistä...mullakin puuttuu kummastakin lististä tasan samat biisit...
polkkapoika:[q]öhöm..raita 2 proteus-devil angel;)...voiskohan joku selvittää tän octanin mailiosoitteen..käsittääkseni octan@mail..ei oikein toimi*enkeli*[/q]
Öhöm öhöm...
Se ei ole kyllä Evil Angel eikä myöskään Devil Angel vaan se on Evil Queen *iloinen*!!!
QPS:[q]Se ei ole kyllä Evil Angel eikä myöskään Devil Angel vaan se on Evil Queen *iloinen*!!![/q]
Hmmm...ja kukakohan teistä sen sitten tietää mikä se ihan oikeasti on...? *täh*
vitosta en oo vielä kerenny kuuntelee mut kyl se joku päivä tulee
kakkosesta sen verran et ihan loisto levy mun mielestä ainakin
Panfobia:[q]Hmmm...ja kukakohan teistä sen sitten tietää mikä se ihan oikeasti on...? *täh*[/q]
Evil Queen.